(Beginnende) Alzheimer

Kan je dit lezen ? Gaat over een bacterie die voorkomt in je mond en een connectie lijkt te hebben met dementie : http://medischdossier.org/blog/336/mondbacterie-speelt-mogelijk-rol-bij-alzheimer.html?mc_cid=b389c614d0&mc_eid=e31d4afeac
 
Tegen ontstoken tandvlees ( als je vorig artikel leest belangrijk om aan te pakken ) helpt spoelen met salvia, innemen van Q10 en oil pullen.
 
Bedankt voor de tips allemaal.

Wel de gefermenteerde dan van green pasture.

Deze hadden we ook de laatste keer.



spoelen met salvia, innemen van Q10 en oil pullen.

Hij krijgt al Q10. Oil pulling is inderdaad een goed idee. Ik zal eens wat onderzoek naar salvia mondwater gaan doen.
 
Hallo Colloquial

Ik zou zo graag willen weten hoe het gaat met je vader.

Hoi eye4health, sorry voor mijn late reactie

Met mijn vader gaat het op het moment goed. De situatie is stabiel gebleven.

Op het moment volgt hij nog geen ketogeen dieet. Ook krijgt hij nog niet zo veel orgaanvlees en zeevoedsel binnen. We laten zijn spijsvertering eerst aan meer vlees wennen. Dit verloopt goed.

Ik denk dat wanneer hij in ketose zit, op 100% WAPF voedsel, er nog veel meer winst te behalen is.
Binnenkort kom ik met uitgebreide update.
 
Wat fijn, ik ben benieuwd naar je uitgebreide update. Mijn moeder heeft alzheimer mede daardoor vind ik het heel fijn dat je dit allemaal met ons deelt, helaas gaat mijn moeder steeds verder achteruit ondanks mijn inspanning.
Heel veel succes. Jullie zijn goed bezig.
 
Hoi eye4health,



helaas gaat mijn moeder steeds verder achteruit ondanks mijn inspanning.

Hoe ziet haar dieet er uit als ik vragen mag?
 
Nieuwe geneesmiddel therapie keert onmiddellijk de ziekte van Alzheimer om.

Twintig miljoen Amerikanen die heden leven zijn voorbestemd om de ziekte van Alzheimer te krijgen, een aandoening die ons berooft van geheugen, intelligentie en uiteindelijk onze meest elementaire cognitieve vaardigheden.

Nieuw gediagnosticeerde Alzheimer slachtoffers wordt verteld dat ze een meedogenloze afname van hun neurologische functie zullen ondergaan tot de dood. Eerste symptomen zijn kortdurende herinneringen aan geheugenverlies die verslechteren totdat patiënten hun eigen familieleden niet meer kunnen herkennen. Naarmate dementie vordert, manifesteren vijandige emotionele uitbarstingen zich vaak, terwijl de patiënt het vermogen verliest om voor zichzelf te zorgen, zelfs in de mate waarin hij naar de badkamer gaat.

De weinige geneesmiddelen die zijn goedgekeurd voor de behandeling van de symptomen van de ziekte van Alzheimer produceren slechts bescheiden kortetermijneffecten. Sommige patiënten kunnen ze helemaal niet verdragen.

Tot nu toe was de diagnose ‘Alzheimer’ de bedoeling om langzaam alle cognitieve functies te verliezen – een aandoening die bovenaan de lijst staat van de angsten van de ouder wordende mensen.

Een doorbraak therapie resulteert in snelle cognitieve verbetering

https://gedachtenvoer.nl/2019/06/10/nieuwe-geneesmiddel-therapie-keert-onmiddellijk-de-ziekte-van-alzheimer-om/
 
zoek op internet naar filmpjes en teksten van Mary Newport, die deed de truuk bij haar man met kokosvet. Laurinezuur schijnt de sleutel te zijn.
Haar website
http://coconutketones.com/

 
Margarine schijnt de omzetting van GLA te blokkeren. Voor je gezondheid zijn onder andere diverse vetzuren belangrijk. Artikel gaat over andere klachten maar geeft een indruk.
Tropisch fruit past sowieso minder bij ons gestel. Ook uitkijken met 'losse koolhydraten' Stuk fruit zonder iets erbij geeft pieken in je bloedsuikerspiegel.
Overigens werkt een mri ook ontregelend op je systeem vanwege lichaamsvreemde magnetische velden. Dat ook helpen te herstellen. Veel mensen hebben te maken met spin-inversie door alle electro-magnetische velden. Zijn wel producten om dat om te keren. In dat kader zou ik ook metaalvrij slapen.
https://www.natuurdietisten.nl/voeding-en-carpaaltunnel-syndroom/
 
https://www.ad.nl/binnenland/alzheimer-medicijn-lijkt-aan-te-slaan-dit-is-een-mega-stap~ad61e87e/

Kijk eens aan!
 
Wetenschappers hebben de plak van Alzheimer van muizen verwijderd met niets anders dan licht en geluid

In eerdere artikelen hebben we het belang van hersengolven in moderne technologische ontwikkelingen besproken. Het leek me zelfs iets ‘magisch’ toen ik schreef over hoe hersengolven en AI-wetenschappers in realtime kunnen ‘zien’ wat je ziet. Nu wordt er nog meer vooruitgang geboekt dankzij neurowetenschappers bij MIT.

Tot nu toe is er geen remedie voor Alzheimer ondanks de snelle groei van het aantal mensen dat met de ziekte leeft. Naar schatting lijden ongeveer 44 miljoen mensen over de hele wereld aan deze aandoening of een gerelateerde vorm van dementie. In de VS hebben naar schatting 5,5 miljoen mensen de ziekte van Alzheimer. Het is ook de zesde belangrijkste doodsoorzaak in de VS, waarbij nog meer mensen worden gedood dan borst- en prostaatkanker samen.

Hoewel een paar medicijnen tijdelijk bepaalde cognitieve symptomen van de ziekte beheersen, kan geen van hen de voortgang van Alzheimer stoppen. Vrijwel alle nieuwe behandelingen hebben gefaald in klinische proeven. “We hebben mensen echt niet veel te bieden”, zegt Shannon Macauley, een neurowetenschapper aan de Wake Forest School of Medicine.

Dit nieuwe onderzoek werkt in feite met het imiteren van de gezonde ritmische patronen – of hersengolven – die op verschillende frequenties werken. Gamma hersengolven oscilleren bij ongeveer 30 tot 100 Hz en worden geassocieerd met hogere cognitieve functies, en ze zijn ook bekend om af te nemen in de hersenen van mensen die lijden aan de ziekte van Alzheimer.

https://gedachtenvoer.nl/2019/12/31/wetenschappers-hebben-de-plak-van-alzheimer-van-muizen-verwijderd-met-niets-anders-dan-licht-en-geluid/
 
https://www.nu.nl/gezondheid/6020962/neuroloog-alzheimer-is-te-voorkomen-en-terug-te-draaien.html

Hoe komt het dat dit soort nieuws nu ineens mainstream is?
 
Dag allemaal.

Na lange tijd wat minder actief te plaatsen op dit forum ben ik weer terug.

Ik wil even een update geven over mijn vader. Na een langzame achteruitgang heeft hij een tijd geleden een delier gekregen, en is hierna opgenomen. Na een maand was zijn delier voorbij, en ging hij door vanuit het ziekenhuis naar een revalidatie instelling. Hier ging het tot voor kort redelijk. Hij werd vaak mee naar huis genomen en wij zijn veel bij hem aanwezig. Sinds enkele weken begon hij onrustiger te worden en soms boos. Hiervoor is een paar keer haldol gegeven. Nu lijkt het er op dat hij weer in een delier is. Hij heeft op het moment ook een slijmbeursontsteking in zijn elleboog.

Wat betreft de voeding, geven we hem zelf zoveel mogelijk gezond voedsel voor het middageten. Glutenvrije pap, zelfgemaakte soepen en geregeld vis. Voor het ontbijt en het avondeten zijn we vaak afhankelijk van het huis. De kwaliteit van dit voedsel is slecht. Het is smakeloze rommel, en niets is vers. Bijna alle maaltijden bevatten alleen koolhydraten.

Wij geven nog allerlij supplementen.

Vitamine C
Ashwagandha
Kurkuma
Vitamine D
Zink
Visolie

Verder blijft het voor ons even afwachten en kijken wat we kunnen doen.
 
Hallo hallo colloquial,
Ik vond toevallig vandaag info van vroeger van jou. Toeval bestaat niet.
Wat betreft je vader, ik neem aan dat hij te slecht is om daar weer weg te halen. Ga er maar vanuit dat hij daar snel achteruit gaat. Geen prettig vooruitzicht want dat wil je niet voor je vader.
Medicijnen, slechte voeding. iets anders weten ze niet.
Misschien het beste om je daar maar bij neer te leggen. = harde conclusie.
Of een tehuis zoeken waar het beter is.
Wat is zijn leeftijd nu?

Mijn ex zit in dezelfde situatie maar de kinderen hebben het er verder niet over en mij wordt niets gevraagd. Soms kan het gewoon niet anders en ze weten dat ik niets van dokters moet hebben. dus....
Ik kan me wel voorstellen dat het voor jullie niet gemakkelijk is en dat het een goed gevoel is nog iets voor hem te kunnen doen.
Maar daarmee rek je ook het leven.
Dit lijkt een harde uitspraak maar ik ben een realistische oude dame en weet warover ik het heb.
Heeft hij in zijn goede dagn daar wel eens iets over gezegd? Wat hij zelf zou willen?.

.
 
Dag allemaal.

Na lange tijd wat minder actief te plaatsen op dit forum ben ik weer terug.

Ik wil even een update geven over mijn vader. Na een langzame achteruitgang heeft hij een tijd geleden een delier gekregen, en is hierna opgenomen. Na een maand was zijn delier voorbij, en ging hij door vanuit het ziekenhuis naar een revalidatie instelling. Hier ging het tot voor kort redelijk. Hij werd vaak mee naar huis genomen en wij zijn veel bij hem aanwezig. Sinds enkele weken begon hij onrustiger te worden en soms boos. Hiervoor is een paar keer haldol gegeven. Nu lijkt het er op dat hij weer in een delier is. Hij heeft op het moment ook een slijmbeursontsteking in zijn elleboog.

Wat betreft de voeding, geven we hem zelf zoveel mogelijk gezond voedsel voor het middageten. Glutenvrije pap, zelfgemaakte soepen en geregeld vis. Voor het ontbijt en het avondeten zijn we vaak afhankelijk van het huis. De kwaliteit van dit voedsel is slecht. Het is smakeloze rommel, en niets is vers. Bijna alle maaltijden bevatten alleen koolhydraten.

Wij geven nog allerlij supplementen.

Vitamine C
Ashwagandha
Kurkuma
Vitamine D
Zink
Visolie

Verder blijft het voor ons even afwachten en kijken wat we kunnen doen.
Hallo Colliquial,

Zeer herkenbaar, mijn moeder heeft ook soort gelijke verschijnselen. Haldol maakt de kwaal erger daar gaan ze van hallucineren zou dat direct stoppen. Boosheid is ook een van de fases, het zijn m.i. stukken die niet uitgewerkt zijn voor de alzheimer. Gebruik van Haldol in ziekenhuizen etc om mensen rustig te houden, als je gevoelig bent werkt t averechts en is sowieso rotzooi, lees de bijsluiter. Wat mijn moeder helpt is een hoge dosering B12.(B12 prikken kan ook en merk dat zij daardoor helderder werd, maar begon allergische te reageren op de vloeistof) Zelf test ik haar behoefte uit met biotensor en gebruiken smelt tabletten van Sana Core. Daarnaast een goede multivitamine met mineralen liefst hoog gedoseerd. Ook blijkt B1 een goede aanvulling te zijn, Het is en blijft een rot proces alzheimer. Wat ik ook lees is MMS, maar dat is iets wat je moet blijven gebruiken maar resultaten zijn wonderbaarlijk, te vinden op The Universal Antidote op Telegram.

Hoop je hier iets aan hebt en wens je sterkte!
 
Bedankt voor je reactie.

Haldol willen we absoluut niet meer geven, en indien mogelijk een ander alternatief. Hij heeft dit middel nu pas een paar keer gehad voor de recent ontstane onrust, dus het is niet zo dat hij standaard gedrogeerd wordt. Ik zal MMS en B12 eens gaan onderzoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mary
Hallo hallo colloquial,
Ik vond toevallig vandaag info van vroeger van jou. Toeval bestaat niet.
Wat betreft je vader, ik neem aan dat hij te slecht is om daar weer weg te halen. Ga er maar vanuit dat hij daar snel achteruit gaat. Geen prettig vooruitzicht want dat wil je niet voor je vader.
Medicijnen, slechte voeding. iets anders weten ze niet.
Misschien het beste om je daar maar bij neer te leggen. = harde conclusie.
Of een tehuis zoeken waar het beter is.
Wat is zijn leeftijd nu?

Mijn ex zit in dezelfde situatie maar de kinderen hebben het er verder niet over en mij wordt niets gevraagd. Soms kan het gewoon niet anders en ze weten dat ik niets van dokters moet hebben. dus....
Ik kan me wel voorstellen dat het voor jullie niet gemakkelijk is en dat het een goed gevoel is nog iets voor hem te kunnen doen.
Maar daarmee rek je ook het leven.
Dit lijkt een harde uitspraak maar ik ben een realistische oude dame en weet warover ik het heb.
Heeft hij in zijn goede dagn daar wel eens iets over gezegd? Wat hij zelf zou willen?.

.
Hallo Romagi,

Wij hopen dat hij snel een andere plaats krijgt toegewezen. De verpleegkundigen denken wel enigsinds mee, en hij krijgt ook nog homeopathische middeltjes tegen onrust. Maar dit is natuurlijk niet toereikend in een regulier zorg systeem. Wel heeft hij vaak goeie zin als hij ons ziet, en houdt van mensen en gezelschap. Daarom vinden we het nog de moeite waard, en we hopen dat er in de nabije toekomst een effectief medicijn wordt gevonden om de ziekte te genezen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan