Apocalyps/doemscenario

Als we toch met een doem scenario bezig zijn, wat doe je als er bij het eten geeb vlees op tafel staat...?
 

Zie link, heeft iemand toevallig ervaring met goud in deze vorm? Is het een aanrader? Of beter zo'n pakketje goud- en zilvermunten?
 

Zie link, heeft iemand toevallig ervaring met goud in deze vorm? Is het een aanrader? Of beter zo'n pakketje goud- en zilvermunten?
Zilver is kleiner en kan je dus makkelijker mee betalen.

 
  • Thanks
Waarderingen: Gaia

Zie link, heeft iemand toevallig ervaring met goud in deze vorm? Is het een aanrader? Of beter zo'n pakketje goud- en zilvermunten?
Al hoewel 1 gram 60 euro is wel gemakkelijk, 1 munt van 30 gram zilver is 24 euro, misschien toch makkelijk om ook wat goud te hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: Gaia
Al hoewel 1 gram 60 euro is wel gemakkelijk, 1 munt van 30 gram zilver is 24 euro, misschien toch makkelijk om ook wat goud te hebben
Hou rekening met de goudprijs deze blokjes zijn dan 50 per gram waard, hollandgold is niet de goedkope optie om goud te verzamelen.
 
  • Thanks
Waarderingen: Gaia
Wat is jouw inziens de beste / goedkoopste optie?
Per kilo kopen...., maar echt goedkope oplossing tweedehands goud opkopen, sieraden enzo, je moet toch gaan wegen en smelten als ze de boel plat gooien.
Verder koop ik meestal bij Joodse goud en diamant handelaren gewoon cash en keurig geleverd aan huis.
Blokken in diverse maten alleen niet van 1 gram kleinste is 25 als ik het goed heb, netjes met certificaten.
Je moet er wel een kruiwagen hebben,
De makkelijkste handel is tweedehands sieraden en munten, zilver en goud ook het makkelijkst bij de blauwe maffia uit zicht te houden ...
 
  • Thanks
Waarderingen: Gaia
Laat dit een les zijn. Je kunt linkse vrouwen niet ontlinksen. Uiteindelijk komt het er toch weer uit, die linksigheid.

Mike
 
Geregeld vanaf vandaag geen gezeik meer over vegetarisch voer... Doos op transport was gewaarschuwd
Wilde jouw vriendin jou een vegetarische leefstijl opdringen? (Gaat mij uiteraard niets aan dus als je niet wil toelichten, vooral niet doen;))
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.935
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan