Apocalyps/doemscenario

Wilde jouw vriendin jou een vegetarische leefstijl opdringen? (Gaat mij uiteraard niets aan dus als je niet wil toelichten, vooral niet doen;))
Weet ik niet, ze wist dat ik daar niets van moest hebben en was reeds gewaarschuwd, maar ze, zal gedacht hebben doet hij toch niet..... Misschien gedacht ik verander hem wel...
Ze had gewoon vegetarisch kunnen koken geen probleem wel met een half pond vlees erbij🤣🤣🤣 of vis..
 
Ik hoor nooit klachten.... Ruimte zat
Maar GroenLinks koeien en paarden zeiken altijd wel, afgevoerd naar het slachthuis dus 🤣🤣🤣
Ken geen koeien of paarden die stemmen... Alleen eigenaren, die zijn doorgaans lastiger... de dieren zijn al blij met een fijne wei. Eigenaren kun je altijd nog afvoeren.
 
Hebben we deze winter voldoende gas voor iedereen? De gasopslag in Nederland is historisch laag. Het kabinet kan niet garanderen dat er voldoende is.

 
Er is genoeg gas.
Er wordt simpelweg gelogen over de reden voor de prijsstijgingen en een gasstop.

Allemaal part of the plan.
De prijs is niet alleen in Euro's.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Groningen weer open gooien voor gaswinning, probleem opgelost!

Mike
Precies het heeft meer als 30 jaar geduurd tot er aardbevingen kwamen.
Mijn verstand vertelt mij dan dat het na het stoppen ook gewoon nog 30 jaar duurt voor de bevingen stoppen.
Dus gewoon doorpompen met dat gas en van de opbrengst de huizen aardbevingsbestendig opknappen.
Dan hoeft niemand in de kou te zitten en zijn we niet afhankelijk van andere landen.,
 
Deze komt net binnen! Binnenkort even oefenen, vragen of mijn man een appel op zijn hoofd durft te zetten ;)
Iemand ervaring met zo'n ding?
Heb je hierbij je kopie legitimatie moeten opsturen? Ik wilde o.a ook deze bestellen en toen wilden ze een kopie legitimatie om te checken of ik 18+ ben. Dus ik heb het maar niet gedaan. Met die kopie kunnen ze weer van alles mee doen lijkt me.
 
Heb je hierbij je kopie legitimatie moeten opsturen? Ik wilde o.a ook deze bestellen en toen wilden ze een kopie legitimatie om te checken of ik 18+ ben. Dus ik heb het maar niet gedaan. Met die kopie kunnen ze weer van alles mee doen lijkt me.
Nee, ik moest alleen een vinkje zetten bij een 18+ verklaring, verder geen kopie id hoeven aanleveren!
 

Het Duitse energiebedrijf RWE heeft in Duitsland zijn handelspartners gewaarschuwd voor een uitval van zijn elektriciteitscentrales als gevolg van gastekorten. Dat meldt de Duitse zakenkrant Handelsblatt op basis van een rapport van RWE. De waarschuwing toont eens te meer de krapte van de Europese gasvoorraden deze winter.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.521
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan