Apocalyps/doemscenario

O, néééé, geen gas!, snel een warmtepomp kopen
O, néééé, geen elektriciteit!, haardhout inslaan
O, néééé, geen bomen meer!, meubels affikken
O, néééé, geen meubels meer, Wim Hof!
Oh nee geen gas geen aansluiting ook 🤣🤣
Oh nee geen elektr o jee toch wel zonnepanelen accu's geen net aansluiting 🤣🤣🤣
Oh nee 40 kuub hout en bos om te zagen 🤣🤣🤣
Oh nee nog maar 12 kuub pellets als nood voorziening 🤣🤣🤣

Kom maar met je geen stroom geen gas
Warmtepompen is van de duivel hoef ik niet 🤣🤣🤣

Gas is er niet hier en ik vertik het om te betalen voor 2 km graafwerk en een kabel om stroom te kopen.... Telefoon ging voor niks. Dus, dat heb ik nog net...
 
  • Wow
Waarderingen: Surv
Ik denk dat wij straks het einde zien naderen in het donker....

 
Ik denk dat wij straks het einde zien naderen in het donker....

Waar gaan ze die Tesla's mee opladen dan 🤣🤣🤣
Heb je je vrouw al een wasbord cadeau gedaan voor kerst 🤣🤣
 
Dat affakkelen heb ik qua energiebesparing en 'duurzaamheid' nooit zo begrepen 🤪
Dat is vervuild gas wat ongeschikt is voor normaal gebruik of er is een storing en de druk moet van de leiding wat alleen kan door af re fikken
 
Dat is vervuild gas wat ongeschikt is voor normaal gebruik of er is een storing en de druk moet van de leiding wat alleen kan door af re fikken
Dat affakkelgas brand blijkbaar best goed..
Kan dan toch ook wel iets mee verwarmd worden of zo?
 
Dat affakkelgas brand blijkbaar best goed..
Kan dan toch ook wel iets mee verwarmd worden of zo?
Bijna onmogelijk, affakkelen is gewoon een buis met een afsluiter, zou je het vervuilde gas gebruiken voor een verwarming oid moet je daarna de leiding eerst schoonmaken voor schoon gas, bij storingen moet het snel weg dus is, dat de enige weg
 
Dat affakkelen heb ik qua energiebesparing en 'duurzaamheid' nooit zo begrepen 🤪
In het Engels noemen ze dat een "pilot light" oftewel een waakvlam. Die brandt ook om, als er een groot gaslek is, deze direct in de fik te steken zodat er minder ellende is qua gaswolk verderop.
 
  • Thanks
Waarderingen: Surv
In het Engels noemen ze dat een "pilot light" oftewel een waakvlam. Die brandt ook om, als er een groot gaslek is, deze direct in de fik te steken zodat er minder ellende is qua gaswolk verderop.
Op de foto is geen pilot lite of waakvlam, tegenwoordig hebben ze elektronische ontsteking, en altijd is er hoop dat die niet werkt, mogen ze met licht kogels de vlam aan schieten 🤣🤣🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.960
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan