Adrenanorm versus Adrenal

@Asaya
Quote:
Rateltje, je kan ook een prepaid creditcard aanschaffen. Dan kan je ook bestellen in amerika. Deze heb ik zelf ook en werkt heel goed, kan eindelijk bij iherb enzo bestellen.

http://g.moneybookers.com/mastercard/nl/


ik heb inmiddels een account,maar snap er geen jotta van :-(

ik denk ik krijg nu een kaart net als bankpas thuis gestuurd, maar nee.

is het de bedoeling dat ik op de website geld stort bv via ideal en daarna kan je via de site betalen, heb je geen pas nodig.

hellup!! eens een muts altijd een muts :)

ik wil zo graag de adrenal bestellen,helaas heeft @Poekie ook net besteld volgens mij, verder reageerd niemand over bestelling bijnierextract helaas ..........

lijkt erop dat het niet lukt "mee te bestellen met iemand'

ik durf geen geld over te maken als ik niet snap hoe het werkt.

ratel

 
@Poekie geeft niks hoor,maar ben zelf wat voorzichtiger met zomaar geld storten.

als je wilt heel graag! ik wil er wel 2 :)

kom jij ook naar de lezing van mike of zie jij mike voor 3 januari of 7 februari persoonlijk, wellicht wil hij het voor mij meenemen naar delfzijl?

ik ga naar de lezing van 3 januari en 7 februari in delfzijl.

een optie?

ik hoor het graag van jou en mike natuurlijk of dit een optie zou kunnen zijn....

groetjes ratel en bedankt alvast!

ps ik zal je mailen als het je gelukt is dan kan ik geld naar jou overmaken (via mail voedingisgezondheid)

 
Het is even geleden dat ik de kaart heb gekocht maar ik kreeg dus daadwerkelijk wel een kaart thuis gestuurd met een code. Ik geloof wel dat je eerst 10 euro moet betalen via ideal voordat je hem krijgt. Heb je iemand in de buurt die je kant helpen met het aanvragen misschien? Het is in elk geval wel te vertrouwen, ik heb hem ook.

Als je hem eenmaal hebt is het erg makkelijk. Je maakt geld over en daarna kan je bijvoorbeeld bij iherb bestellen. Als je bij anderen in de buurt woont kan je natuurlijk ook samen bestellen als die persoon wel een kaart heeft.

 
Rateltje,

Ik zie Mike niet meer voor die data die je opnoemt. Wij hebben laatst 6 potjes besteld: 150 capsules van 100gram.

Je mag van mij 2 potjes overnemen + verzendkosten. Mail me even dan spreken we het verder af.

Lia

 
@Asaya ik zal kijken of mijn vriend er meer van kan maken :)

het lijkt ideaal, ook als zeg maar huishoudpas :)

@Poekie, ik heb jou gemaild.

ratel

 
@poekie, jij bestelt dus regelmatig bij iHerb.

Ik heb nu voor het eerst bij hun besteld, en een mail ontvangen dat mijn bestelling 16 feb. verzonden is.

Tot nu toe heb ik niets ontvangen, moet ik nu ongerust zijn?

 
Ik krijg bij iherb altijd een trackingcode, kan ik zien waar imijn pakketje is. Heb jij die ook gekregen? Het kan zijn dat je pakketje door de douane eruit is gepikt, maar dit duurt wel erg lang. Vorige keer op zondag besteld, op woensdag stonden zein nld aan de deur.

 
Ik heb gekozen voor bezorging door DHL

Unfortunately, Global Priority Mail by DHL does not have a tracking system. However, your shipment confirmation number is below.

Global Priority Mail by DHL - Tracking URL is not available

Heb ik iets fout gedaan?

 
Ik heb nog maar een keertje bij iHerb besteld en dat was 3 dagen later al binnen. Kreeg wel een trackingcode.

Je zou een mailtje kunnen sturen.

Lia

 
Ik hebook beide keren met DHL gedaan, de eerste mogelijkheid, je kan kiezen uit drie opties geloof ik. Ik zou ook even mailen als ik jou was.

 
Ik heb gemaild en kreeg gelijk een antwoord van iherb.

We apologize for the unusual delay in receiving your order,

We've been looking into the inquiry and our records show your order did indeed leave the warehouse on time.

However, at this moment we are unable to determine the current status since the order was shipped as an international airmail package and these packages do not have a tracking number to track the location of the package.

With international airmail delivery, it is not uncommon for packages to be delayed due to one of these issues:

1. International Shipping

2. Local Customs Regulations

3. Local Delivery Provider

Please allow us some additional time to research these international delivery touch points. If your package is delivered in the meantime, please let us know.

We do appreciate your patience in this matter.

Volgende keer toch maar bestellen met een tracking code.

 
Ja, zou ik ook doen. Vindt het ook altijd leuk om te zien waar mijn pakketje is. En ik ben altijd verbaasd over de snelheid waarmee het allemaal gebeurd!

 
@Alexandra,

Ik heb laatst iets voor 40 euro besteld en moest ook erg lang wachten voordat ik had.

Maar het vreemde was dat ik voor het eerst bij moest betalen aan de deur. Normaal hoef je voor iets onder de 50 euro geen invoerkosten te betalen maar nu dus wel!

Goed 6 % van 40 is dan niet zoveel maar ik moest ook nog "inklaarkosten" a 13 euro betalen :evil:

Heel vaag, nooit gehad... Vraag mij af of ze dat bij jou ook gaan doen...

 
Ik had de eerste keer 4 potjes adrenal en de tweede keer 8 potjes. Ik heb niet bij hoeven te betalen. Laatste keer dat ik de bestelling ontving was denk ik drie weken geleden.

 
Bijde belastingdienst kan je de (opgelegde) regels voor invoerrechten nazien. Het transportbedrijf verzorgt de inklaring voor zover ik weet.

 
Nèt de postbode aan de deur gehad, mét mijn pakje, of ik even 15 euro bij wil betalen.

Had alleen een briefje van 20, jammer dan ze kon niet terug geven.

En daar ging mijn pakje weer.

Dat heb ik dus iedere keer als ik iets uit de USA laat komen, anderen hebben dat niet,

en mij pikken ze er altijd uit.Hoe kan ik dat voorkomen? Nu had ik wel voor 60 dollar besteld, maar Pike had voor 40 euro besteld en moest ook betalen.

Is het puur toeval?

 
In ieder geval erg fijn dat je je bestelling niet kwijt is! Wel balen dat je t dus nog steeds niet hebt.

En hoe dat te voorkomen? Ik heb werkelijk waar geen idee....

 
Laigueglia, ik heb in het verleden heel vaak besteld bij I-Herb. Ik heb niet de indruk dat het ligt aan gewicht noch pakketwaarde als je pakket eruit gepikt wordt. Het gaat steekproefsgewijs en het spreekt vanzelf dat je inklaringskosten moet betalen alleen glipt je pakket er soms tussendoor en dan heb je geluk.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.850
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan