Adrenanorm versus Adrenal

Ik kreeg de laatste keer een maand na levering ook nog een nota toegestuurd van het transport bedrijf. Op 10 potjes 20€. :cry:

 
Als je Global Priority Mail gebruikt, wordt het tot Nederland door DHL zonder trackingscode afgehandeld. In Nederland wordt het overgenomen door PostNL of wat voorheen TNT heette.

PostNL heeft een standaard procedure die te absurd is. Op internet kun je er voldoende over lezen, dat je pakketje de wettelijk maximale toegestane tijd door kan brengen op de afdeling van PostNL. En dat gebeurd dus ook.

Dit houd ook in, dat PostNL het op een andere manier presenteerd aan de douane voor het inklaren. Dit garandeerd eigenlijk altijd dat je invoerrechten moet betalen.

Nooit Global Priority Mail gebruiken dus: EN geen trackingscode, EN geen snelle levertijd, EN nog eens extra moeten betalen, wat meestal duurder is als de kosten voor DHL.

DHL heeft een vaste procedure, die heel soms aandacht vraagt van de douane, maar dat is bij mij maar 1 keer voorgekomen in de 15+ keer dat ik besteld heb bij iHerb. Toen was het bedrag in totaal (inc. verzendkosten + BTW) hoger dan EUR 150,-

Bij mij is het via DHL stipt te volgen via de trackingscode. 2 minuten nadat het is afgeleverd staat het online al als afgeleverd. Inclusief door wie het is ontvangen.

Ik betaal nu graag de verzendkosten voor DHL en eventueel dan zo nu en dan invoerrechten. Maar bij PostNL via Global Priority Mail is het altijd raak. Te lang wachten zonder dat je weet waar het is.

 
Jullie gebruiken bijna allemaal adrenal van nutricology geloof ik he ? Is dat het beste product ( voor de meeste mensen ) ?

wat zijn andere opties ?

- adrenanorm van AOV ?

- cytozym AD ? per 3 tabl 240 mg bijnierconcentraat

- NTM gland adrenal - Nutramin bevat 200 mg bijnierconcentraat ( neonataal, varken )

- core level adrenal - Nutriwest bevat wel heel veel verschillende supplementen oa aminozuren, vitaminen etc

 
nou ik he de poppen aan het dansen

Quote:
Rateltje, je kan ook een prepaid creditcard aanschaffen. Dan kan je ook bestellen in amerika. Deze heb ik zelf ook en werkt heel goed, kan eindelijk bij iherb enzo bestellen.

http://g.moneybookers.com/mastercard/nl/


heb een account, snapte er zoals gezegd geen jotta van, 70 euro overgemaakt, geen kaart gezien en nu weet ik niet meer wat ik moet.

er moet toch ergens een rekeningnummer komen te staan, daar vragen ze bij iherb wel om.

goed dat wordt bellen maandag

wie besteld op zeer korte termijn adrenal bij i herb?

ik ben er door :-(

 
ik hoor niets van debje_b mbt het overnemen van de adrenal capsules die ik overheb.

mocht ik nou morgen nog niets van haar gehoord hebben, dan mag jij ze hoor ( als je ze wil tenminste ) Of misschien allebei 70 capsules ofzo. dan heb je tenminste weer even tijd om ze te bestellen.

Dus mail me maar !

 
@Zonne dat zou ik erg lief vinden, ik wil ze wel :)

vraag morgen aan: poekie of mike wil iemand emailadressen doorgeven?

Ik hoor wel of het wat wordt of niet zonne, iig bedankt.

ik neem ook de helft als het moet en anders nog maar ff wachten

ik heb nog adrenal voor 2 dagen :-(

 
Of je stuurt even een mailtje naar 1 van de twee. Kan zijn dat ze dit topic even niet lezen of gewoonweg niet online zijn geweest.

 
Ja hoor, e-mail is onderweg naar je toe ( nou ja, zal inmiddels wel aangekomen zijn natuurlijk )

 
Hoe weet je of je een bijnieruitputting hebt?

Ik denk zelf van wel maar hoe weet je het zeker?

ik las ook dat mike er een e-book over had geschreven? waar kan ik die kopen of downloaden?

 
Er is ook een adrenal cortex van Nutri meds. 120 capsules voor 53 dollar. ( 250 mg) Deze is goedkoper dan die van nutricolgy ( 100 caps voor 51 dollar)

Mijn ervaring ( testen van personen met uitgeputte bijnieren) is dat kinesiologische spiertesten vaak zwak zijn op de adrenal glandular en wel sterk op adrenal cortex.

Bovendien loop je geen risico op hyper activiteit bij de cortex omdat er geen adrenaline inzit.

Mike kan je die adrenal cortex wel 's avonds nemen? Of maakt dat niet uit omdat er geen adrenaline in zit?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.697
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan