Adrenanorm versus Adrenal

ok mike, dank je.

fijn dat ik het weet dat je niet later dan 18.00 in moet nemen.

gr sheila

 
Dank je voor de link Lia.! Heb net vier potjes besteld. De creditcard is ook onderweg, maar hier ka je betalen met paypal. Dacht toch echt dat ik alle linken van t forum had geprobeerd, maar had deze over het hoofd gezien.

 
Quote:
Het grappige is dat toen ik twee uurtjes terug op de site was was de prijs nog € 16,80 en nu is het € 13,59


Lia, dat doen ze expres ze hebben dit een keer mooi uitgelegd in een uitzending van de rekenkamer hoe dat gaat met de prijzen van vliektickets. Ik denk dat dat bij deze website ook zo kan gaan.

 
Ik vraag me af, nee kan beter jullie vragen of het wellicht net zo goed is om nier inclusief bijnier te eten in plaats van concentraat in een pil?

 
Daar heb ik zeer zeker aan gedacht Gerard, maar ik moet nieren nog leren eten en hoe weet ik zeker af ik de bijnier erbij krijg? Dat vraag ik mezelf dan weer af.

 
Oh, ik vroeg het eigenlijk voor mezelf, maar zo is't ook mooi!

Ik heb vandaag de biologische slager gevraagd of hij nier met bijnier voor mij wil inkopen. Als het goed is, kan ik het a.s. donderdag halen.

Toen ik een paar weken geleden voor het eerst lever at, vond ik dat niet lekker. Ik heb er toen kruidnagel bij gedaan en dat smaakt een stuk beter. Afhankelijk hoe de nier smaakt, ga ik daar ook wel iets op verzinnen. Ik meld me wel weer.

 
ik ben aardig in een ritme die bij me past en mij bevalt en stap voor stap veranderen er meer en meer dingen in mijn levensstijl.

nu ben ik toe aan bijnierextract,maar wordt mesjokke van het zoeken naar en op linken die ik hier tref.

Kan iemand mij zeggen waar ik (zonder creditcard) een bijnierextract kan krijgen, wie heeft een link en ja we willen altijd het goedkoopste ;-)

ik ben een muts in vergelijken en kijken welke ingredienten er wel of niet in moeten of kunnen zitten.

Iemand die mij kan helpen?

Ik heb hetzelfde met de levertraan, hij is nu op en met potje achter de pc aan het kijken welke ik had, wellicht is dit samen te bestellen op 1 site?

De laatste link van @Poekie doet het niet trouwens, zoals zovele :-(

ratel

 
Het kan kloppen dat de link het niet meer doet, want dat bedrijf heeft dat betreffende artikel niet meer.

Lia

 
Ik heb net bijnierextract besteld in de USA bij mijnwereldhut. Ik had het voor jou mee kunnen bestellen, dan had ik het weer naar je doorgestuurd. Volgende keer wellicht, of als de nood hoog is, kan ik het wel met mijn credit card bestellen en naar je doorsturen.

Is het een idee om een topic te maken waarmee we gezamenlijk kunnen bestellen? We kunnen dan wellicht voor sommige dingen groot inkopen, dat scheelt weer.

 
@Gerard of je opent een topic op SamenKopen.net, dan kun je het daar ook allemaal bijhouden en regelen.

Eerst animo bijhouden, dan prijs afspreken en dan collectief inkopen doen. Dat is het hoe het bij SamenKopen.net gaat.

 
@Gerard ik ben voor samen bestellen, dat doen we hier ook met de keltisch zeezout en magnesiumolie, scheelt behoorlijk :)

wellicht zijn er meer die wat willen op dit moment en ik wil best nog even wachten als het moet, ik heb en had niks, dus mis nog niets ;-)

ik wacht even af........

ratel

 
Rateltje, je kan ook een prepaid creditcard aanschaffen. Dan kan je ook bestellen in amerika. Deze heb ik zelf ook en werkt heel goed, kan eindelijk bij iherb enzo bestellen.

http://g.moneybookers.com/mastercard/nl/

 
@Rateltje,

Kopen jullie de magnesium vlokken of echt de magnesiumolie in de flesjes?

 
@Pike ik kocht het in een flesje maar koop het nu per liter in een kannetje en vul het flesje zelf bij.

De magnesiumvlokken ken ik nu ook, kreeg ze er bij de laatste bestelling gratis bij, lekker badderen :)

 
Maar is het niet veel goedkoper om die vlokken te kopen en die dan op te lossen in een beetje water om zo de magnesiumolie te maken? Dat is wat ik doe.

1 kilo magnesium vlokken kost, als ik 9 kilo tegelijk koop, Euro 7,5 inclusief verzendkosten.

 
Heel simpel je doet wat vlokken in een potje en dan water erbij totdat je een verzadigde oplossing krijgt.

Net wat je doet als je sole maakt.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan