zorgverzekering

Wij mogen dus opdraaien voor deze nep pandemie!
En al die slapende schaapjes worden wakker of gaan janken wanneer ze dit voelen in hun portemonnee?
Als het weer eens te laat is?
 
Lees, de voorwaarden eerst voor je dit online zet, vrijstelling betekent meer belasting betalen waar u zorgkosten van betaald worden, altijd duurder
 
Had je al eens eerder gezegd en ik geloof je graag @Sailor want ik sta niet graag voor verrassingen. Maar heb je daar ook info voor: voor die extra belastingafdracht?
Je kijkt dus niet verder dan je neus lang is, open de pagina en lees het tweede tekstblok
Info waar niemand iets aan heeft hoeft niet geplaatst

Vrijstelling verplichte zorgverzekering​

U kunt als gemoedsbezwaarde een vrijstelling krijgen van de verzekeringsplicht voor de zorgverzekering. U betaalt dan extra belasting in plaats van de premie voor de zorgverzekering.
 
Vorig jaar heb ik mijn bedrag van 358'.-- verhoogd met 500,--. Daardoor zijn de kosten per maand lager. Wel 500,- achter de hand houden.
Vorig jaar (2021) had ik ook een aanvullende verzekering. ik betaalde 22,-- per maand, vergoeding 400,-- per jaar.
Voor het jaar 2022 hebben ze de vergoeding verlaagd naar 300,--. 22 x 12 = 264,-. Is dus niet meer interessant.
Ik ben van plan de goedkoopste verplichte verzekering te zoeken (dus overstappen). wil toch niet naar het ziekenhuis. Indien nodig geef mij maar een pilletje.
Vanwege mijn eigen sores kan ik wel meer kosten aftrekken dan anderen. Mits te bewijzen.
 
@ Romagi: ja je kunt best wat geld uitsparen i.d.d. met het eigen risico ophogen. Als je inschat dat je geen kosten maakt via de basisverzekering (en dan kan je nog steeds gewoon naar de huisarts), dan is dat zeker een aanrader en een kostenbesparing.

@ Algemeen: persoonlijk denk ik dat het loont om die zorgverzekering op te zeggen. Ik ken verhalen van mensen die dit al langer doen, alleen ik zou dan graag wat meer inside info willen nog voor mijn eigen beslissing. Ik heb nog geen haast voor het aankomende jaar maar dat ligt aan mijn persoonlijke situatie, maar wel voor het jaar daarna. Ik las ook dat iemand zei dat je altijd terecht kan bij Artsen zonder Grenzen kennelijk. Ik zou gewoon al die premies op gaan sparen voor eventualiteiten.
 
Laatst bewerkt:
@ Sailor: hoe weet je dat zo zeker?

Vrijstelling verplichte zorgverzekering​

U kunt als gemoedsbezwaarde een vrijstelling krijgen van de verzekeringsplicht voor de zorgverzekering. U betaalt dan extra belasting in plaats van de premie voor de zorgverzekering.

Je hebt vandaag een site van de over het grootste plaatst over dit onderwerp daar staat het met koeien letter zie boven dit is het tweede tekstblok op jou geposte site,
Nog steeds niet gelezen he, of ook maar een zoek opdracht gedaan over hoe het zit...

Echt op emotie plaatsen zonder een seconde nadenken
 

Vrijstelling verplichte zorgverzekering​

U kunt als gemoedsbezwaarde een vrijstelling krijgen van de verzekeringsplicht voor de zorgverzekering. U betaalt dan extra belasting in plaats van de premie voor de zorgverzekering.

Je hebt vandaag een site van de over het grootste plaatst over dit onderwerp daar staat het met koeien letter zie boven dit is het tweede tekstblok op jou geposte site,
Nog steeds niet gelezen he, of ook maar een zoek opdracht gedaan over hoe het zit...

Echt op emotie plaatsen zonder een seconde nadenken
Sailor: wat daar staat is voor mij nog geen waarheid.
Ik ken verhalen van mensen van wie ik uit de eerste hand vernam dat ze al jaren geen zorgverzekering hebben.
Dat verhaal over die belasting: daar heb ik die mensen in elk geval niet over gehoord.
Dus dan ben ik benieuwd of dat verhaal dat op die website staat ook klopt.
Jij neemt het kennelijk direct voor waar aan.
Wie weet staat dat daar enkel om mensen af te schrikken.
 
Laatst bewerkt:
Sailor: wat daar staat is voor mij nog geen waarheid.
Ik ken verhalen van mensen die ik uit de eerste hand vernam dat ze al jaren geen zorgverzekering hebben.
Dat verhaal over die belasting: daar heb ik die mensen in elk geval niet over gehoord.
Dus dan ben ik benieuwd of dat verhaal dat op die website staat ook klopt.
Jij neemt het kennelijk direct voor waar aan.
Wie weet staat dat daar enkel om mensen af te schrikken.
Jij denkt dat de overheid Iers neerzet om mensen af te schrikken, die doen dat gewoon.
Betalen zal je
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan