zonneallergie

@ Mike, Pike en san

Ik ben niet optimaal gezond. @ mike ik weet wat de gebruiksaanwijzing is, maar jullie kenen mijn achtergrond niet, als ik vroeger wat had zei mijn adoptie meoder altijd stel je niet aan gaat van zelf over. nou ben ik niet gezond, Ik heb COPD, Maagproblemen, Prikkelbare darmsyndroom en suikerziekte. En ik mag niet alle medicijnen hebben, ik kan je vertelde de medicatie die ik heb gekregen prima werkt. Jullie zijn waarschijnlijk amateurs en denken dat jullie het goed hebben, nou wees er blij mee dat dokters je wat geven en zij geven het niet voor niks. Denken jullie wel? Ik ben de eerste 7 jaar in me leven opgegroeid in Afrika. Daar gaan mensen dood. Ik ben gewoon een Nederlander en ben blij met de hulpmiddelen die wij hier hebben, daarna geheb ik 8 jaar in Frankrijk gewoond en daar krijg je pas veel medicatie. Die geven je pretnison voor 4 maanden. Als je werkelijk niks hebt dan krijg je niks mee van de dokter. ECHT NIET!! Ik wil het beste voor me gezondheid dus ga ik gewoon me medicatie krijgen. Ik wilde graag een plaatje hier bij doen maar helaas. ik heb 2e graadsbrandwonden. Dus is heel heftig!!!

Gr. Willemien

 
Het optelsommetje wordt steeds groter. Nu hebben we: heftige zonne-allergie, hersenvliesontsteking, blindedarmontsteking, 2 keer geopereerd aan je knieen, COPD, maagproblemen, prikkelbare darmsyndroom en suikerziekte. En nog vraag je je niet af hoe dit nu komt? Zalig zijn de onnozelen van geest...

Mike

 
Jezus Mike, Snap jij niet dat je geboren kunt worden met een niet perfect lichaam. Je word met of zonder suikerziekte geboren, of prikkelbare darmsydroom what ever. Wees blij dat je weinig ziek ben man. Godverdomme wat ben jij een onnozele domme oerdomme knaap. Ga leven zoeken joh!! En anders STERF LEKKER!!!

 
Quote:
Jullie zijn waarschijnlijk amateurs


Oei, Willemien, excuus, ik zal me even voorstellen: ik ben deskundige, ervaringsdeskundige welteverstaan.

Quote:
Als je werkelijk niks hebt dan krijg je niks mee van de dokter.


Nou dat is dus niet waar: alleen al vastgesteld door een ombudsmanonderzoek onder 800 patienten met de ziekte van lyme http://www.trouw.nl/tr/nl/4516/Gezo...12/17/Huisarts-weet-te-weinig-over-Lyme.dhtml . Het begint bij een goede diagnose: maar die kunnen artsen op het gebied van deze ziekte niet of nauwelijks stellen. Dit gaat niet alleen op de voor de ziekte van lyme. Ook bij beginnende schildklierziekten, bijnieruitputting e.d.: artsen kijken er liever overheen.

 
Ja prima, enne dan ga jij zo tegen me praten, om te zeggen van weet je hoe het allemaal komt? Als je werkelijk ervaringsdeskundige bent, dan zeg je zoiets niet namelijk. ik zeg toch ook niet tegen mijn luitenant in het leger dat die niet snapt wat zn functie in houd? Das ff raar.. BTW.. ik zit wel in het leger!! Op de basis in Oirschot!!

 
Als iets je niet aanstaat dan hoef je gewoonweg niet te reageren, schelden is niet iets waar je verder mee komt in het leven. Ik zou zeggen, wees gelukkig met je medicijnen en de protocollen die de artsen je geven. Leven en laten leven. Laat ons met rust, laten wij je ook met rust, beloofd!

 
Quote:
Nee ik mag mijn verhaal hier doen net zogoed als iedereen!! dus nee ik blijf op deze pagina reageren!!


Dat dacht ik dus niet. Dat maak ik nl. altijd nog uit en ik heb je zojuist geblokkeerd. We kunnen inmiddels ook opvliegerigheid toevoegen aan je lijstje van kwalen. Jij maakt onderdeel van de STRIJDkrachten en dat neem je wel heel letterlijk. Maar goed, je bent gewend om orders op te volgen en bij deze beveel ik je om ergens anders je gif te spuwen.

En nee, je wordt niet 'zomaar' geboren met een aandoening. Ik heb je al twee keer gevraagd of je ooit hebt stilgestaan bij het waarom van je waslijst aan klachten. Maar jij volgt gewoon orders, alleen dan nu van een arts. Met jou gaan we letterlijk en fuguurlijk niet de oorlog winnen. Ik zal je een hint geven waarom je zo ziek bent: EAT FOR DEFEAT. Als jullie ooit ons land moeten verdedigen tegen een goedgetraind leger van mensen die tien keer beter eten hebben we geen schijn van kans. Je krijgt geen sterke en moedige mensen op basis van chips, snoep, frisdrank, plastic kunstboter, zoetstoffen en de andere rommel die ik soldaten of soldaten in opleiding zie eten.

Gaat heen en zondig niet meer!

Mike

 
Bizarre wending van Willemien87. Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen op een forum zo kunnen ontploffen. Zelfs op koolhydraten en suiker krijg ik dat op die manier niet voor elkaar. Nou ja, in ieder geval sterkte gewenst Willemien. Je zou veel kunnen doen om je gezondheid te verbeteren, maar dat is aan jou. Succes!

 
Giftig eten, een vergiftigde lichaam en geest en giftige gedachten. Daarom is het woord voor 'woede' ook 'gif' en 'woedend' is 'giftig'.

Mike

 
Mee eens San ! Willemien, ik was nog vergeten te zeggen dat bij mij ook de diagnose prikelbare darm syndroom was gegeven. Dit is echter absoluut niet iets waar je nooit meer van afkomt! Tarwe, graan en vezels in het bijzonder zijn m.i de grootste boosdoeners.

Maar dat hoor je iig niet van je dokter! Beginnende diabetes 2 had ik trouwens ook nog, nu niet meer.

 
@Alexandra: oh ja ontploffen kan ik ook hoor ;-) Maar niet zo op een forum om niks.

Pike, je bent een medisch wonder :-D

 
Willemien laat via een email aan onze webmaster Juglen nog even van zich horen:

Quote:
sukkel ik ben 26 en zit al bijna 10 jaar in het leger en daarbij IK BEN NIET DIK! Ik weeg nog geen 55 kilo voor iemand met een gespierd lichaam en 1.70 lang is dat krampachtig weinig. Snoep, Chips Koek? Ik mag dat allemaal niet, en ik eet het ook niet. Ik eet alleen 3 maaltijden per dag!! JEZUS JEZUS!!! Domme gans. Ga studeren, zo te horen heb je je studie nog niet eens volbracht. En daarbij.. Ik ben al 6 keer uitgezonden geweest naar Afganistan en daar is de strijd nog bezig. Ik hoop dat jij binnenkort oorlog krijg ik je woon plaats en dat je als eerste geraakt word, kom dan maar op met je deskundigheid!! Jij bent niks waard.. Zal jij dan de dokters vertellen hoe zij jou in leven moeten houden? Nou ik denk het niet!! SUKKEL!


Mike

 
San, klopt! :mrgreen: ik ga binnenkort kermissen en feesten&partijen af om nog wat bij te verdienen :mrgreen:

 
6 keer naar Afghanistan! Wat doen ze jullie toch aan of beter gezegd wat laten julli je aan doen!

Wel eens van verarmd uranium ( copd?) En ptsd gehoord?

Ik ben ook militair geweest trouwens en uitgezonden naar Bosnië tijdens de oorlog daar.

 
Ik heb ooit eens een uitspraak van Kabbalah gelezen waarin stond dat je blij moet zijn als iemand je eens de waarheid vertelt.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.109
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan