Zin en onzin van cryptovaluta

het bitcoinnetwerk blijft wereldwijd altijd intact omdat de stroom nooit overal tegelijkertijd uitvalt: het bitcoinnetwerk is bewust decentraal van opzet.
Ik hoop het.
Zouden 'die gasten', als ze bitcoim als een echte bedreiging zouden zien, bitcoins niet al lang hebben laten verdwijnen ?

Ik hoop het.
Zouden 'die gasten', als ze bitcoim als een echte bedreiging zouden zien, bitcoins niet al lang hebben laten verdwijnen ?

Ze zouden het misschien enerzijds willen, wie die ‘ze’ ook zijn maar het bitcoinnetwerk is zo opgezet dat dat het wel heel lastig zoniet redelijk onmogelijk is om het op te blazen. Energie is altijd wel ergens voorradig: waterkracht, vulkaanenergie, zonne-energie etc. Die ‘ze’ zijn aan het proberen als een gek nu zelf btc in te slaan omdat ze anders de boot missen.

Ze zouden het misschien enerzijds willen, wie die ‘ze’ ook zijn maar het bitcoinnetwerk is zo opgezet dat dat het wel heel lastig zoniet redelijk onmogelijk is om het op te blazen. Energie is altijd wel ergens voorradig: waterkracht, vulkaanenergie, zonne-energie etc
Wordt wat 'ze' allemaal wel of niet kunnen misschien enigzins onderschat ?

Wordt wat 'ze' allemaal wel of niet kunnen misschien enigzins onderschat ?
Of overschat: we zijn als mensheid meer dan 5000 jaar gewend als een slaaf door het leven te gaan en kunnen ons eigenlijk nauwelijks voorstellen in hoeverre ons dagelijks leven beïnvloed is / wordt door centrale monetaire politiek en wat het is om wereldwijd in een echte vrije markt te leven. Je bent daardoor gewend te denken dat dat juk noodzakelijkerwijs altijd op de mens zal blijven drukken.

Laatst bewerkt:
Of overschat: we zijn meer dan 5000 jaar gewend als een slaaf door het leven te gaan en kunnen ons eigenlijk nauwelijks voorstellen in hoeverre ons dagelijks leven beïnvloed is/ wordt door centrale monetaire politiek. Je bent daardoor gewend te denken dat dat juk noodzakelijkerwijs altijd op de mens zal blijven drukken.
Zou maar zo kunnen.
Zoals de massa nog steeds almaar onnadenkend voortdenderd, gedreven door wereldwijde uitgekookte propaganda, zie ik daarin nog erg weinig bewustwording.

Er is ook informatie dat de wereld zoals wij die kennen slechts sinds enkele honderden jaren bestaat.
Dat vorige civilisaties toen zijn vervangen door de huidige mensheid in deze wereld.
Dat 'onze geschiedenis' toen compleet herschreven en vooral uit de duim gezogen is.

Wat gaat het worden en hoe zit het allemaal echt in elkaar ?
Ik ben daar reuze benieuwd naar ! 😀
We gaan het de komende jaren meemaken, ..of niet :rolleyes:

Zou maar zo kunnen.
Zoals de massa nog steeds almaar onnadenkend voortdenderd, gedreven door wereldwijde uitgekookte propaganda, zie ik daarin nog erg weinig bewustwording.

Er is ook informatie dat de wereld zoals wij die kennen slechts sinds enkele honderden jaren bestaat.
Dat vorige civilisaties toen zijn vervangen door de huidige mensheid in deze wereld.
Dat 'onze geschiedenis' toen compleet herschreven en vooral uit de duim gezogen is.

Wat gaat het worden en hoe zit het allemaal echt in elkaar ?
Ik ben daar reuze benieuwd naar ! 😀
We gaan het de komende jaren meemaken, ..of niet :rolleyes:

Ja je hoeft maar een paar slimme gekken te hebben met het hart op de juiste plaats om de mensheid als geheel weer de goede kant op te zwiepen

• Haha
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.639
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan