Zin en onzin van cryptovaluta

Tja, als die zijn geld nu inzet op bitcoin, dan nog schiet het op, zeker de komende paar maanden. Het is bij bitcoin telkens zo dat je denkt: ''ik pies toch naast de pot, de grote winsten zijn al voor mijn tijd gemaakt'', maar op de langere termijn is de bitcoin alleen maar gestegen.
Ik heb hem dit niet voorgerekend trouwens, moet tie zelf maar bedenken. Ik ben geen adviseur
 
Bert Slagter zegt aangaande bitcoin:
-hou rekening met een daling van 20 a 30% de komende weken. Korte correctie, niks aan de hand;
-komende maanden, half jaar gaat btc een factor 5, 6, 7 stijgen. Maar er zal ook komende jaren wel een correctie van 50% komen;
-niet raar opkijken als het 300 000 wordt,
-en als je zegt, dat kan toch niet: tijdje geleden had je ook niet eur 55000 voor kunnen stellen.
 
Bert Slagter zegt aangaande bitcoin:
-hou rekening met een daling van 20 a 30% de komende weken. Korte correctie, niks aan de hand;
-komende maanden, half jaar gaat btc een factor 5, 6, 7 stijgen. Maar er zal ook komende jaren wel een correctie van 50% komen;
-niet raar opkijken als het 300 000 wordt,
-en als je zegt, dat kan toch niet: tijdje geleden had je ook niet eur 55000 voor kunnen stellen.
Sterker nog, mijn hele financiële planning gaat er vanuit dat die 300k gehaald gaat worden. Dan stap ik voor een gedeelte uit een na de correctie stap ik weer in :)

Zinin
 
Die Michael Saylor trouwens, die groot bezitter van bitcoin en daar ook altijd reclame voor maakt doet ook andere dingen..




Hij heeft een soort online universiteit gesticht waar je GRATIS lessen kan volgen.

Dat is dan mooi van hem.
Hij heeft zelf overigens MIT gedaan, das ook wel een prestatie
 
Bert Slagter zegt aangaande bitcoin:
-hou rekening met een daling van 20 a 30% de komende weken. Korte correctie, niks aan de hand;
-komende maanden, half jaar gaat btc een factor 5, 6, 7 stijgen. Maar er zal ook komende jaren wel een correctie van 50% komen;
-niet raar opkijken als het 300 000 wordt,
-en als je zegt, dat kan toch niet: tijdje geleden had je ook niet eur 55000 voor kunnen stellen.
Bert Slagter zit ook in het Covid-19 red team.
 
Verdomd dat wist ik niet. Hij heeft wel wiskunde gestudeerd dus denk dat dat niet slecht is :)


Iig iemand met verstand van statistiek.


Ik ben verder absoluut niet op de hoogte wat dat team doet. Zal wel policor spul zijn
 
kort, uitbraak is al gebeurt blijkbaar, kijk net en hebben al 61650 aangetikt vandaag, tijdens mijn siesta. Had dit eerder moeten plaatsen.
 
Maar Cup en handle duidt nog steeds op 74.000. Zal later nog eens verder bestuderen. Eerst naar mijn geitenboer voor melk en eieren.
 
Op de 4h chart BTC retest support rond 62000.
Op de dagelijkse candle chart : support op 62000/62500
21 wekelijks Moving Average is belangrijk ivm bullish/bearish, en bullish target is 74.000 en 86.000 (Fibonacci golden ratio), maar op de maandelijkse en wekelijkse chart is er een 11jarige resistance op 72.000
 
Op de 4h chart BTC retest support rond 62000.
Op de dagelijkse candle chart : support op 62000/62500
21 wekelijks Moving Average is belangrijk ivm bullish/bearish, en bullish target is 74.000 en 86.000 (Fibonacci golden ratio), maar op de maandelijkse en wekelijkse chart is er een 11jarige resistance op 72.000
Ik denk dat een hoop mensen dit als wartaal zien :)

Ach, all models are wrong, but some usefull :)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.574
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan