Ziek van je mobiel

G

Guest

Guest
Vanavond op zembla

http://omroep.vara.nl/media/96147

 
Misschien ben ik een beetje simpel, maar kanker hoort bij het leven.

Er zijn in ieder gezond mens minstens 200 mini gezwellen in de borstklieren aan te treffen.

Alleen die worden bij een goede doorbloeding (=gezonde voeding) onder de duim gehouden.

Dus dan werkt de verdediging.

Ik heb zelf het vermoeden dat wanneer je kwetsbaar bent, dat voor van alles geldt, dus ook in de zon zitten. Of binnenin een betonnen gebouw zitten.

Je loop altijd wel risico's. Veel mensen hebben geen idee hoeveel en waar.

En dan kun je magnetrons en mobieltjes demoniseren, maar waar ging het hier op dit forum om?

Gezondere voeding toch?

Dan kun je wel tegen een stootje.

Ik ben benieuwd of ik het nou te simpel zie.

 
Painless,

Wat je zegt kan ik het een beetje mee vinden maar de straling die mobiele telefoons geven net als schotel antennes, radar systemen etc. zijn van een soort dat ons lichaam niet kent en daardoor niet aankan en het wel degelijk schadelijk is.

Het helemaal voorkomen is onmogelijk maar met een sterk lichaam door goede voeding ben je natuurlijk altijd beter gewapend maar dat neemt niet weg dat het niet ongezond kan zijn.

Kaktusplanten nemen de straling weg ook al is het niet voor de honderd procent maar in de Verenigde Staten zie je daarom veel cactusplanten bij leger radar systemen staan.

Gloeilampen, beeldbuizen hebben ook straling en wat dacht je van de moderne touch screens á la Iphone, Ipad, Ipod en de rest van The Familly?

Dat neem je direkt via je eigen sensoren op, op punten waar je heel gevoelig bent.Een niet te onderschatten gevaar waar helaas nog geen aandacht aan wordt geschonken.

 
@Painless
Quote:
Ik heb zelf het vermoeden dat wanneer je kwetsbaar bent, dat voor van alles geldt, dus ook in de zon zitten.



Waarom is in de zon zitten niet goed?

 
Wimula,

De één ontvangt, de ander zendt uit. Heb je gelijk maar een mobiele telefoon ontangt ook maar ze zenden ook.Een sms ontvang je maar als je zendt dan gaat er toch iets weg en zo is een schotel antenne ook bi directioneel wat verkeer betreft.

Mobiele telefoon:

Elektromagnetische golven wekken een wisselstroom in de gsm-antenne op die, na versterking, voor de ontvangst van een signaal zorgt. Het verzenden werkt precies omgekeerd. Bij antennes die specifiek voor een bepaald frequentiegebied zijn bedoeld, bestaat er een vaste relatie tussen de lengte van de antenne en het frequentiegebied. Dit heeft te maken met de resonantie met een golfveld.

 
Als elektronicus en zendamateur weet ik van de hoed en de rand. Dat een schotelantenne straalt is gewoon onjuist. Niet de satellietschotel die voor ontvangst van satellietsignalen zorgen.

Trouwens de uitdrukking "straling" dient gepreciseerd te worden in elektromagnetische golven, elektromagnetische straling voor mijn part. Het woord straling doet mij meer aan radioactieve straling denken.

 
Ik heb gisteren de uitzending van Zembla ook gezien. Ik heb sinds ongeveer 2006 last van ´straling´een hele vervelende aandoening omdat niemand het snapt of serieus nam terwijl ik wel met een hele berg vervelende gezondheidsklachten kwam te zitten zoals hoofdpijn, zenuwpijn, slapeloosheid, huiduidslag, bloedsuikerspiegelfluctuaties (ik krijg meteen honger als je naast mij draadloos gaat internetten) spierpijn, geirriteerdheid enz. langzamerhand komt er gelukkig meer bekendheid en een klein beetje begrip. Ik heb mijn huis helemaal ontdaan van stralingsbronnen zodat ik daar kan herstellen, en ben het heel erg gaan zoeken in waarom heb ik wel last en mijn buurman niet. Wat is er met mijn lichaam aan de hand dat ik daar zo sterk op reageer. Ik ben de leverkuren gaan doen, gebitssanering, ontgiftingsprotocollen gedaan, gestopt met het eten van granen, b12 tekort weggewerkt omdat ik een lichte glutenallergie, dagelijkse magnesium aanvulling, want daar schijn je als elctrostress patient een grootverbruiker van te zijn, en op dit forum uitgekomen om meer te leren over gezonde voeding. Mijn persoonlijke indruk is dat alle electromagnetische stralen effect hebben op het menselijk lichaam, alles bestaat uit energie en frequenties en dat met name mensen die een verzwakt imuumsysteen hebben, klachten ontwikkelen. Het lijkt me niet verkeerd het voorzorgsprincipe te hanteren, en het een beetje rustig aan te doen met al die draadloze speeltjes, better save then sorry...

 
Heb je het e-book bijnieruitputting gelezen van Mike? Ik denk dat deze er zeker mee te maken hebben, dus niet alleen de granen minderen, maar vooral de dierlijke vetten ophogen(ghee/roomboter/kokosolie/rauwe melk/eigengemaakte yoghurt en kefir/slagroom)

 
Ik heb het boek inderdaad gelezen en heb al heel veel overgenomen. Eet meer vet dan ik ooit gedaan heb, de vetter de better zeg ik altijd :) behalve rauwe melk, brr, dat lust ik echt niet en moet nog aan het zelf yoghurt maken, dat is next thing on my to do list.

 
Quote:
Misschien ben ik een beetje simpel, maar kanker hoort bij het leven.


Dat vind ik idd een beetje simpel.

Volmaakte gezondheid, dat hoort bij het leven.

 
Wimula,

Ik leer ook elke dag maar hoe zit het dan met een schotel antenne waar je ook mee internet?

 
@Alexes,

Misschien is de Memon wat voor jou.

http://aa-woonbiologie.nl/memon/

Ron Fonteine heeft hier veel goede ervaringen mee.

Het apparaat zorgt er gelijk voor dat je huis bomvol met negatieve ionen komt.

Kost wel wat helaas..

 
Ik ken het inderdaad, en ik weet dat Ron er enthousiast over is. Mijn huis is echter geen probleem ( meer) het probleem begint pas als ik mijn huis verlaat. Winkelen, reizen, werken, bij mensen op bezoek gaan, uit eten, dat is problematisch en vermoeiend. als ik ergens geweest ben met bv een dectstation in de buurt, slaap ik slecht die nacht, dan voel ik me net een duracell baterij. ik was laatst bij een natuurarts en ik had die dag net te veel wifi van mijn collegeás 'genoten'zij vertelde mij'je hoofd voelt aan als een centrifuge' Ik was al helemaal blij dat iemand anders dat nu eens kon voelen, maar dat soort klachten krijg ik er dus van. maar ik moet zeggen, er is al veel verbeterd door alles wat ik er al aan gedaan heb, maar nog niet dusdanig dat ik klachtenvrij ben, dus ik moet nog even door..

 
Haydarpasa wrote:

Ik leer ook elke dag maar hoe zit het dan met een schotel antenne waar je ook mee internet?

De uplink gaat uiteraard uiteraard via je telefoon naar het uplinkstation :)

 
Alexes,

Mag ik vragen wat je in je woning hebt gedaan om de belasting van elektromagnetsiche velden te minimaliseren.

Wij hebben alles analoog en haal zoveel mogelijk stekkers uit het stopcontact als ik apparaten niet gebruik maar de apparatuur van buren dringt ook gewoon naar binnen, ik ben benieuwd wat jij daaraan hebt gedaan.

 
@Debsy- Ik heb aan 1 kant de muren geverfd met koolstofverf en mijn buren een ecodect gegeven, die straalt alleen als je er mee belt ipv 24 uur per dag. Gelukkig zijn de buren aan de andere kant 'bedraad' anders moet je heel je huis verven, dat sluit de boel te veel af denk ik en dan is de methode van Ron en de Memon wellicht beter. De zendmasten staan gelukkig niet op mijn huis gericht, anders kun je daar nog wel speciale gordijnen voor kopen.Voor mij is deze situatie nu goed.

 
Hoi Alexes, dank je wel.

Wat is de methode van Ron als ik vragen mag? Heb je daarvan een link?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.746
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan