Ziek van je mobiel

Beperk het risico:

Hou je mobieltje niet strak tegen je oor. Als je het er tien centimeter vandaan houdt, kun je de ander gerust nog verstaan, en het scheelt een hoop straling in je hoofd.

Stop je mobiel niet in je borstzakje. Dat is veel te dicht bij je vitale organen.

Doe je mobieltje s`nachts uit als je het op je nachtkastje legt. Voordeel, minder straling en niemand belt je wakker, dus een betere nachtrust.

 
Zie: http://scottiestech.info/2011/10/26/cell-phones-how-to-maximize-battery-life-and-minimize-radiation-exposure/

Zijde kan ook helpen tegen straling.

 
Ik had een site met daarop een tekening die je op een stuk papier kon maken en tussen de batterij en de klep van je telefoon kunt doen waardoor de straling wordt weggehaald.

Deze tekening met speciale figuurtjes erop moet je om de zoveel tijd verversen en dus vervangen met een nieuwe tekening.

Ik kan deze site niet meer vinden.

Heeft iemand van jullie daarover gehoord?

 
sinds een paar weken heb ik een iphone, en een nieuw proleem.... Ik slaap niet meer!

is gebleken dat ik dus gevoelig ben voor electro smog....

iemand een suggestie hoe de straling te verminderen ? ik weet dat er veel dingen zijn maar wil graag van jullie horen wat het beste is.

alvast bedankt

 
Slaap je niet meer omdat je telefoon naast je bed ligt?

Wij hebben een memon 'plakker' op onze telefoon om ons te beschermen tegen straling.

Ook in ons huis en auto hebben we memon.

Als we buitenshuis zijn dragen we een klein blokje van memon bij ons voor bescherming.

Memon ioniseert de lucht in huis en auto.

 
Analoog is toch gewoon via de bekabeling?

Ik zal nu wel iets heel doms vragen maar toch. :)

 
Nee hoor, vragen zijn nooit dom. Wel sommige antwoorden. Ook bekabeld gebeurt e.e.a. digitaal :)

 
Poekie,

Jij hebt het ergens over een therapie met frequenties/trillingen.

De Maori's beoefenen deze natuurlijke therapie al zo ontzettend lang.

Jullie komen wel met allemaal mooie ideeën en goede sites, ontstoordes etc.

Daar kunnen we allemaal zeker wel iets mee.

Trouwens, touchscreens zijn ook niet zo gezond heb ik gehoord. Je neemt natuurlijk via je huid een lading op wat ook weer een probleem is.

 
Heeft Poekie ook niet zo`n Memon in huis of alleen voor het water?

En dat Floww ziet er ook goed uit als je het leest. Maar helaas heb ik van deze materie geen kaas gegeten. Hoe weet je nou of iets echt goed werkt. Ik zou het wel graag willen weten want op den duur willen wij ook goede maatregelen nemen in ons huis en het is zonde als je veel geld uitgeeft aan gebakken lucht.

Een aantal woonbiologen werken met biopolers zoals deze, maar volgens mij is dat vooral met geopatische belasting en niet met elektrosmog:

http://www.woonbiologie.nl/straling...1F9088D45099475FE56B22C969DF0F2D&_lang=nl

 
Je kunt ook stukken toermalijnsteen bij de laptop/ tv leggen. ZOut wordt ook wel gebruikt op plekken waar sprake is van geopathische belasting. Ik weet niet of je dat ook werkt bij telefoonstraling etc.

Ik las hier ergens dat zijde kan helpen tegen straling. Dus bijvoorbeeld een zijden doek over mijn mobiel leggen of denk ik nu te simpel? Ik moet namelijk ivm dienst mijn telefoon regelmatig wel bij mijn bed in de buurt hebben.

 
Ik heb bij mijn vorige iphone 3s als mijn huidige iphone 5s het probleem dat ik maar erg kort op de telefoon kan lezen en kijken.

Wanneer ik te lang op mijn iphone bezig ben, krijg ik last van hartkloppingen en een onrustig gevoel.

Hoe zouden we dit kunnen verklaren?

Op welke manier heeft de straling invloed op mijn lichaam?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan