Ik heb gisteren de uitzending van Zembla ook gezien. Ik heb sinds ongeveer 2006 last van ´straling´een hele vervelende aandoening omdat niemand het snapt of serieus nam terwijl ik wel met een hele berg vervelende gezondheidsklachten kwam te zitten zoals hoofdpijn, zenuwpijn, slapeloosheid, huiduidslag, bloedsuikerspiegelfluctuaties (ik krijg meteen honger als je naast mij draadloos gaat internetten) spierpijn, geirriteerdheid enz. langzamerhand komt er gelukkig meer bekendheid en een klein beetje begrip. Ik heb mijn huis helemaal ontdaan van stralingsbronnen zodat ik daar kan herstellen, en ben het heel erg gaan zoeken in waarom heb ik wel last en mijn buurman niet. Wat is er met mijn lichaam aan de hand dat ik daar zo sterk op reageer. Ik ben de leverkuren gaan doen, gebitssanering, ontgiftingsprotocollen gedaan, gestopt met het eten van granen, b12 tekort weggewerkt omdat ik een lichte glutenallergie, dagelijkse magnesium aanvulling, want daar schijn je als elctrostress patient een grootverbruiker van te zijn, en op dit forum uitgekomen om meer te leren over gezonde voeding. Mijn persoonlijke indruk is dat alle electromagnetische stralen effect hebben op het menselijk lichaam, alles bestaat uit energie en frequenties en dat met name mensen die een verzwakt imuumsysteen hebben, klachten ontwikkelen. Het lijkt me niet verkeerd het voorzorgsprincipe te hanteren, en het een beetje rustig aan te doen met al die draadloze speeltjes, better save then sorry...