WWG1WGA!

Eigenlijk past deze info hier ook wel in:
Viktor Schauberger was een pionier op gebied van levend water. Hij maakte machines op basis van implosie .. het principe dat opbouwend was in tegenstelling tot de huidige machines op basis van explosies.
Als boswachter bestudeerde hij de natuur en haar wetten en paste ze toe op voor de mens nuttige machines, maar dus op basis van een technologie die in harmonie was met de natuur en ze niet tegen werkte of vervuilde. In zijn uitvindingen vind je de kosmische wetten van yin en yang terug in al zijn manifestatie-vormen .. elektriciteit, magnetisme, uitdijing en samentrekking.

Zeer interessante man en de moeite waard om je erin te verdiepen ..
Hij reikt veel alternatieven aan voor landbouw, energievoorziening. De man heeft zich zelfs enige tijd bezig gehouden met schotel-technologie.
Zijn inzichten berusten geheel en voornamelijk op observatie van de natuurwetten.
De natuurlijke flow van energie, zo zou je het kunnen noemen en toepassingen hiervan. Hij hield zich bezig met "levende" energie en hoe deze te benutten. Water opnieuw levend maken door het gebruik van natuurlijke beweging en zuurstof.

Levende technologie die gebruik maakt van het vacuum, implosie, de natuurlijke weg ..

Over KJU, Trump werd eerder deze week gevraagd om commentaar te geven op de vermeende 'hersendood' van KJU. Volgens Trump was het fake news. Video van James Munder hierover:

Mike

In feite zou elke persoon,beweging die in verzet gaat tegen deze tirannie een document moeten afgeven aan de politie of overheidsdiensten waarin uitgelegd staat waarom het volk in verzet gaat, wat er aan de hand is (kort) en met de vraag wie ze nu eigenlijk verdedigen .. de vrijheden en de rechten van het volk of de vijanden van het volk, die iedereen, en dus ook hen, in slavernij willen brengen. En of ze dat voor zichzelf kunnen verdedigen en tegenover hun naasten ?
Vraag me af wat het effect daarvan zou zijn.
In elke geslaagde revolutie moeten de ordediensten de kant van het volk kiezen.
De ervaring leert dat het eerste schaap over de dam moet maar dat er dan een dambrekingseffect optreedt.
Zo simpel is het eigenlijk. Iemand moet het voordoen en dan volgt de rest. Dat is eig. pure psychologie.

Heel goed idee Herr Sens. We kunnen hier toch wel wat goede punten opnoemen? En daarna iedereen printen? Beter dan helemaal niks doen ???

Een Voor Allen, Allen Voor Een, in een modern jasje, …

We zijn er allemaal mee opgegroeid, de strijdkreet van de De Drie Musketiers. Maar valt je de overeenkomst niet op met de moderne versie van “Eén voor allen en allen voor één” en, “Where we go one we go all” of kortweg in moderne media spelling; “WWG1WGA” – Waar we gaan, gaan we allemaal.

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/26/een-voor-allen-allen-voor-een-in-een-modern-jasje/

De Politie is / was Je Beste Vriend (?)

Europa en zeker Nederland wordt nu openlijk aangestuurd door de dictatoriale Nieuwe Wereld Orde wat maakt dat “Oom Agent” in een spagaat terecht is gekomen en zich tegen de -gehele- bevolking moet gaan keren in de handhaving van de onnatuurlijke 1,5 meter economie. Een deel van de ‘orde’ handhavers met een narcistische inslag zullen zich gaan uiten met de toegenomen macht in de hand. De rest van de agenten wens ik veel lood in de schoenen toe, zodat ze tijdig na gaan denken en het niet zo ver laten komen als o.a. de Franse collega’s die zelfmoord als enige uitweg zagen van hun transitie als behulpzame agent naar een wetsdienaar in militaire gevechtsuitrusting. 

We geven de pen aan Fa(c)tsforum lid en tevens onze buitenlandse correspondent;

- Herr Sens
.

.. dinsdag op gedachtenvoer … dit manifest, deze beginsel verklaring ?

en eventueel voor andere beroepsgroepen ik denk aan de dokter bijvoorbeeld, de chemische boer, … ?

Super-interessante uiteenzetting van IPOT over adrenochroom:

Dit is deel 2. Deel 1 had ik al eerder gepost, maar voor wie dit gemist heeft hier nogmaals:

Dit jaar wordt mij steeds meer duidelijk dat alles wat ik m'n hele leven lang al dacht en gedaan heb onderdeel uitmaakt van een lotsbestemming. Mijn complete levengeschiedenis zal ik je besparen, laat ik me beperken tot de periode 2013-2015 toen ik me op dit forum ben gaan verdiepen in het perspectief van zwarte mensen en dus ook de functie van het donkere pigment melanine.

Vreemd genoeg zegt IPOT in zijn video dat zwarte mensen en Aziaten de meeste verkalking van de pijnappelklier vertonen, terwijl zwarte activisten juist beweren dat wij blanken de meeste verkalking vertonen en dat dit ten koste zou gaan van de spirituele evolutie van blanke mensen. Het aspect van identiteitspolitiek ben ik inmiddels gepasseerd, ik ben nu om meer wetenschappelijke redenen geinteresseerd in melanine.

En ik niet alleen, getuige Q-post 866 van 6 maart 2018:

Why are the children in Haiti in high demand?

In bredere zin, waarom zijn donkere kinderen vaker het slachtoffer van internationale mensenhandel, zoals ook IPOT in zijn video aanhaalt? Het blijkt dat melanine een bijproduct is van de aanmaak van adrenochroom, aldus IPOT in zijn video. Ik denk dat we nog maar aan het begin staan van dit diepe, duistere konijnenhol, maar IPOT heeft een eerste aanzet hiertoe gegeven en daarvoor verdient hij complimenten. MUST WATCH!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan