WWG1WGA!

Ik zou me niet teveel vastpinnen op data en voorspellingen, dat is niet gezond en zet je uit je kracht.
Blijf gewoon je eigen ding doen en wat je vindt dat je moet doen ..
Een voorspelling heeft als functie vaak de bedoeling om niet uit te komen .. Das een doordenkertje en klinkt paradoxaal. Het is een waarschuwing.
Voorspellingen worden gebruikt om iemands aandacht en gedachten naartoe te trekken.
Negatieve voorspellingen, zoals je er in overvloed vindt op het net en in oude boeken gaan, als maar genoeg mensen er tijd en energie insteken een eigen leven leiden. Dat is het doel ook van veel godsdiensten. Het is niet zonder reden dat moskeeën en kerken zoveel aantrekkingskracht uitoefenen. Die ruimtes geraken letterlijk gevuld (of vervuild, zo je wil) met entiteiten en opeengestapelde energieên die een eigen leven gaan leiden. Zo creëer je wat ze in het boeddhisme, tulpa’s noemen, al dan niet demonische energieën die je zelf creëert en die bestaanrecht gaan opeisen en ook zo lang maar bestaan als er aan hen aandacht geschonken wordt. Parasieten in het astrale als het ware.
Niet voor niets zegt men dat je moet waken over je gedachten !

Ik dacht dat dit dus juist de bedoeling ook was achter Q. Ze komen in elk geval regelmatig voorbij. En omdat ze zo verschillend zijn is er geen touw aan vast te knopen. Het brengt een mens idd uit zijn kracht. Het is alsof men op die manier de teugels uit handen geeft. Ik vind het dan ook verwonderlijk dat men al die voorspellingen blijft doen. Sommige dingen zijn wel in te vullen op basis van info en daar lijkt me niks mis mee. Dat is dan ook de eigen gedachte erachter. Maar je hebt gelijk. Die voorspellingen is niet iets waar ik mezelf nog bezig mee wil houden. Het komt in mijn beleving namelijk een beetje op hetzelfde neer als kerkelijke dogmas. Ik vraag mezelf dan ook af of de mensen die dit doen binnen Q zelf niet ook nog iets te leren hebben? Of eigenlijk is afleren een beter woord denk ik. Anderzijds, Nostradamus deed ook voorspellingen waarvan toch dingen wel enige gelijkenis hebben. Het blijft dus lastig.

Ja, het hele leven is een leerproces.

a, het hele leven is een leerproces. En al helemaal wanneer men groot gebracht word met het huidige standaard plaatje van politieke regeltjes, opvoeding en wetenschap. En daarnaast geloof.
Het is daardoor ook een hele uitdaging om het tegendeel te laten zien. En niet iedereen kan dit bovendien waarderen omdat ze simpelweg niet beter weten en hun eigen geloof hanteren. Ik vraag mezelf ook af of het woord geloof in deze wel het juiste is. Het doet namelijk voorkomen alsof Q ook iets is wat men elkaar wil laten geloven.
Ik zie het meer als een niet erkende wetenschap waar men mee zou moeten leren werken.

Voor de verduidelijking, het woord geloof roept associaties op alsof men zich zou moeten richten op een bepaald geloof. Net zoals geloven in de kerk, wetenschap en politiek etc.
Het kan bij mensen het gevoel opwekken dat er alsnog iets is waar men in moet geloven. Volgens mij is het dus niet geloven. Maar wel het erkennen of bewust worden van een niet erkende wetenschap.

Is die technologie er echt al wat ze noemt op 14 minuten?

Lijkt mij niet hoor tenzij dit alleen geldt voor Amerika want Trump heeft het beste voor met zijn volk. Die Rutte sluit ons ook op en die doet dat echt niet om ons te beschermen tegen die technologie, hij zou ons dan eerder dwingen naar buiten te gaan?

Vorige wk waren er wel zeker chemtrails hoor in mijn regio(zuid west)

Mike,

wel eens gehoord van Jonathan Edwards, hij speelde een sleutelrol in de Great Awakening in 1740-1742. Hij heeft o.a. het boek History of Redemption geschreven. Dit boek heeft diverse mensen de ogen geopend. Lijkt me zeer interessant, ook m.b.t. de toekomst.

Voor meer info over hem, zie:

https://julesisaacstichting.org/wie-was-jonathan-edwards/

Op dit moment zitten we in de end-game waarbij de Illuminati hun macht proberen te behouden of te herwinnen en de vrijheidsbeweging zich probeert te bevrijden van de Satanische elite en tirannieke heersers. Juist omdat dit de end-game is, komt alles op alles te staan en zie je aan beide kanten een toename van het krachtenspel. Daardoor komt ook de New World Order-agenda steeds meer bloot te liggen.

https://www.ellaster.nl/2020/04/26/de-lappendeken-van-de-illuminati-en-vrijheidsbeweging/

Goede artikelen mbt water.
Het mooiste is zuurstof in water creeren het waarom is duidelijk, maar dan rijst de vraag hoe zorg je dat die zuurstof niet kapot gemaakt wordt door straling ed. want je kan niet alles wat je creeert gelijk op drinken.

Op deze site staat goede info en vids gebaseerd op victor schauberger en ze geeft erg goede tips hoe je dat kan doen.
https://www.dancingwithwater.com/articles/

De vids van Pollack had ik al eens gezien en het verhaal van EZ water en strucuren is wel een ding mike en her sens zeggen daar erg zinvolle dingen over.

Verder zag op boven genoemde site nog een interessant apparaat wat ook via implosie je water naar een hoger niveau brengt.
http://vortexwatertech.com/

En deze man is ook niet bepaald de minste heeft daar ook zo zijn kijk op
Ken Rohla

https://www.freshandalive.com/products/appliances-equipment/water-products/water-vitalizer.html#panel-product-how-does-it-work

Wat ik nog wil weten kan iemand mij vertellen mbt magnetisme.
Je kan bv je waterleiding ed ook naar een hoger niveau brengen mbt magneten.
Ik hannes ontzettend met dat noor zuid verhaal.
Ik heb een paar keramische blokmagneten gekocht en ik wil graag weten hoe ik die platte kant die op de leiding en blender moet doen wat nu dat noord/zuid verhaal is.

Zij is een soort New Age-versie van de evangelisten die alleen maar heel hard bidden en verder afwachten tot God ingrijpt. Passiviteit en volgzaamheid zijn NIET spiritueel, ACTIEF deel uit maken van een groter geheel, een hoger doel, DAT is spiritualiteit!

Her sens en mike
Mooie posts en goede uitleg waarin ik mij volledig kan vinden.

Verder nog een aanvulling.

Om iets nieuws te leren moet je eerst het oude loslaten en dat blijkt vaak veel moeilijker dan men denkt.
Bruce Lipton zegt het steeds the biology of belief ...
En zo is het maar net.
Hoe een overtuiging vaak gebaseerd op het kader tv/krant mensen volledig op een zijspoor zet.

Jammer maar wat her sens ook zegt blijf vooral focussen op het goede en lever daar je concrete bijdrage aan

consciousness creates matter for what is really important
bewustzijn creëert materie voor dat wat echt belangrijk is

Soms is het ook andersom Joke. Dat je iets nieuws leert terwijl het oude al is losgelaten. En dat men juist het nieuwe niet meer los kan laten. Op dat moment heeft het ook te maken met vechten of vluchten.
We hebben allemaal het vermogen om te kunnen geloven en iedereen mag geloven wat hij wil geloven.
Dat betekent dat ook datgene wat men nieuw leert en wat onbekend was, en wanneer men ervoor kiest dit als geloof aan te nemen iets is wat men juist niet los kan laten. Daar komt dan bij dat men nauwelijks nog het vermogen heeft om te vechten of vluchten in deze maatschappij en de stresshormonen door het lijf blijven gieren. Dus het is niet zo dat door een eigen overtuiging iemand op een zijspoor gezet kan worden. Het kan ook andersom zijn en iemand tot in het diepst van zijn ziel raken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan