WWG1WGA!

Ik vroeg me af, de dingen die binnen Q gebeuren en de voorspellingen, deze zouden in theorie toch binnen de termijn moeten gebeuren dat Trump president is? Incl arrestaties? Kunnen we dan verwachten dat dit allemaal nog gaat gebeuren in de periode dat Trump president is? Zelf vermoed ik dat ie wel herkozen gaat worden eigenlijk. Maar dit is natuurlijk voor niemand geen zekerheid. Gaat het hem dan lukken binnen de rest van de periode om al die dingen gedaan te krijgen zoals arrestaties?

As if the recent revelations about the World Health Organisations (WHO) relationship with the Chinese Communist Party regarding the cover-up of COVID-19 were not enough, along comes this. Family Watch International has published an explosive expose regarding the role of WHO in actively promoting abortion, transgenderism, legalised prostitution and sexuality among children.

https://caldronpool.com/who-promotes-abortion-transgenderism-prostitution-and-child-sexuality/amp/

Nieuwe video van McAllister over de 9th cirkel en o.a de rol van de paus, kardinaal Alfrink, pr. Bernard, Ratzinger en Friso.
YT link met inloggen:

En zonder inloggen:
https://www.nsfwyoutube.com/watch?v=EvBsGtqBmEs

Ik vroeg me af, de dingen die binnen Q gebeuren en de voorspellingen, deze zouden in theorie toch binnen de termijn moeten gebeuren dat Trump president is? Incl arrestaties?

Precies ik zeg niet dat er niets gebeurt, maar hoe vaak hebben we nu al gehoord dat clinton overleden zou zijn en Abe in japan en bush sr etc etc.
Je zou zeggen dat je dan mn beelden laat zien van de veroordeling etc, maar het blijft maar bij beloftes.
Neem alleen maar 9/11 daar is al zoveel onderzoek naar gedaan dat had toch allang veroordelingen op moeten leveren dus tja dan ga je vanzelf wel wantrouwiger worden.
Dus zon stomme opmerking vind ik het niet

Afin we blijven lezen en hopen dan maar op n goede afloop waarbij de schuldigen veroordeeld worden op een manier die ons allemaal kan overtuigen.

Nee, zie ook wel dat er dingen gebeuren. Eerlijk gezegd zijn het vragen die me al langer niet los laten. Ben het met je eens idd dat er dan wel beelden en berichten van getoond zouden worden. Als men dit in gang gezet heeft om te realiseren binnen de termijn van Trump zijn er nog een paar maanden waarin we kunnen hopen op een goede afloop. Tenzij hij wellicht herkozen word. Het lijkt alleen niet logisch dat dit verschoven zal worden naar een 2e termijn. Vandaar ook mijn wantrouwen idd.

Wachten op dingen heeft geen zin.
Ik heb maar gewoon vertrouwen dat dingen goed gaan lopen. Meer kan ik niet doen.
Ben me uiteraard wel bewust v.d. dubbele agenda v.d. regering.

Was in de stad vandaag, op elke hoek politie. Was erg om te zien en ervaren.

Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vertrouwen.
Ze zeggen, aanpassen is iets wat bij het leven hoort. Het lijkt alleen niet op iets wat bij het leven hoort. Alleen maar bij Corona. Uiteindelijk kan je niet anders dan proberen vooruit te blijven zien om bij te blijven. Hoewel het nauwelijks nog te volgen is allemaal. Als men nog behoefte heeft om het allemaal te blijven volgen.

Ik ben blij en dankbaar met de inzichten, die ik hier en daar lees, zodat ik toch alles wat beter begrijp. En mij ook staande kan houden.

Maar als ik zie, in Alkmaar, hoe een politiestaat Nederland is geworden. Ja dan huilt mijn hart. Ookal probeer ik te beseffen dat deze lockdown nodig is.

Ik ga ook niet meer alles volgen, want inderdaad, het is heel veel, ik ga de natuur maar in, proberen om daar wat energie op te doen.

Ook als je de natuur in gaat blijft het in je hoofd. Bij mij wel. Momenteel zoek ik me afleiding in meer werken aangezien deze crisis gunstig is voor mij. Voor mij sowieso al nauwelijks te doen om alles te volgen. Geen idee hoe het daar bij jou is maar dan is Alkmaar de enige stad inNederland die in lockdown zit. Lijkt me sterk eerlijk gezegd.

In feite zou elke persoon,beweging die in verzet gaat tegen deze tirannie een document moeten afgeven aan de politie of overheidsdiensten waarin uitgelegd staat waarom het volk in verzet gaat, wat er aan de hand is (kort) en met de vraag wie ze nu eigenlijk verdedigen .. de vrijheden en de rechten van het volk of de vijanden van het volk, die iedereen, en dus ook hen, in slavernij willen brengen. En of ze dat voor zichzelf kunnen verdedigen en tegenover hun naasten ?
Vraag me af wat het effect daarvan zou zijn.
In elke geslaagde revolutie moeten de ordediensten de kant van het volk kiezen.
De ervaring leert dat het eerste schaap over de dam moet maar dat er dan een dambrekingseffect optreedt.
Zo simpel is het eigenlijk. Iemand moet het voordoen en dan volgt de rest. Dat is eig. pure psychologie.

Voor de kinderen, welke kinderen?

The packages contained items geared toward young patients, suck as blankets, caps, tote bags, pencils, backpacks, stickers, Dr. Seuss books and games. Trump described them as “just a small token of my appreciation for their courage and leadership in this time.”

?s=20

Stukje uit revelations of Dr Day (1969)

SUPPRESSING CANCER CURES AS A MEANS OF POPULATION CONTROL

Cancer. He said. "We can cure almost every cancer right now. Information is
on file in the Rockefeller Institute, if it's ever decided that it should be
released. But consider - if people stop dying of cancer, how rapidly we would
become overpopulated. You may as well die of cancer as something else." Efforts
at cancer treatment would be geared more toward comfort than toward cure. There
was some statement that ultimately the cancer cures which were being hidden in
the Rockefeller Institute would come to light because independent researchers
might bring them out, despite these efforts to suppress them. But at least for
the time being, letting people die of cancer was a good thing to do because it
would slow down the problem of overpopulation.

Frits

Stukje uit "revelations of Dr Day (1969)"

SUPPRESSING CANCER CURES AS A MEANS OF POPULATION CONTROL

Cancer. He said. "We can cure almost every cancer right now. Information is
on file in the Rockefeller Institute, if it's ever decided that it should be
released. But consider - if people stop dying of cancer, how rapidly we would
become overpopulated. You may as well die of cancer as something else." Efforts
at cancer treatment would be geared more toward comfort than toward cure. There
was some statement that ultimately the cancer cures which were being hidden in
the Rockefeller Institute would come to light because independent researchers
might bring them out, despite these efforts to suppress them. But at least for
the time being, letting people die of cancer was a good thing to do because it
would slow down the problem of overpopulation.

Binc, Liz,

Naar mijn idee is Q er vooral om de wereldbevolking bewust te maken van bepaalde zaken, waaronder:
A) De werkwijze van de Deep State
B) Het bestaan van satanistische pedofiele netwerken

Het wordt ook wel The Great Awakening genoemd. Als de bevolking te weten komt welke misdaden de Deep State begaat is het afgelopen voor ze.
Bedenk je eens wat er gebeurt als de bevolking te weten komt dat er al heel lang een medicijn is om kanker te genezen. Dat is het einde voor de farmaceutische industrie.
Bedenk je eens wat er gebeurt als de bevolking te weten komt dat geld uit het niets wordt gecreëerd.
Bedenk je eens wat er gebeurt als de bevolking te weten komt dat oorlogen en bijna iedere crisis zijn gecreëerd door de Deep State.

People UNITED & AWAKE is their BIGGEST FEAR.

Juist dat is wat Q aan het doen is. Bewustzijn creëren. Dat maakt een einde van de terreur van de Deep State.

Q creëert dit bewustzijn door aanwijzingen te geven en vragen te stellen. Door deze manier van communiceren gaan de volgers van de Q-berichten op zoek naar antwoorden op deze vragen. Hierdoor ontstaat een zoektocht naar de verborgen waarheid. Met verborgen bedoel ik dat gezocht wordt naar informatie dat al die tijd door de Deep State verborgen is gehouden.

Met een quote zoals: "What if cures already exist" wordt de suggestie gewekt dat voor vele medische aandoeningen al een behandeling beschikbaar is. De afgelopen weken/dagen komt er steeds wat meer informatie bij over de werkzaamheid van Hydroxychloroquine + zink en therapie met UV-licht.

Er zijn ook quotes die meerdere betekenissen hebben of die anders worden geïnterpreteerd. "10 days of darkness" is een goed voorbeeld. Q had een keer tien dagen geen bericht geplaatst. Toen werd dat gezien als de '10 days of darkness'. Later werd gedacht dat er een overheidssluiting zou komen of dat er tien dagen geen internet zou zijn. Het laatste idee daarover is dat in een periode van tien dagen kinderen uit tunnels onder New York zijn gehaald.

Onzekerheid over of er wel echt iets gebeurt komt doordat door ongeduldige Q-volgers een einddatum aan gebeurtenissen wordt gegeven. Er zijn gebeurtenissen die precies één of twee jaar na een melding daarover in een Q-post plaatsvinden. Dat kan niet met alles. De tegenstander (de Deep State) leest ook mee. Daarom is er desinformatie nodig. Door die desinformatie denkt de Deep State dat er iets gaat gebeuren. Hier reageren ze op. Omdat er toch niks gebeurt hebben ze kruit verschoten en hebben ze zichzelf verzwakt.

Heb geduld en vertrouwen.
Het is een enorme schoonmaak. We kunnen ons niet voorstellen hoe groot de Deep State is en waar ze allemaal zitten. De Deep State is geen Marokkaanse straatbende met 50 leden die allemaal makkelijk op te pakken zijn. Het gaat misschien wel om honderdduizenden personen, waarvan een groot deel verscholen zit in zwaar beveiligde diepe ondergrondse tunnels en bunkers.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan