WWG1WGA!

ja, Zonnetje in huis! hahaha, daar kijken wij op moment weer eens na, hartstikke lachen

Misschien een optie om nog eens te proberen te kijken Marijan.

Wat ik zelf merk bij de mensen die ik heb geïnformeerd over Q dat zij erg worden geleid door angsten. En ergens snap ik het ook wel als je dit voor het eerst hoort. Zij twijfelen enorm aan het feit of Trump echt te vertrouwen is. Of hij niet gewoon ook bij de Deep state hoort en dat Q verzonnen draadje is om juist kritische weldenkende mensen zoals wij af te leiden?en ik krijg vragen van: de Deep state leest toch ook mee met Q? Dus kunnen zij daar toch weer op anticiperen? Waarom leeft Trump dan nog en kan hij vrij zijn gang gaan?
Ik snap dat het soort van ‘eng’ is om een hele andere kant op te denken of hoe je het noemen wilt. Ik denk ook dat de great awakening helaas niet voor iedereen is bestemd.

There is a "Notable CoronaVirus Infections"-List available now:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1JtEPPqZwwHEqxws_BLh4SgYHGkFyQW5TVr3CR70-ms4/edit#gid=0

Tim

Misschien ben ik spuit 11, want ik lees slechts een fractie. Ik heb de podcast van dot.com van de 15maart geluisterd. Een mega-aanrader.
Die vleermuis in wuhan staat voor een vampier, een bloeddrinker. Het drinken van bloed uit wuhan maakt je ziek. Vampieren verspreiden ziektes en die ziektes gaan we door middel van quarantaines een stille dood laten sterven.

De bloeddrinkers krijgen geen toegang tot hun drug adrenochrome. De aanvoer is afgesneden en de drug uit Wuhan die ze wel krijgen is waarschijnlijk rommel.

Wat ik zelf merk bij de mensen die ik heb geïnformeerd over Q dat zij erg worden geleid door angsten

Klopt Sampjes, en je moet uitkijken want anders wordt je zelf nog afgevoerd in een dwangbuis omdat ze je raar vinden.??

Het artikel van Martin Geddes gaat in grote lijnen de zelfde kan in van Mike zijn NL vertaling alleen geschreven in moeilijker te bevatten gedachtengangen. Mik zijn vertalingen staan nu 2 19.444 en 3 17.182 in mijn meest gelezen artikelen mijn artikel over Corona 16.000 in de top15 met totaal in de top 7 maal Q gerelateerd. Ik sloot af met 61.081 gelezen artikelen gisteren. de dotcom.radio uitzending op 4 met 16.250

Q is uit de spelonken gekropen, ben benieuwd naar de komende dagen

https://gedachtenvoer.nl/2020/03/18/over-pandemieen-paniek-en-propaganda/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan