@Binc, dit is wat ik schreef:
goed dat je je nu zo kwetsbaar durft op te stellen en de kwaadheid inmiddels voorbij lijkt te zijn. QAnon benadrukt dat wij Q-volgers klaar moeten staan voor onze medemens gedurende deze verwarrende tijden en dus doe ik dat ook voor jou. Het enige wat ik verlangde is dat je ook een klein beetje naar mij toe meebeweegt, wat je nu ook hebt gedaan.
Ik begrijp werkelijk niet wat er in jouw hoofd om gaat, Binc. Ik geef aan dat je al naar mij toe hebt bewogen door je kwaadheid op te geven. Dit station waren we dus al gepasseerd. Maar nee, jij moest het zo nodig weer persoonlijk opvatten, terwijl ik je juist een compliment gaf dat je boven jezelf uit was gestegen. Uiteindelijk is het allemaal ego, jij hindert je eigen groei en ontwikkeling.
In deze fase waarin de wereld in zijn geheel (dus niet jouw wereld) zich beweegt heb ik geen tijd en energie meer om nog langer aan psycho-analyse te doen, sorry. Je snapt het of je snapt het niet. Het is minder ingewikkeld dan je denkt: wees minder met jezelf bezig en leer het grote plaatje te doorzien. Geldt zeer zeker niet alleen voor Binc, ik merk dat The Great Awakening veel meer losmaakt bij veel meer mensen. Het laat feilloos zien waar iedereen staat qua bewustzijnsniveau.
Mike