WWG1WGA!

Wat ik zelf merk bij de mensen die ik heb geïnformeerd over Q dat zij erg worden geleid door angsten. En ergens snap ik het ook wel als je dit voor het eerst hoort. Zij twijfelen enorm aan het feit of Trump echt te vertrouwen is. Of hij niet gewoon ook bij de Deep state hoort en dat Q verzonnen draadje is om juist kritische weldenkende mensen zoals wij af te leiden?en ik krijg vragen van: de Deep state leest toch ook mee met Q? Dus kunnen zij daar toch weer op anticiperen? Waarom leeft Trump dan nog en kan hij vrij zijn gang gaan?
Ik snap dat het soort van ‘eng’ is om een hele andere kant op te denken of hoe je het noemen wilt. Ik denk ook dat de great awakening helaas niet voor iedereen is bestemd.

Heel herkenbaar. Het gaat volgens mij dieper dan angst alleen. Deze mensen zijn letterlijk gehypnotiseerd. Er waart al veel te lang zwarte magie over deze planeet. Van 2013 tot 2016, toen ze ook volop feminisme, LGBTQ en open grenzen over ons uit hebben gestort, was hun krachtveld zeer groot. Niet voor niets heb ik in 2016 3 topics gestart over precies deze onderwerpen. Na 2016 (Brexit en Trump) is ditzelfde krachtveld in rap tempo gaan afnemen, precies zoals ik ook had voorspeld.

Ik voel deze krachtvelden, mijn hele leven al. Wat ik bij normies voel die hier niet voor open staan en het estalishment maar blijven verdedigen is iets wat weliswaar op angst is gebaseerd, maar wat ik zou willen beschrijven als een vloek die ze over zich uit hebben laten roepen. Zij hebben hun vrijheid van bewustzijn overgegeven aan zeer duistere krachten die controle hebben over hun geest (mind control). Dit is waarom hun geest ook niet open kan staan voor alternatieven, ze hebben toegestaan dat hun hele identiteit hierop is gestoeld. Je zou dit best kunnen omschrijven als traumatisch. Je hoeft niet per se een geschiedenis van misbruik te hebben gehad om hiermee besmet te zijn. Het is een identificatie met angst, leed, schaarste, zwakte en zij zullen je altijd blijven vertellen dat 'zo zit de mens en de wereld nu eenmaal in elkaar' en 'ik ben gewoon realistisch'.

Realisme is wat je realiseert, ze hebben hun goddelijke rol als medescheppers overgedragen aan een onzichtbare vijand die bezit van hen heeft genomen. De 'uitdruiving' zal voor hen zo mogelijk nog veel traumatischer zijn, want zij accepteren geen betere wereld omdat ze genoegen nemen met een slechte!

Mike

Jeremy Corbyn's brother Piers claims Bill Gates and George Soros are behind coronavirus in bid to cull world's population with poisoned antidote in bizarre conspiracy theory

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8117325/Jeremy-Corbyns-brother-Piers-claims-Bill-Gates-George-Soros-coronavirus.html

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan