WWG1WGA!

@Binc, goed dat je je nu zo kwetsbaar durft op te stellen en de kwaadheid inmiddels voorbij lijkt te zijn. QAnon benadrukt dat wij Q-volgers klaar moeten staan voor onze medemens gedurende deze verwarrende tijden en dus doe ik dat ook voor jou. Het enige wat ik verlangde is dat je ook een klein beetje naar mij toe meebeweegt, wat je nu ook hebt gedaan. Ik ben wellicht wat rigoreus in mijn uitspraken, maar ik wil nu niet met allerlei mensen gaan bakkeleien over of Q nu wel of niet echt is of een psyop. Geloof wat je wil geloven, je weet aan welke kant ik sta en als je op de Q-trein wil springen ben je meer dan welkom. Hoe meer hoe beter, er zijn nog zit- en staplaatsen vrij!

Mike

Dank voor deze aanvulling, edwin. Hoewel het goed is om voorbehouden te maken teneinde teleurstellingen te voorkomen lijkt het er nu toch echt op dat het wel degelijk gaande is. NeonRevolt vergeet nl. die 'oefening', Defender Europe, te vermelden. Geen onbelangrijk detail, lijkt me. Bovendien gaat hij mee in de 'dreiging' die uit zou gaan van het 'virus'. Vooralsnog blijft mijn standpunt dus ongewijzigd.

Mike

Precies, edwin. Dit kan zelfs NR niet zomaar wegwuiven! En waarom zou Trump dit niet in een verkiezingsjaar doen? Op deze manier houdt hij geen tegenkandidaat meer over en kan hij zichaelf net als Poetin ongelimiteerde regeringtermijnen toedichten. Dat klinkt heel eng, maar het alternatief is vele malen enger. Deze losers mogen NOOIT meer aan de macht komen!

Mike

@Binc, goed dat je je nu zo kwetsbaar durft op te stellen en de kwaadheid inmiddels voorbij lijkt te zijn. QAnon benadrukt dat wij Q-volgers klaar moeten staan voor onze medemens gedurende deze verwarrende tijden en dus doe ik dat ook voor jou. Het enige wat ik verlangde is dat je ook een klein beetje naar mij toe meebeweegt, wat je nu ook hebt gedaan. Ik ben wellicht wat rigoreus in mijn uitspraken, maar ik wil nu niet met allerlei mensen gaan bakkeleien over of Q nu wel of niet echt is of een psyop. Geloof wat je wil geloven, je weet aan welke kant ik sta en als je op de Q-trein wil springen ben je meer dan welkom. Hoe meer hoe beter, er zijn nog zit- en staplaatsen vrij!

Eerlijk gezegd snap ik niet op welke manier je wilt dat ik mee beweeg.
Voor mijn gevoel heb ik mezelf open gesteld voor de informatie die je hier plaatst op het forum. Ik heb werkelijk geprobeerd om je standpunten inhoudelijk te begrijpen als je me ergens op wees. Ik probeer gewoon de inhoud te begrijpen van alle info te begrijpen en onderzoeken. Daar heb ik enorm veel tijd ingestoken. Bovendien, als ik voor mijn gevoel met vragen daarover zat dan stelde ik ze waarop ik ineens kritiek krijg die ik niet begrijp op dat moment.

Tevens heb ik me best gedaan info hier te vermelden en daarbuiten. Waarin schiet ik in godsnaam tekort dan? Voor mij voelt alles inmiddels alleen maar als kritiek. Althans, zo ervaar ik dat. Het maakt me al langere tijd niet optimistisch meer.

Daarbij heb ik geprobeerd andere mensen een ander beeld van de wereld mee te geven.

Valt al deze inzet niet onder mee willen bewegen? Indien nee, wat zijn je verwachtingen? Wellicht is jou verwachtingspatroon naar mij toe te hoog. In mijn beleving heb ik me best gedaan. Meer tijd heb ik er niet voor.

Als aanvulling over wat ik denk dat het juiste woord hiervoor kritiek is.
Wanneer ik door gevraagd heb wat je bedoelde wilde ik je kritiek begrijpen zodat ik een beter inzicht zou krijgen in de informatie. Pas dan kan ik er naar anderen toe iets mee. Maar het lijkt eerder commentaar op het feit dat ik dingen probeerde te onderzoeken. Ik kan het waarderen dat je zegt er vanuit een Qanon basis voor anderen er wil zijn. Maar commentaar op het feit dat ik dingen zelf wil onderzoeken begrijp ik niet. Ik begrijp het gewoon echt niet. En al helemaal niet meer op wat voor manier ik dan mee moet bewegen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.662
Leden
8.697
Nieuwste lid
Sighvatssohn
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan