Ik ben even een paar uurtjes wat anders aan het doen en er is ineens heel veel gepost! Eerlijk gezegd ben ik blij met al die uitwisselingen hier, tot voor kort leek het wel een prive-blog van mij maar ineens heb ik weer het idee dat dit een forum is! Dank aan allen die hun bijdrages leveren!
Voor wat betreft de gedachte dat er al of niet satanische/luciferiaanse bloedlijnen bestaan, het maakt niet of jij of ik dat geloven, [ZIJ] geloven dit zeer zeker! Binnenkort hier meer over, ik ga proberen de samenvatting van de video van Chuck Swindoll vanavond af te maken. Ik wil het echter wel zorgvuldig doen, dus liever een dag langer en dan goed dan het nu afraffelen.
Naar Alan wil ik het volgende kwijt:
Of er een Nederlandse tak is van jouw letterlijke uitleg van de bijbel, ik weet iig dat er in Amerika meerdere mensen zoals jij rondlopen. Ik weet niet of ik je hiermee tekort doe, correct me if I'm wrong, maar dit is wat ik mee krijg van deze m.i. fundamentalistische stroming binnen het christendom:
De bijbel is het woord van God en dit dient letterlijk genomen te worden. Het is niet aan ons om te oordelen en veroordelen, dit dient door God gedaan te worden. Op eigen houtje satanisten arresteren, veroordelen en executeren is tegen de wil van God, want alleen Hij heeft deze volmacht. Voor God spelen = satanisch. En dus is de groep 'white hats' die het Q-team volgen niets meer dan het lichte gezicht van Het Beest. Trump is net zo goed uit op de totstandkoming van de New World Order en hij zal je welvaart en voorspoed geven, maar uiteindelijk zul je merken dat je tegen de wil van God bent ingegaan en dat je onderhevig bent geweest van een Hegeliaanse dialectiek. Trump/QAnon/white hats, ze zijn valse profeten die je d.m.v. het licht en strijden tegen de duisternis (de andere kop van dezelfde draak) weglokken van God. Alleen door Jezus in je hart te sluiten en via hem herboren te worden en de weg naar God vinden zal je verlost worden. We zijn immers in zonde geboren en kunnen enkel via het vrezen van God en via boetedoening het hemelse paradijs betreden, anders wacht ons de hel, het speelveld van de duivel.
Mijn reactie hierop:
Ik vroeg al eerder: is God uit op blinde volgelingen of op soldaten? Moeten we passief bidden en afwachten tot God het voor ons gaat oplossen, of vraagt God juist een actieve deelname van ons? Waarom hebben we vrije wil gekregen als we hier niets mee mogen doen? Waarom stond die Boom des Levens in de Hof van Eden? Was het niet de bedoeling dat deze kennis tot onze beschikking zou komen wanneer we er goed en wel klaar voor waren? Ik wil best meegaan in de gedachte dat we die tuin te vroeg hebben verlaten en nog niet klaar waren voor deze kennis, omdat we onze wereld (het aardse paradijs) nog niet volledig hadden verkend, maar we zijn nu al 2000 jaar aan het leren hoe het is om dit op eigen houtje te doen. De reden waarom we hier nket of onvoldoende in zijn geslaagd is omdat we een spirituele component missen en het wordt tijd dat we deze hervinden, maar daarmee is nog niet gezegd dat we enkel passieve toeschouwers moeten zijn en zelf geen actieve rol hierin mogen ondernemen.
We moeten zeker waken voor valse profeten, maar niet elke waarheid wordt gekruisigd. Je kunt de duivel ook te slim af zijn, vooral als je bedenkt dat deze al duizenden jaren exact hetzelfde spelletje speelt en eigenlijk heel eendimensionaal is als je het spel eenmaal door hebt. Trump/QAnon/white hats hebben dit extreem goed doordacht, ze beschikken over diepgaande kennis van de psychologie, biologie en historie van deze tegenstander en ze denken minimaal 5 stappen vooruit. Het eindresultaat zal zijn dat deze tegenstander voorgoed verslagen wordt en dat de mens zich eindelijk het aardse paradijs weer kan toeeigenen en kan leven in welvaart, vrijheid en voorspoed. De weg terug naar God zal ook hervonden worden, maar eerst moet deze vierdimensionale stoorzender definitief het veld ruimen.
Wij mensen zijn geen zondaars, we zijn heel bijzonder omdat we kinderen van God zijn en het wordt tijd dat we bevrijd worden van deze parasieten op MILITAIRE WIJZE. Het zijn altijd soldaten geweest die onze vrijheden hebben bevochten, dus waarom mogen wij dan geen soldaten van God zijn? Mogen we deze klus niet samen met hem klaren? Waarom zouden we enkel passief en willoos moeten zijn om gered te worden? Ik zie dat niet zitten en ben het ook niet van plan, wij mensen moeten ons goddelijke geboorterecht OPEISEN en ik zie geen enkel probleem met het UITROEIEN van deze vijand van de mensheid en van God - en volgens mij God zelf ook niet. Dit bestempelen als Luciferiaans is m.i. totale onzin, de duivel lacht zich juist kapot als we niets doen en alleen maar bidden tot God.
Mike