WWG1WGA!

Nolte: We Now Know Truckers and Stock Boys Are Vital, Hollywood Is Not

https://www.breitbart.com/entertainment/2020/03/21/nolte-we-now-know-truckers-and-stock-boys-are-vital-hollywood-is-not/

Mike

Ik ben zelf inmiddels begonnen met kijken naar deze video. Ik kom alleen nu tot de conclusie dat niet de hele video is geupload in youtube. In bovenstaande link gaat ie maar tot dia 7 terwijl het origineel veel langer is. Ik ga hier nog eens naar kijken om te zien of ik dit kan fixen.
Ik kan alleen niet beloven dat ik dit op korte termijn voor elkaar krijg.

Ook Paul Harmans heeft een vertaling gemaakt van het Twitter-draadje van Russell McGregor, het komt erg overeen met de vertaling van Mike:

Is bankroet en het recht tot het uitoefenen van zijn medisch ambt ontnomen door de medische Raad van New South Wales, Australië, enkel en alleen voor het hebben van een ‘paranoïde samenzweringsblog’ waarmee hij steun betuigt aanTrump/Q.)

Ik zal alle puzzelstukjes van de Q-puzzel in elkaar passen. Ik zal mijn beste vermoedens loslaten op hoe de ideale Amerikaanse militaire strategie mogelijk is samengesteld om ‘De Storm’ te voltooien. Ik ben bereid de kritiek te aanvaarden als mijn vermoedens niet volledig waar worden gemaakt.

Laten we beginnen met het virus: SARS-CoV-2 (het Coronavirus) is een psychologische operatie. Het is een bestaand virus, maar het veroorzaakt weinig ziek zijn en overlijden. Het is over het algemeen een mild virus waarvoor je je wereldwijd minder zorgen hoeft te maken dan over de griep. Het virus kan problemen geven, maar uitsluitend bij hen (voornamelijk ouderen) die al lijden aan een levensbedreigende aandoening.

Dit gezegd hebbende, voorzorgsmaatregelen MOETEN wel genomen worden, totdat POTUS (President Of The United States) (Trump) het sein veilig geeft. Antigriep middelen kunnen op de intensive care goed bruikbaar zijn.

Het virus is door de Deep State gemaakt aan de universiteit van North Carolina, Fort Detrick en het Australische diergeneeskundig laboratorium in Geelong. Het is echter afgezwakt/geneutraliseerd door de White Hats (De Witte Hoeden zijn de goeden en zijn de tegenpolen van de Zwarte Hoeden, welke de aanhangers en pionnen van de Deep State zijn).

China, Iran en Italië staan aan de kant van POTUS. Zij hebben de crisis grotendeels aangewakkerd door de leiding te hebben bij het vrijgeven van disinformatie. Bedenk dat Italië was betrokken bij het samenstellen van het valse Steele Dossier dat Trump aan de Russen moest linken en het land heeft dus iets goed te maken. China heeft het virus op de vastgestelde tijd vrijgelaten. Het doel was PANIEK te creëren als dekmantel voor operaties.

Huisarrest zal worden ingesteld in de belangrijke steden ter wereld, Sydney bijvoorbeeld start daar mogelijk woensdag 18 maart 2020 mee. (In feite zien we in Europa dat inmiddels alle burgers van complete landen, zoals Italië, Spanje, Frankrijk en België, huisarrest hebben en daar zullen beslist meer landen bijkomen. Vert.) Het niveau van actie zal sterk overdreven zijn voor het werkelijke risico.

De gevestigde media hopen dat het virus zeer dodelijk zal zijn en het politieke einde van POTUS (Trump) zal inluiden. Dat is het niet en dat zal niet gebeuren. Ze zullen de PANIEK aanwakkeren omdat ze geen andere keus hebben. Ze zijn in de veronderstelling dat het virus de originele Deep State vorm heeft.

Gedurende de wereldwijde huisarrestperiodes zullen er geruisloze en gelijktijdige arrestaties plaatsvinden van kwaadaardige en van laag niveau zijnde Deep State handlangers. Dat zijn onder andere leden van MS-13 (Mexicaanse Maffia), de Italiaanse Maffia en die van Australië. Deze gevaarlijke personen zullen in quarantainekampen worden geplaatst die worden gerund door de wereldwijde Witte Hoeden en militairen. We zullen niet veel over deze arrestaties horen, hoewel sommige reeds subtiel zijn aangekondigd. Dus geen opvallende arrestaties van deze gevaarlijke personen. Stilzwijgen is strategisch gezien de beste optie.

De wereldwijde huisarresten zullen voortduren totdat ze allemaal zullen worden beëindigd op 10 april (Goede Vrijdag). Daaraan voorafgaand zullen de 10 dagen van ‘duisternis’ plaatsvinden, beginnend op de morgen van 1 april en die dagen zullen dus ook beëindigd worden op 10 april.

Onmiddellijk voor het begin van de ‘duisternis’ zal POTUS een Tweet verzenden met: My fellow Americans ... the Storm is upon us ......” (“Mijn Mede Amerikanen… De Storm is gearriveerd...)” De aard van ‘1 april’ zal in eerste instantie de zorgen om het verschijnen van de ‘duisternis’ verminderen. Als de ‘duisternis’ plaatsvindt zal er een piek zijn in de paniek rondom het Coronavirus en zal wereldwijd de medische noodtoestand worden afgekondigd. Deze medische noodtoestand zal al in veel steden (en landen. Vert.) eerder dan 1 april zijn afgeroepen.

Veel mensen zullen zichzelf huisarrest hebben opgelegd en de meesten hebben inmiddels voedselvoorraden aangelegd, enz.

In Australië zullen de werklozen en gepensioneerden op 31 maart 750 dollar krijgen. Andere landen zullen ook dergelijke voorzieningen treffen zodat weinigen zullen verhongeren. Sommige noodwinkels zullen open blijven om de hoogstnoodzakelijke goederen te verkopen, maar de meeste winkels zullen gesloten zijn.

Tijdens de 10 dagen ‘duisternis’ is er geen sociale media en Internet beschikbaar. Er zal elektriciteit zijn, maar geen radio en tv. Er zullen geen kranten gedrukt worden. Het leger van elk land zal deze uitgeverijen sluiten.

POTUS zal over de ENIGE beschikbare methode beschikken om het volk wereldwijd te bereiken tijdens de 10 dagen ‘duisternis’ en dat zal zijn via het Nood Uitzend Systeem. Elk leger wereldwijd zal dat doorsturen naar de tv’s en apparaten in hun respectievelijke landen.

POTUS zal zich gedurende de dagen van ‘duisternis’, of in het buitenland, of aan boord van de Airforce One bevinden. Het zogenaamde excuus voor het gebruik van de Airforce One zal zijn voor veiligheid en/of het risico voor infectie. Het Nood Uitzend Systeem zal uitgezonden worden vanuit de Airforce One. Er zal dus een effectieve nieuwsblokkade zijn, behalve voor POTUS.

Professioneel gemaakte documentaires zullen wereldwijd via het Nood Uitzend Systeem worden uitgezonden naar de tv’s en andere apparaten. De inhoud ervan zal alle verschrikkingen, misdaden en details van alles uitleggen. De inhoud zal wel gezinsvriendelijk zijn en het zal onbetwijfelbaar zijn.

POTUS zal uitleggen hoe hij door het Amerikaanse leger werd gevraagd de Deep State op te rollen en dat hij geen ‘politicus’ is. Hij zal de Q-informatie bevestigen. Deze documentaires zullen opgenomen bekentenissen bevatten van beroemde Deep State politici en elitepersonen. De structuur van de wereldcontrole zal uiteengezet worden. Bewijzen van misdaden zullen gepresenteerd worden. De uitspraken van militaire tribunalen zullen bekend worden gemaakt.

Deze presentaties zullen, zeg 8 uur per dag, tijdens de volledige 10 dagen uitgezonden worden. Herhalingen zullen de rest van de dag plaatsvinden zodat zij die nog wel werken en de hulpverleners niets zullen missen. De uitzendingen zullen dus 24 uur per dag voortduren. Gezinnen zullen niets anders te doen hebben dan deze bekijken. De meest gruwelijke video’s met bewijs zullen niet voor iedereen geschikt zijn, ze kunnen na de 10 dagen van ‘duisternis’ op Internet bekeken worden door hen die dat wel willen.

Er zal sprake zijn van massale shock, afschuw en verwarring. Onze rol als patriotten zal zijn kalmte, bevestiging, medeleven en geruststelling te verschaffen. Veel patriotten die voorheen te bang waren om te praten, zullen dat dan wel durven.

Het is onwaarschijnlijk, maar mogelijk, dat JFK Jr en anderen zullen meewerken aan de geloofwaardigheid van de operatie. Als de 10 dagen van ‘duisternis’ op Goede Vrijdag beëindigd worden, dan zal er een massale uitbarsting van spiritualiteit zijn.

Op Goede Vrijdag zal de mensheid verteld worden dat het virus nu veilig is en men naar buiten kan en men weer kan samenkomen. Kerken, synagogen en moskeen zullen afgeladen zijn. Er zal veel leed zijn, maar ook verlichting.

Een klein percentage, wellicht 5%, zal te ver ontspoord en gehersenspoeld zijn om de waarheid te accepteren. Zij zullen zoals gebruikelijk ongeregeldheden veroorzaken.

De Deep State zal de controle over alles voorgoed verliezen. Het leger zal de tv-stations en krantenuitgeverijen bewaken om vandalisme te voorkomen. Na de black-out zullen de gevestigde media volledig ontmaskerd zijn en zullen het verhaal niet kunnen weerleggen.

De Deep State personen die zich niet hebben overgegeven en niet naar Guantanamo Bay zijn afgevoerd, zullen zich overgeven aan het zelfmoordweekend van 11 en 12 april 2020. Onwilligen zullen zichzelf mogen gaan verdedigen tegenover de geïnformeerde massa.

Er kan een economische reset voorvallen gedurende de 10 dagen van ‘duisternis’ met als gevolg de beëindiging van de Federal Reserve en het opnieuw instellen van de goudstandaard, maar daar ben ik niet zeker van.

En dat zijn mijn beste vermoedens voor de opbouw van De Storm. In principe moeten we gerechtigheid eisen, maar ook, indien mogelijk, vergevingsgezind zijn.

En dan natuurlijk, zal het Grote Ontwaken Wereldwijd een aanvang nemen.

http://www.ufowijzer.nl/Tekstpagina's/10-dagen-duisternis.htm

Kevin

Hier een mooie samenvatting uit 2016 over de cabal:

https://www.ellaster.nl/2016/04/01/wie-is-de-cabal/

In het Engels betekent Cabal ‘een kleine politieke kliek van geheime plotters’. Het woord is gerelateerd aan Kabbalah, een mystieke stroming binnen het Jodendom. Kabbalah betekent tevens: ‘occulte, geheime leer of wetenschap’. In de tijd dat de Cabal in Khazarië gevestigd waren zijn ze namelijk onder druk van de Russische Tsaar bekeerd tot het jodendom. Vermomd onder deze geaccepteerde religie bleef men echter hun Babylonische zwarte magie beoefenen, want in werkelijkheid waren het Satanisten.

Kevin

Cabal is eigenlijk een naam voor alle slechte leiders zoals politici Vaticaan etc.
Voor die satanische bloedlijn welke steeds genoemd word.
Zie ook onderstaande link voor meer info.

https://www.ellaster.nl/2016/04/01/wie-is-de-cabal/

ok heb even wat getiept met lamme handen dus excuus voor fouten

Ik vraag mij af: Wie of wat is Lucifer/duivel precies? Ik had altijd gedacht dat het iets onstoffelijk is… Of is het een fysiek wezen? Aangezien de eliten DNA van Lucifer zou hebben… Hoe moet ik het zien?

Kevin

Waar ken je de naam lucifer van?
Want: De enige en originele bron die deze naam vermeldt, spreekt de Waarheid, en je kan dan beter graven in deze bron, het kan namelijk je ziel redden.
Weet je wat antichrist betekent? ANTI = IN DE PLAATS VAN, Christ = Jezus Christus, betekent letterlijk redder gezalfde.
Serpent DNA is een conspiracy verzinsel nergens op gebaseerd, het is een voortborduursel van lizard reptillians shape shifters verzonnen door Icke, het ware duivelse zaad is geestelijk zaad.

Als je je ziel gered wilt hebben, moet je GOD ZOEKEN in Zijn vaststaande Woord, welke incompatible is met de eenheid van de leugen.
Zijn Woord = de STATENBIJBEL en de engelse Authorized Version, de rest zijn nwo vervalsingen.
https://www.bijbelgelovendebaptistennoordhorn.nl/De-Bijbel-maakt-ons-Bijbelgelovende-Baptisten
dit is meer down to earth, en COMPLEET ONBEDEKT.
Tip: onderzoek DIT nu er nog tijd is! media en alt.media is cencureert Christelijke berichten, zoek maar op. De duivel wil jou ziel niet gered zien, zijn macht is AFGEPAKT AAN HET KRUIS WANT DE LEUGEN EN DE ZONDE IS ZIJN WAPEN. Het kruis betekent vergeving van ALLE zonden, en daarmee heeft de duivel niks meer te vinden bij je, behalve vervolging.

http://www.internetbijbelschool.nl/transfer/basleng23.htm

23. Satan is een verslagen vijand
23.1 Hij is ontwapend en onttroond
De Bijbel zegt dat satan ontwapend en onttroond is.
"Hij (Jezus) heeft de overheden en de machten ontwapend en openlijk tentoongesteld en zo over hen gezegevierd" (Kolossenzen 2:15)

Heeft ontwapend. Heeft over hen gezegevierd. Het staat in de voltooide tijd. Dit is iets wat gebeurd is. Het is een feit.
Uit het verband van dit vers blijkt dat het gaat om het verzoenend sterven van de Here Jezus op het kruis. (Kol. 2:11-15)

De Here Jezus heeft door zijn dood aan het kruis de satan niet alleen ontwapend en openlijk tentoongesteld maar ook onttroond.

"opdat Hij door zijn dood hem, die de macht over de dood had, de duivel, zou onttronen, en allen zou bevrijden, die gedurende hun ganse leven door angst voor de dood tot slavernij gedoemd waren" (Hebr. 2:14)

je weet niet waar conspiracy en qanon je naartoe leidt, zoek de waarheid van Boven.
satan is ook een exclusief bijbels figuur zoals lucifer, en dit wordt door conspiracy wereld serieus genomen zonder Gods Zoon te vermelden.
Icke trekt gelovers in zijn theorie naar het verderf, omdat de leugen geloofd wordt ipv de geopenbaarde waarheid.

(Mattheus 7:13-15)
[13] Gaat in door de enge (smalle) poort; want wijd is de poort, en breed is de weg, die tot het verderf leidt, en velen zijn er, die door dezelve ingaan;
[14] Want de poort is smal, en de weg is nauw, die tot het leven leidt, en weinigen zijn er, die denzelven vinden.
[15] Maar wacht u van de valse profeten, dewelke in schaapsklederen tot u komen, maar van binnen zijn zij grijpende wolven.

(Johannes 10:7-9)
[7] Jezus dan zeide wederom tot hen: Voorwaar, voorwaar zeg Ik u: Ik ben de Deur der schapen.
[8] Allen, zovelen als er voor Mij zijn gekomen, zijn dieven en moordenaars; maar de schapen hebben hen niet gehoord.
[9] Ik ben de Deur; indien iemand door Mij ingaat, die zal behouden worden; en hij zal ingaan en uitgaan, en weide vinden.

Oud nederlands maar goed te begrijpen, het is niet symbolisch maar het betekent precies wat er staat.

Zoek God nu het nog kan en ZIJN REDDING, Jezus is Yeshua in het hebreeuws, wat (God is) redding betekent.

Oh ja:
Lucifer betekent lichtdrager, lux ferre in het Latijn, morgenster in NL, gevallen cherub die heel dicht bij God was (google maar).
satan betekent tegenstander, de persoon satan (en zijn engelen cq demonen) is de tegenstander van God en je ziel. was ooit lucifer.
duivel betekent aanklager
Jezus neemt alle grond voor aanklacht weg, omdat Hij dit allemaal heeft gedragen aan het kruis, geldt voor U ALS JE GELOOFT DAT HIJ DE ZOON VAN GOD IS, GEKRUIZIGD IS, BEGRAVEN IS, EN LEVEND GEMAAKT IS DOOR GOD DE VADER.
Plaatsvervangende dood, een transactie. Hij neemt onze zonde en straf aan het kruis en zo de complete grond voor aanklacht, wij Zijn dood voor de zonde en wederopstandig en rechtvaardiging voor God op ons.
Dit is de genade Gods, want mensen zijn zondaars en God heilig en een rechtvaardige rechter. MET LIEFDE VOOR ZIJN SCHEPPING, WIJ ZIJN GEMAAKT NAAR ZIJN BEELD

Dus, onderzoek op internet het evangelie van genade van God, of gospel of grace.

Cabal is gewon een verbastering van kabbala, implicerend dat de joodse mystieken (hekseerij, betoveren) aan de macht zijn.

QAnon = je hebt geen idee waar je je vertrouwen in legt. Ik begon ze verdacht te vinden toen ik over hun "jij bent schepper" spiritualiteit las. Dat is spiritualiteit van satan. dat betekende de val van de eerste mens, door de list van de slang. en nu zie je precies het zelfde gebeuren. Als je bijbelse namen en termen ziet maar Jezus Christus ontkend wordt, dan heb je met de verleider te maken, staat zo letterlijk in de bijbel.
(2Johannes 1:7) For many deceivers are entered into the world, who confess not that Jesus Christ is come in the flesh. This is a deceiver and an antichrist.

ik trek geen conclusies, zeg alleen: Wees voorzichtig en zoek naar de Waarheid.

bijbel zegt naddrukkelijk WORDT NIET MISLEID/VERLEIDT WANT VELEN ZULLEN ER KOMEN om dat te doen en het gebeurt zonder dat je het doorhebt.

Hier heb je bewijs voor sodom&gomorah, as en zwavel:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan