WWG1WGA!

wat een eer voor lucifer, zoveel tekst voor de verslagene misleider. Dat oog op een $1 (WWG (zie $1 ) WGA) brief is lucifer, maar zit nog niet Op de piramide, daar is misleiding voor nodig, van hollywood en msm, door middel van omgekeerd psychologie en programmeren.

mooi stukje verdraaing van het bijbels verhaal, maar het wordt wel erknd, niemand ziet wat er gebeurd.
De slang nu was de listigste onder alle dieren van het veld, die de HEERE God gemaakt had; en hij zei tegen de vrouw: Is het echt zo dat God gezegd heeft: ..........
Eet maar, je wordt als god.
hee inderdaad, interessant, hap hap
oh shit toch niet, we zijn niet een god, hij loog

en nu precoies het zelfde verhaal in een intellectueel jasje.

Angst is een waarschuwingsmechanisme, of een indicator voor straf.

Q lijkt het werk te doen voor neoevangelcals.

Gewoon lekker niet over hebben, Alan, en in het onderbewustzijn laten zitten. Niet naar boven brengen ook, want daarmee eer je Lucifer. Vooral veel bidden, Jezus in je hart sluiten en wachten op zijn wederkomst en God het op laten knappen. Vooral niets zelf doen, want dat is luciferiaans. Zalig zijn de armen van geest, want hunner is het Koninkrijk der Hemelen. Yeah right. :roll:

Mike

De Leviathan is een slangachtig zeemonster. God beschrijft het dier in Job 40:20-41:25.

Het is een schepsel van God dat in de zee en in zoet water (rivier Jordaan, Job 40:18) leefde.
Vernietiging van Leviathan, door Gustav Doré.

Ps 104:25 Daar ligt de zee, groot en wijd uitgestrekt; daar leeft krioelend gedierte, niet te tellen, kleine dieren en grote. Ps 104:26 Daar varen de schepen, daar gaat de Leviathan, die U gevormd hebt om hem erin te laten spelen. (HSV)

Op meerdere plaatsen wordt de Leviathan in verband gebracht met de draak (Hebr. Tannim), eveneens een monsterachtig dier.

Ps 74:12 Evenwel is God mijn Koning van ouds af, Die verlossingen werkt in het midden der aarde. Ps 74:13 Gij hebt door Uw sterkte de zee gespleten; Gij hebt de koppen der draken in de wateren verbroken. Ps 74:14 Gij hebt de koppen des Leviathans verpletterd; Gij hebt hem tot spijs gegeven aan het volk in dorre plaatsen. Ps 74:15 Gij hebt een fontein en beek gekliefd; Gij hebt sterke rivieren uitgedroogd. (SV)

Alan, ben je vergeten wat er allemaal wereldwijd gebeurd is? Ik heb er steeds meer een positief gevoel over.

? Ik ga niet alles voorkauwen. Nu ben je al op deze site beland dus ik had verwacht dat je er ook wat meer inzicht door gekregen had. ?

Bedankt voor deze interessante samenvatting Mike! Goed en duidelijk verwoord, hier kan ik tenminste wat mee :)

Ik ga het later op de dag nog een keer goed doorlezen, misschien dat ik nog wat vragen zal hebben.

Kevin

Ik lees niet alles.
Wat q en patriotten uitvoeren?

Alan, jij wilt dat wij ons verdiepen in jouw teksten maar jij verdiept je blijkbaar niet in waar wij mee bezig zijn.
Jij vertelt ons dat we op zoek moeten naar de waarheid. Dat is nou precies waar wij met zijn allen al jaren mee bezig zijn!
Blijkbaar is onze waarheid een andere dan die van jou. Zou mooi zijn als je dat kunt aanvaarden en respecteren i.p.v dat je ons telkens plat bombardeert met bijbelteksten.....

Vond nog een mooie samenvatting van GESARA:

"20 antwoorden"

1. Annuleert alle creditkaarten, hypotheek en andere bankschulden als gevolg van illegaal bankieren en activiteiten van de overheid. Velen noemen dit een 'jubilee' of volledige kwijtschelding van de schulden.

2. Afschaffing inkomstenbelasting.

3. Afschaffing van de IRS (belastingdienst), tegelijkertijd zullen medewerkers van de IRS worden overgeplaatst naar de US Treasury nationale omzetbelasting.

4. Creëert een 17% vast tarief van niet-essentiële nieuwe producten, alleen de verkoop belastinginkomsten voor de overheid. Met andere woorden, voedsel en medicijnen zullen niet worden belast; noch zullen items zoals oude huizen belast worden.

5. Verhoogt voordelen voor senioren.

6. Brengt Grondwettelijke recht terug naar alle rechtbanken en juridische aangelegenheden.

7. Herintroductie van de oorspronkelijke Benaming van Adel aanpassing.

8. Bepaalt nieuwe presidents- en Congresverkiezingen binnen 120 dagen na de aankondiging van GESARA. De interim-regering zal alle Nationale Noodsituaties annuleren en ons terug laten keren naar het constitutionele recht.

9. Monitoort verkiezingen en voorkomt illegale verkiezingsactiviteiten van speciale belangengroepen.

10. Creert een nieuw U.S. Treasury regenboog munteenheid gedekt door goud, zilver en platina edele metalen, wat het faillissement van de Verenigde Staten beeindigd geïnitieerd door Franklin Roosevelt in 1933.

11. Verbiedt verkoop van de Amerikaanse geboortecertificaten archieven als roerend eigendom obligaties van het Amerikaanse Ministerie van Transport.

12. Initieert een nieuw U.S. Treasury Bank Systeem in lijn met het Constitutioneel Recht.

13. Elimineert het Federal Reserve System. Tijdens de overgangsperiode zal het de Federal Reserve worden toegestaan om voor een jaar zij aan zij te werken van de U.S. treasury om zo alle Federal Reserve aantekeningen van de geldvoorraad te verwijderen.

14. Herstelt financiële privacy.

15. Herschoolt alle rechters en advocaten in de Constitutionele Wet.

16. Stopt alle agressieve Amerikaanse overheid militaire acties wereldwijd.

17. Vestigt vrede over de hele wereld.

18. Geeft ongekende welvaart vrij met enorme sommen geld voor humanitaire doeleinden.

19. Maakt de vrijgave mogelijk van meer dan 6.000 patenten van onderdrukte technologieën die worden achtergehouden voor het publiek onder het mom van nationale veiligheid, met inbegrip van vrije energie apparaten, anti-zwaartekracht, en sonische healing machines.

20. Verwijdert alle huidige en toekomstige nucleair aangedreven wapens op de planeet Aarde.

Bron: http://goldenageofgaia.com/2016/11/03/gesara-20-answers/

Vertaling: wakkeremensen.blogspot.nl

Zoeke naar Waarheid of naar bevestiging? Want trump bevestigt alles wat vermoed wordt.
Heb nooit om voorkauwen gevraagd hoor, vraag enkel wat er positief is.
Sektarische kindoffers aanpakken, dat is perfect.
Maar doen ze dat wel? En what comes next?
Adrenochrome en energie harvesting is daar bewijs voor?? Hard bewijs. Geen occult vrijland verhaal.

q zijn ook waarsch. neo-evangelicals, zie de boeken welke onder hun naam zijn geschreven, hoe ze de komst van "Christus" gaan forceren.

En Hij zal Zijn engelen uitzenden met een bazuin van groot geluid, en zij zullen Zijn uitverkorenen bijeenvergaderen uit de vier winden, van het ene uiterste der hemelen tot het andere uiterste derzelve.

And he will send his angels with a loud TRUMPet call, and they will gather his elect from the four winds, from one end of the heavens to the other.

Letterlijk de persoon Trump. Aldus q
Dat geloven jullie?

Dank Mike, voor de samenvatting. Veel wist ik al, maar elke x gaat mijn bloed koken wanneer ik lees wat ze kinderen aandoen. De strijder komt dan in mij naar boven en liefst ....

Joost

Blijf skeptisch, Alan. Je hebt nergens de ballen verstand van, maar je bent vooral heel erg angstig. Aan dit soort 'christenen' hebben we dus helemaal niets. Geen wonder dat de duivel al zo lang ongehinderd ijn gang heeft kunnen gaan met dit soort angsthazen die niets anders kunnen verzinnen dan bidden i.p.v. dit tuig aanpakken en voor eens en voor altijd van deze aardbodem wegvagen!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan