WWG1WGA!

zal ik doen. gaf alleen antwoord opeen vraag, maar dan ook de implicaties.
DONALD TRUMP IS A PUPPET AND JUST AN ACTOR - David Icke

Sorry voor mn botte reactie Alan, ik wilde je niet kwetsen ofzo maar uit ervaring weet ik dat discussies met (eindtijd) christenen ellenlang zijn en niets opleveren.

Ik heb echt 0% feeling met de uitleg die je geeft... het komt bij mij niet binnen, en heb de indruk dat je de bijbel heel letterlijk neemt... ieder z'n ding natuurlijk.

Ik was van plan om de herziene statenvertaling te gaan lezen, en ik wil proberen zo open mogelijk de bijbel op te vatten, want ik heb het idee dat de teksten in bijbel anders geïnterpreteerd kunnen worden dan zoals de meeste Christenen dat doen.

Kevin

Ook ik kan helemaal niks met de uitleg die je geeft.

Wat je doet is alles af laten hangen van iets buiten jezelf. Dan hoef je zelf geen verantwoording te nemen.

Zoals gezegd, ik ken de bijbelse teksten niet. Wat ik merk is dat er nogal wat namen voorbij komen. Van goed en kwaad. Satan, lucifer als kwaad. Qanon als goed.
Wat ik ooit leerde was dat mijn leraar destijds vertelde dat er in het verleden al zoveel namen en symbolen verzonnen zijn voor goed of kwaad. Voor mij heet het kwaad (cabal) HEM virus welke leiders werden van religieuze groeperingen. Hieronder vallen dan het Vaticaan en politiek leiders etc. Dus de cabal.
Het goed zou god zijn. In dit geval is Qanon de goede kant. Eerst dacht ik dat ik door een geloof in Qanon daaraan vast moet houden of iets. Maar het komt erop neer dat je door middel van creatie of een beweging iets creëert wat zich dan manifesteert. In dit geval het uitroeien van het HEM virus ofwel de genoemde satanische bloedlijn. Zelf had ik nooit bedacht dat dat afhing van een naam. dus je hebt me aan het denken gezet.

Uiteindelijk gaat het erom dat je zelf je verantwoording neemt. Jesus komt je niet redden.

HEM staat voor hebzucht, eerzucht en machtswellust

@bastiaan
Ik weet het, een discussie hoeft het niet te worden, zeg alleen, zoek de waarheid, de waarheid wordt altijd gekruizigd.

eindtijd betrek ik er niet bij, maar er staat iets te gebeuren lees ik steeds. Iets verwonderljks. Van de licht drager de god van de vrijmetselaars?
satan wordt dan wel door iedereen aangehaald maar dat is de onzichtbare misleider die iedereen wil meesleuren in zn lot. En de originele bron dat verhaalt over satan, spreekt ook over God en God in quarantaine in een mensenlichaam als Jezus Christus om de mens te verlossen en eeuwig leven te regelen.

@kevirkev
De herziene sv is goed, maar er zitten ook wat corrupties in. (waarom doen ze zoiets? nwo bibles op youtube)
Begin bij het nieuwe testament, johannes tot het einde en lees zoals het er staat, het is zo duidelijk dat er niks op een andere manier te interpreteren valt. wat ik wel ervaar is een blindheid voor wat er staat, zoals de bijbel zegt:
(Engels, de gehate king james bijbel spreekt soms beter)
(2Corinthe 4:3-5)
[3] But if our gospel be hid, it is hid to them that are lost:
[4] In whom the god of this world (satan) hath blinded the minds of them which believe not, lest the light of the glorious gospel of Christ, who is the image of God, should shine unto them.
[5] For we preach not ourselves, but Christ Jesus the Lord; and ourselves your servants for Jesus’ sake.

www.verhoevenmarc.be is ook een betrouwbare bron

Ok dan kan ik niet uitleggen :D
En zo?: ik zie dat alle theorieen wijzen naar de bijbel zonder dat men het doorheeft, mijn suggestie: ga daar eens graven. Conspiracies en QA zullen dat niet zeggen terwijl ze allerlei bijbelse thema's aanhalen maar dan verdraaid of incompleet.

Kan dit in deze topic? Ik weet anders niet waar ik dit moet plaatsen.

https://projectspeak.net/parsa-v-google-game-changing-lawsuit-note-to-globalists-we-are-on-to-you

https://archive.org/details/parsav.google/mode/2up

Welke god is voor jou dan de echte god? Welke god heeft dan alles geschapen? Er zijn er inmiddels zoveel. Al die goden zijn ook gecreëerd door menselijke creatie. Jij verwacht dat iemand jou de weg wijst naar een waarheid. Terwijl je dit zelf moet doen.
Geloof is geen geen wetenschap maar word door velen gezien als een wetenschap. Wat niet waar is.
Al eeuwen maken religieuze machthebbers ofwel cabal misbruik van hun zelfbedachte God.
Ik denk dat het bij Qanon dus precies omgedraaid is. Vanwege de reden dat ze de bijbel gebruiken als handleiding. of ik dit laatste helemaal juist zie ben ik nog niet over uit.

Nou, ik denk dat de video nu eindelijk goed is gegaan. Onderstaand de link. gaat om de video van Chuck Swindoll

De discussie over satan/lucifer etc. is toch al 100 jaar geleden gevoerd in de topic Spiritueel nihilisme??

Joost

Natuurlijk is er wel één GOD/ Intelligentie/Creator/Natuur noem het hoe je wilt. Deze staat onafhankelijk van alle religies en bedachte overtuigingen. Hierdoor is alles ontstaan.
Mystisch gezien kan men zeggen dat het heelal de vader GOD is, de zon de zoon van GOD omdat hij de energie is, het licht, en de aarde de moeder. Dit zijn dus allemaal natuurbegrippen, vandaar dat het best logisch is om te zeggen dat GOD en Natuur hetzelfde is. Wij zijn daar een deeltje van, een deel van het geheel.
Alles werkt met elkaar samen, energetisch, en is afhankelijk van elkaar. Het is een circle of life waarbij de mens bovenaan staat, daaronder het dier en dan de plantenwereld. Alles leeft van elkaar en is afhankelijk van elkaar. We kunnen niet zonder elkaar, C02 valt ook binnen deze afhankelijkheid, een leven scheppende substantie gecreëerd door mens en dier, en plant leeft daarvan. Plant geeft ons weer O2.
Satan is eigenlijk moeder aarde, het materialistische. Dit is niet verkeerd, het hoort er gewoon bij. Alleen kan teveel materialisme vergiften. Dat is wat er nu gebeurt.
Lucifer is ook een mystische figuur, het verlangen van de mensen om GODs kennis, de verlichting te hebben. Ook op zich niets mis mee, zolang we niet verlangen naar de dood en zolang we niet denken dat we GOD zijn. Wij kunnen elk afzonderlijk NIET creëren omdat wij slechts een deel zijn van GOD. Degene die zgn. luciferiaans DNA hebben, tja, op die uitleg wacht ik ook nog.

Dorothé

Jawel. Maar dat dit gezien werd als een bloedlijn wist ik niet. Ik zit meer op het niveau van politiek en religie. Na 100 jaar weer wat opgestoken! Misschien lukt Alan dat ook wel.

Ik vind het een heel mooie uitleg Dorothé. Ik kan me erin vinden dat God en de natuur hetzelfde ding is, op die manier kan ik ook beter begrijpen wat God/goddelijkheid/chi/levenskracht is... Je kan er allerlei namen aan geven. En ik geloof er ook in dat het los staat van religies en bestaande overtuigingen. Alles draait idd om dualiteit, het yin-yang principe.

Kevin

Mijn laatste bericht was naar Joost. Ja, met Dorothy eens. Dus niet letterlijk god uit de bijbel.

@Binc
https://www.amazon.com/QAnon-1000-Years-Peace-Destroying/dp/1095366742
Zie hoofdtuk 2 van dat boek.
En dan deze:

QAnon promoot de komt van de valse eenheids christus.

Ik heb moeite in het overzien waar Nederland staat. Q heeft weleens gerefereerd naar de Oranje's. Proberen ze hier koste wat het kost een lock down tegen te houden? Lock down is toch een noodzakelijk event voor de white hats, voor de grote schoonmaak? Kinderen mogen gewoon groepsgewijs de straat op, integenstelling tot volwassenen. Waarom is ons kabinet, vergeleken met buitenland, zo laks?

Mike, heb jij een idee?

Joost

Alan, je kan me proberen te overtuigen wat je wilt. Maar ik ga hier niet in mee.
Jij blijft liever geloven in NWO en dus vernietiging. Een soort vlucht van de werkelijkheid.
Je draait het om. Zoals jij het presenteert mogen alleen religieuze leiders verstand hebben van een
intelligentie of een kracht. Op die manier laat je dus voor jou bepalen iplv dat je zelf bepaalt hoe je die kracht wilt noemen of gebruiken. Uiteindelijk is die kracht onzichtbaar. Met die kracht kun je iets opbouwen of bewerkstelligen. Is Satan voor jou een aantrekkende kracht of zo?
Als jij letterlijk in de bijbel wilt blijven geloven moet je dat zelf weten uiteraard. Aan mij krijg je het niet verkocht.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan