Wommes ( Wendy ) stelt zich voor

Speechless, kippenvel over heel mijn lijf en tranen in mijn ogen.Wat een prachtig gedicht.

Heel, heel veel sterkte Wendy met dit grote verlies.( digitale knuffel).

 
Dank jullie wel, ja het verlies valt me zwaar. Gisternacht werd ik wakker en toen kwam dit gedicht spontaan naar boven. Ik heb het gistermorgen uitgewerkt en wilde het hier graag delen. Ik heb de afgelopen jaren alle processen die ik heb meegemaakt ook opgeschreven. Schrijven helpt me om dingen op een rijtje te zetten en te verwerken.

 
Vier december 2010, deze nacht zitten we allemaal in het ziekenhuis. Voor de derde keer in anderhalf jaar tijd moet je vechten voor je leven. De artsen hebben ons gezegd dat ze niet verwachten dat je de ochtend zal halen. Het is de nacht van jouw verjaardag en van jullie 40-jarig huwelijksjubileum.

Maar jij trekt je eigen plan en tegen de ochtend doe je je ogen weer open; je hebt het tegen alle verwachtingen in toch gered. We hebben je hierna nog tweeënhalf jaar in ons midden mogen hebben. 'Geleende tijd' , dat wisten we diep in ons hart ook wel. Hierdoor hebben we dingen af kunnen ronden, voor zover je daar van kunt spreken. We hebben tegen elkaar gezegd wat gezegd moest worden. Makkelijk was het niet maar ik ben dankbaar dat we die tijd nog gekregen hebben samen.

En nu is het vier december 2013, jouw verjaardag....... maar jij bent er niet meer. Voor de eerste keer moeten wij deze dag zonder jou zien door te komen. Hoe we dat precies moeten doen, ik weet het niet. Er zal ruimte zijn voor het verdriet maar ook voor de mooie herinneringen. Eén ding weet ik wel: we zullen het samen doen. Vanmiddag na school gaan we allemaal naar Papa. Dan is jouw gezin bij elkaar, zoals jij dat zou willen.

Maar wat zal de stilte oorverdovend zijn.........gefeliciteerd Mama

 
Hoi ik reageer even op de boekweit. Ik eet soms boekweitpannenkoeken met rauwe melk en gebakken in veel boter.

toch vraag ik me af dit zijn eigenlijk teveel koolhydraten? Ik ben er altijd een hele middag verzadigd van maar ben nu bang dat ik te weinig vet eet. Ik drink verder 5,6 liter rauwe melk 1,5 liter kefir( van ekoplaza dus minder vet) avocado s

zure room door mijn eten, ik bak ik veel roomboter, eet geen brood maar beperkt glutenvrije crackers met veel roomboter en leverworst of rauwe kaas. Daarnaast 1 keer per twee weken drie dagen bottenbouillion,eens per twee weken zalm en glutenvrije pasta een keer per sek. Kan ik nog iets meer doen? Ik dacht zelf salades met spekjes, avocado, ei, komkommer? Zijn die boekweipannenkoeken dan slecht?

 
Hoi Alexandra, ik dacht even een vraag te stellen ivm boekweitpannenkoeken, maar ik realiseer me nu dat ik hem beter in mijn eigen voorsteltopic had kunnen zetten sorry.... :oops:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.201
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan