Wim Hof - The Iceman



Na dat eerste artikel over een verdwaasde tiener die overleed in een zwembad (hoe zit het eigenlijk met de prikstatus, is dat al onderzocht?) Vroeg ik mij al af waarom dit zo in het nieuws kwam. De rechtszaak/claim is ridicule, elke krant zal dat hebben gezien. Natuurlijk een persoonlijk drama voor de nabestaanden, maar vooralsnog hadden ze net zo goed de zwembad fabrikant kunnen aanklagen ipv Wim Hof. Nu de demonisering doorgaat begin ik toch te denken dat dit wellicht met Wim zijn boodschap te maken heeft. Het was duidelijk hoe hij in de C19 crisis stond, maar vooral zijn methode en filosofie die autonomie als uitgangspunt heeft en mensen in contact brengt met zichzelf en natuur zijn in een technocratische en afhankelijke samenleving niet gewenst. Zou de timing te maken hebben met een docu of serie die binnenkort online komt? Wim Hof is zeker apart en uniek, maakt dat hem een mad man? Het laat iig zien dat wokemedia niks op heeft met authenticiteit en pluriformiteit. Ook komt weer het stochastisch terrorisme om de hoek kijken. De zender van informatie wordt verantwoordelijk gemaakt voor de daden van de ontvanger. Een bizarre en gevaarlijke ontwikkeling die haaks staat op de vvmu.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.479
Berichten
505.746
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan