Wie kan mij helpen?

Truutje

Member
Mijn ziektebeeld in het kort beschreven:

Ik ben al 18 jaar ziek en 10 jaar bedlegerig. Ik heb meerdere tandarts verdovingen met articaine gehad. Toen is mijn hele leven veranderd. Dit verdovingsmiddel heeft mijn sympathisch zenuwstelsel beschadigd. Mijn klachten in het kort: Ik heb 14 uur per dag zenuwpijnen. Mijn lichaam is overprikkeld, mijn lichaam komt niet meer tot rust. Mijn zenuwstelsel is blijvend beschadigd en ik ga steeds meer achteruit. Abnormale druk in het hoofd, gevolgd door urenlange huilbuien door de druk. Continu over hit, verzwakte spieren en krachtverlies, Overgevoelig voor licht en geluid en ook verminderd zicht-en-gehoorverlies.

Mijn vraag aan jullie:

Ik zit vaak tegen uitdroging aan. Ik eet-en-drink te weinig. Heb ook niet veel eetlust. Maar het grote probleem nu is bij mij. Ik kan geen frisdrank,(vruchten) sappen, melk, thee en koffie, soep verdragen. Nu moet ik kleine slokjes water drinken van de therapeut. Maar water kan ik totaal niet verdragen. We zijn er al achter gekomen dat het door de mineralen in het water komt, vooral door natrium. Kenmerken: krijg last van mijn schildklier, deze wordt zeer gezwollen, wordt heel hees, veel slijm vorming, heel onrustig en opgejaagd wordt ik van binnen, druk wordt erger in het lichaam. Nu hebben we ook gefilterd en gedestilleerd water geprobeerd. Maar de klachten blijven nog. Hoe kan dit? Het ligt aan het water daar zijn we zeker van, want iedere keer dat ik het drink krijg ik dezelfde klachten terug. Kan iemand mij A.U.B. helpen!

Truutje
 
Mijn ziektebeeld in het kort beschreven:

Ik ben al 18 jaar ziek en 10 jaar bedlegerig. Ik heb meerdere tandarts verdovingen met articaine gehad. Toen is mijn hele leven veranderd. Dit verdovingsmiddel heeft mijn sympathisch zenuwstelsel beschadigd. Mijn klachten in het kort: Ik heb 14 uur per dag zenuwpijnen. Mijn lichaam is overprikkeld, mijn lichaam komt niet meer tot rust. Mijn zenuwstelsel is blijvend beschadigd en ik ga steeds meer achteruit. Abnormale druk in het hoofd, gevolgd door urenlange huilbuien door de druk. Continu over hit, verzwakte spieren en krachtverlies, Overgevoelig voor licht en geluid en ook verminderd zicht-en-gehoorverlies.

Mijn vraag aan jullie:

Ik zit vaak tegen uitdroging aan. Ik eet-en-drink te weinig. Heb ook niet veel eetlust. Maar het grote probleem nu is bij mij. Ik kan geen frisdrank,(vruchten) sappen, melk, thee en koffie, soep verdragen. Nu moet ik kleine slokjes water drinken van de therapeut. Maar water kan ik totaal niet verdragen. We zijn er al achter gekomen dat het door de mineralen in het water komt, vooral door natrium. Kenmerken: krijg last van mijn schildklier, deze wordt zeer gezwollen, wordt heel hees, veel slijm vorming, heel onrustig en opgejaagd wordt ik van binnen, druk wordt erger in het lichaam. Nu hebben we ook gefilterd en gedestilleerd water geprobeerd. Maar de klachten blijven nog. Hoe kan dit? Het ligt aan het water daar zijn we zeker van, want iedere keer dat ik het drink krijg ik dezelfde klachten terug. Kan iemand mij A.U.B. helpen!

Truutje
heel gecompliceerd verhaal en wat jammer toch die klachten na articaine. Heel vervelend voor je dat je dit allemaal hebt!

Je kunt bijvoorbeeld eens contact opnemen met https://www.vitaalzijn.nl/ je moet ergens beginnen toch? Zij kan wel dingen uittesten voor je.
Denk ook aan een homeopaat ivm ontstoren van de articaine (heb zelf ook deze verdoving gehad vroeger, en was daarna constant moe).
En wie weet krijg je nog andere tips. O ja, Marthe Bossher, heeft verstand van articaineverdovingen en de gevolgen . https://bosscherstichting.org/nl/startpagina.html

Heel veel sterkte gewenst.
 
Bedankt Butterfly voor je reactie. Ik heb in 2006 al contact gehad met Marthe Bossher. Ze gaf advies toen aan mij, maar ik moest naar haar toe komen. Dat ging niet door mijn toestand.

Mijn hoofdvraag is nu op het moment. Hoe ga ik om met dat water. Dat is nu mijn meest dringende vraag. Moet ik hier een laborant voor vragen. Of weet u nog wat?

Ik zal ook naar de website Vitaalzijn gaan kijken.

Groetjes van, Truutje
 
Bedankt Butterfly voor je reactie. Ik heb in 2006 al contact gehad met Marthe Bossher. Ze gaf advies toen aan mij, maar ik moest naar haar toe komen. Dat ging niet door mijn toestand.

Mijn hoofdvraag is nu op het moment. Hoe ga ik om met dat water. Dat is nu mijn meest dringende vraag. Moet ik hier een laborant voor vragen. Of weet u nog wat?

Ik zal ook naar de website Vitaalzijn gaan kijken.

Groetjes van, Truutje
Welke melk drink je ?
 
Hallo JVG,

Ik drink geen melk, heb een koemelkallergie en ook een sojamelkallergie. Dus melk gaat helemaal niet. Had het per ongeluk erbij genoteerd omdat de therapeut het noemde.

Groetjes
 
Als je rauwe melk niet kan verdragen, begin dan met een eetlepel en zo beetje bij beetje steeds meer melk drinken.
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Rauwe melk kan ik ook niet verdragen. Mijn hoofdvraag is meer, waarom kan ik niet gedestilleerd water verdragen. Krijg altijd na het drinken van water een vieze smaak in de mond, zelfs als deze gefilterd en/of gedestilleerd is? Ik blijf hier maar last van hebben.
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Rauwe melk kan ik ook niet verdragen. Mijn hoofdvraag is meer, waarom kan ik niet gedestilleerd water verdragen. Krijg altijd na het drinken van water een vieze smaak in de mond, zelfs als deze gefilterd en/of gedestilleerd is? Ik blijf hier maar last van hebben.

Volgens mij ga je er vanuit dat je direct een glas moet drinken. Neem maar aan dat je lichaam rauwe melk wel zal verdragen.
Eerst met een vork
Dan een theelepel
Dan een koffielepel
Dan een soeplepel
en zo verder.

Het staat hier vol met olijfbomen en hoe kom je af van de allergie tegen de olijfbloesem ? Hoe doen ze dat hier ? Ze trekken thee van de blaadjes van jonge scheutjes en hier een beetje en steeds meer van drinken.
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Rauwe melk kan ik ook niet verdragen. Mijn hoofdvraag is meer, waarom kan ik niet gedestilleerd water verdragen. Krijg altijd na het drinken van water een vieze smaak in de mond, zelfs als deze gefilterd en/of gedestilleerd is? Ik blijf hier maar last van hebben.
Wat drink je wel?

Is je vitamine B12 waarde al eens gemeten [zonder dat je een vitamine supplement hebt genomen] en zo ja, wat is deze?
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Rauwe melk kan ik ook niet verdragen. Mijn hoofdvraag is meer, waarom kan ik niet gedestilleerd water verdragen. Krijg altijd na het drinken van water een vieze smaak in de mond, zelfs als deze gefilterd en/of gedestilleerd is? Ik blijf hier maar last van hebben.
Eet je vaak pijnboompitten? Daar kan die vieze smaak ook vandaan komen. Er kunnen wel eens verkeerde pijnboompitten tussen zitten van een ander soort Dennenappel. Die zijn eigenlijk giftig en daar hou je maandenlang een rare smaak van in je mond. Denk ff hardop hè 😉
 
Hallo en bedankt weer voor jullie reacties.

JVG, Ik weet dat ik niet tegen rauwe melk kan. Omdat ik een allergie heb en het ook al heb geprobeerd met rauwe melk allemaal.

H.E.K.S. , Ik neem geen supplementen die kan ik niet verdragen. Ik drink weinig, omdat ik geen water kan verdragen. Zou daarom ook graag iemand willen vinden die iets kan vertellen waar door dit zou door kunnen komen. Wat mogelijke oorzaken kunnen zijn.

David Johannes, Nee ik eet geen pijnboompitten.
 
Kun je inplaats van water wel thee verdragen?
Ik kreeg vandaag ergens gemberthee. Vond het niet lekker maar geloof dat het erg gezond is. Drink zelf de laatste tijd vaak wilgenbastthee.
Het gaat erom dat je vocht neemt.
 
H.E.K.S. , Ik neem geen supplementen die kan ik niet verdragen. Ik drink weinig, omdat ik geen water kan verdragen. Zou daarom ook graag iemand willen vinden die iets kan vertellen waar door dit zou door kunnen komen. Wat mogelijke oorzaken kunnen zijn.
Helaas beantwoord je hiermee niet mijn vragen.
Wat drink je wel?
Is je vitamine B12 status al eens gemeten?
 
Hallo en bedankt weer voor jullie reacties.

JVG, Ik weet dat ik niet tegen rauwe melk kan. Omdat ik een allergie heb en het ook al heb geprobeerd met rauwe melk allemaal.

H.E.K.S. , Ik neem geen supplementen die kan ik niet verdragen. Ik drink weinig, omdat ik geen water kan verdragen. Zou daarom ook graag iemand willen vinden die iets kan vertellen waar door dit zou door kunnen komen. Wat mogelijke oorzaken kunnen zijn.

David Johannes, Nee ik eet geen pijnboompitten.
Je kan beter geen water drinken voor hydratatie, het kan niet opgenomen worden door je lichaam omdat het niet gebonden is aan voedingsstoffen, uiteindelijk droog je uit. Probeer anders groente te juicen of eet wat fruit, eet rauwe eieren. Eet sowieso alles rauw..
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.923
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan