waterwervelaar

Ik houd er op dat de wervelaar eigenlijk nog een stapje voor de 'water trap' (waterval) komt qua techniek.

De 'water trap' zorgt middels de vortex (o.a. van Schauberger ;-) en magnetische velden voor een scheiding tussen water met ORMUS en gewoon water.

Er zijn verschillende 'water traps', verschillende methoden dus, met dezelfde werking: opvangen van de ORMUS.

De verandering van de kalk zal dus vergelijkbaar zijn met de omzetting van andere mineralen naar ORMUS in de 'water trap'.

 
Een test die ik zelf doe is:

Duur van de test is 6 dagen.

De Kiem zaadjes groei test. pak twee bekers doe er elk 5 gram kiem mix in.

(met keukenweegschaal meten, eerst beker van doorzichtig plastic er op dan weegschaal nullen en daarna het zaad kiemmix toevoegen tot je het getal naar 5 ziet springen en dan stoppen. dit is belangrijk omdat je weegschaal waarschijnlijk alleen per gram kan aangeven.

Zo ben je er van verzekerd dat je in elke beker ook precies 5 gram zaad in de beker komt.

Doe in de ene kraan water in en de ander Vortex water. laat dit een dag staan.

Spoel hierna de bekers met kiem mix met het water. doe er een kunststof gaasje op en sluit deze af met een elastiekje.

draai de bekers om en laat het water er uit lekken. bijvoorbeeld op een afwasdruiprek.

Spoel elke dag twee keer de bekers met veel water. en dit 6 dagen lang. bvb inde morgen en avond.

Dan weeg je met een weegschaaltje elke dag de bekers na het spoelen. en zie het verschil in grammen gewicht.

PS. wel eerst een aantal gelijke tikken uitlekken ivm water gewicht.

Tips. doe deze test bij kamer temperatuur. mix de kiem mix goed door. ik hou de bekers uit elkaar door een ander kleurtje van het elastiekje.

Voordeel van deze test vind ik: je gebruikt alleen water en geen aarde en voedingsstoffen.

Door de hoeveelheid zaadjes, krijg je een mooi gemiddelde van de groei van de zaadjes. het ene zaadje kan namelijk groter worden dan de andere.

Doe de links en rechts om test. of wervel een keer het water en zie of de groei curve na drie dagen weer gelijk gaat lopen.

Zet de meet gegevens in een grafiek zodat je een groei curve kunt maken.

En je kunt een smaak proef doen tussen kraan water en wervel water.

Kraan water prikt subtiel iets op de tong en wervel water is zachter van smaak.

Succes verzekerd

Met wervelende Groet

Frans

Janse,

Denk aan het links en rechts wervelen van het spoel water. links negetieve groei -8% en rechts positieve groei van 14%.

Doe de eerste 4 dagen de bekers niet in de zon, de laatste twee dagen op een lichte plek dit geeft de blaadjes een mooie groene kleur, niet in de volle zon.

Hierna eet je je eigen gekweekte kiem groente.

Heb je wat over, leg het bekertje dan in de koelkast, dan is het nog enkele dagen houdbaar.

Kiem mix die ik gebruik is van:

Biologische kiemerij " de Peuleschil"

kompagnonwei 38 9221 SX Rottevalle

E-Mail: kiemerij.depeuleschil@wxs.nl

 
Poekie, ik ben momenteel aan het kijken voor een vitaliser . Jij hebt een Grander water vitaliser en ook een Memon vitaliser. Wat is het voordeel van die twee samen te hebben? Doen ze niet min of meer hetzelfde. Ze zijn vrij duur, welke zou jij nemen als je moest kiezen tussen de twee?

 
de grander zou ik niet aanraden, in een cursus heb ik energetisch waargenomen dat de lichtenergie aan de buiten kant blijft ,dus niet in het water, vitalisers geven bovendien met bronwater meer energie aan het water. de vitaliser van Martin Wibler is de beste.

 
Grander heb ik gehoord van een expert op dit gebied dat het je bewustzijn iets verlaagt. Ik kom er dan alleen niet uit, waarom naar het schijnt het koninklijks huis het op overal heeft.

Wat goedkoper is keizertje, is je eigengedachte kracht gebruiken. Schijf op een briefje dat het het allerbeste water is voor jouw en gezin, zet er nog een mooie emoto woord bij en doe dat om de waterleiding.

Naar het schijnt is een watervitalisator ook nooit voor iedereen de oplossing. Het geeft een bepaalde frequentie af. Het kan best dat 95% daar erg blij van wordt, maar dat bij een paar % die frequentie niet past.

Dus als je er 1 koopt, kijk dan ook of hij binnen een paar weken terug kan. Als je gevoelig bent, dan weet je het binnen 10 minuten al.

 
Ik heb ooit contact gehad met een woonbioloog uit Belgie. Van de wrbsite milieuziektes.nl

Vroeg hem toen wat een goede watervitalisator is en hij was heel erg te spreken over de aquarius vitalisator in combinatie met een elektrische ontkalker. Mijn ouders hebben hem en hij wordt ook toegepast in de landbouw.

 
Quote:
Vortexing water is an excellent thing to do to create 'living water". But, what most people do not know is that you must stir it counter clockwise. It's been seen under the microscope that healthy cells spin counter clockwise and so we want to support our healthy cells by drinking water also spinning counter clockwise. Counter clockwise also mitigates or negates toxins in the water, so the body can just pass them out. It can also energize the water plus lower the surface tension, so the water will taste smoother.

comments http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/12/15/drinking-enough-water.aspx?e_cid=20141215Z1_DNL_art_1&utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20141215Z1&et_cid=DM62434&et_rid=763961051

 
voor de knutselaar kan je ook ormus tappen uit je water.

http://tesla3.com/free_websites/ormus_traps.html

 
Heeft iemand ervaring met de "ozon boy" ?

ozon boy info

Vraag me af of dit net zo goed werkt als een waterwervelaar zonder ozon generator. Het is de bedoeling dat het op de badkraan komt.

Deze wordt voor 65 euro aangeboden, is dat redelijk?

 
hoi Finally true answers, wat ik niet snap is hoe dat ozonopzetstuk water op temperatuur van je lichaam (daar heb je het toch over in bad) goed kan ozoneren in korte tijd ook nog. Ten eerste kan ozon niet tegen hitte en ten tweede duurt het volgens mij een tijd voor de ozon nodig heeft om het water te schonen.

 
Bedankt voor je antwoord lievergezond!

ik had er niet bij nagedacht dat ozon niet goed in warm water blijft... dus niet gegaan voor de ozonboy!

Ik heb nu wervelaars bij welnesswirbler besteld. Hoop dat ze woensdag binnen komen. :D

Als ik het goed begrijp hoef je met een wervelaar geen fleswater meer te gebruiken? Dus kan ik dit gewervelde water probleemloos voor mijn waterkefir en kombucha gebruiken?

Zijn er meer mensen die deze wervelaars hebben en verschil merk(t)en? Mocht iemand op het punt staan om de welnesswirbler te kopen: ik kreeg een gutschein van 3 euro waar ik zelf niks mee ga doen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.012
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan