waterwervelaar

Poekie

Administrator
Ik heb een waterwervelaar besteld via puuretenenleven.nl

Een vraag aan de forumleden:

Hebben jullie al eens rauwe melk 'gewerveld' of andere vloeistoffen dan water?

Ben benieuwd naar de reacties.

 
wat brengt het wervelen van het water ? en is het ook van belang hoe er gewerveld wordt ?

 
Ik gebruik ook al een hele tijd een wervelaar. Eigenlijk wervel ik alleen maar water, maar rauwe melk kan natuurlijk ook. Nooit aan gedacht. In het filmpje hieronder wordt verteld dat als je water linksom wervelt de opgeslagen informatie wordt gewist en rechtsom trekt het kosmische energie aan en verhoogt de boviswaarde. Ik wervel dus meestal eerst een keer linksom om alle negatieve info te wissen. Daarna voeg ik weer positieve info toe dmv sole en wervel dan nog 3x rechtsom.

Proef jij trouwens ook het verschil na het wervelen? Het lijkt soms of het water er ook een zachtere smaak van krijgt.

http://nulpuntenergie.net/index.php/water/114-waterwervelaar

http://www.devajal.com/products/devajal-6

 
Janse: onze wervelaar moet nog binnen komen.

Leuk jouw reactie: had wel verwacht wat van jou te horen want jij probeert altijd van alles uit.

Maar grappig dat je het nog niet met melk hebt geprobeerd, ik had het ook nog niet op het forum gelezen.

Overigens hebben wij al 7 jaar een Grander filter dus we hebben al die tijd al heel zacht water.

Je proeft echt het verschil.

Ben benieuwd of de wervelaar nog iets toevoegt en/of wegzuivert.

Als je volgende week toevallig ook op de kennisavond bent kan ik je wel even 'geGranderd' water laten proeven.

Ik heb nl. altijd een Grander pen mee waar je water mee kunt vitaliseren.

 
ik bedacht mee ineens vannacht dat ik een soort van waterwervelaar heb. Kocht ik ooit van Nikken. Volgens mij werd het water dan ook gemagnetiseerd. Het geeft in ieder geval een prachtige wervel, misschien moet ik deze dan maar in ere herstellen

 
Quote:
In het filmpje hieronder wordt verteld dat als je water linksom wervelt de opgeslagen informatie wordt gewist en rechtsom trekt het kosmische energie aan en verhoogt de boviswaarde. Ik wervel dus meestal eerst een keer linksom om alle negatieve info te wissen. Daarna voeg ik weer positieve info toe dmv sole en wervel dan nog 3x rechtsom.


Wij hebben dus een Grander filter maar ook een Memon waterfilter.

Als wij nu eerst links om gaan wervelen halen we dan ook niet de informatie eruit die er door de filters ingekomen is?

Als dat zo is denk ik erover om alleen rechts om te wervelen.

Wie weet daar iets van?

 
Ik denk dat er geen 'goede' of 'slechte' manier is om te wervelen. Van leilijnen is bekend dat ze linksdraaiend of rechtsdraaiend zijn. Als ze linksdraaiend zijn, zijn ze mannelijk en als ze rechtsdraaiend zijn, zijn ze vrouwelijk. In de biologisch-dynamische landbouw maakt men zijn eigen preparaten door zowel linksom als rechtsom het water te roeren. De grootste denkfout die we als mensheid hebben kunnen maken is slechts aan 1 kant van het spectrum te gaan zitten en de andere kant veroordelen.

Mike

 
We hebben zojuist de waterwervelaar voor het eerst gebruikt.

's Ochtends drink ik in mijn eerste glas sole met 3 druppels 35% H2O2 en in mijn tweede glas sole doe ik vers citroensap.

We hebben een Grander water vitaliser en ook een Memon vitaliser.

Maar ik moet zeggen dat het tweede glas met citroensap toch veel milder is met het gewervelde water, het smaakte bijna lekker.

Anders dacht ik wel eens, zo sterk spul die (fischermen friends) eh citroensap.

Maar nu is het heel goed te doen.

Misschien handig voor die mensen die het citroensap in water niet lekker vinden en geen honing willen gebruiken?

 
Graag hoor ik ervaringen van leden die de waterwervelaar gebruiken.

Hebben jullie veranderingen waargenomen door het drinken van dit water of andere gewervelde sappen.

 
Ze hebben ook de "Tornado Tube" bij de NEMO Science Shop.

Tornado-Tube EUR 4,95

Verzendkosten EUR 2,00

Totaal het goedkoopste dat ik ben tegengekomen.

 
Wat vinden jullie van dit apparaat, doet dit hetzelfde en heb je dan geen omgekeerde osmose filter meer nodig?

Wat is water

Water wordt ook wel het bloed van de aarde genoemd, en is een energie met een geheugen, die wanneer het niet vrij kan stromen, haar vitaliteit kwijt raakt.

Met de verstedelijking en industrialisatie in de wereld zijn we begonnen met het bouwen van systemen om water via riolen en buizen te laten stromen, om zo de mens van gemak te voorzien en comfortabeler te leven. Water werd gekanaliseerd en kon niet meer de van nature hoge kwaliteit behouden. Toen het water nog als rivier, als het ware door het landschap meanderde, zich voedend met mineralen en verrijkt door de stromende beweging over de aarde, was het van nature vitaal.

Water is een stof met buitengewone kwaliteiten, water slaat bijvoorbeeld informatie van stoffen waarmee het in aanraking komt in zich op en heeft dus als het ware een geheugen. Een andere essentiële kwaliteit is dat door de hoge soortelijke warmte van water de temperatuur op aarde stabiel is en we als mensheid met alle andere levensvormen op aarde kunnen voortbestaan. Als je dan ook nog eens bedenkt dat ons lichaam voor 70% uit water bestaan kun je nagaan hoe belangrijk gezond water is voor de mens.

Water en de mens

Hoe gezond je bent en wat voor een uitstraling je hebt, wordt bepaald door alle ervaringen in je leven. Je bestaat als een formatie, samenstelling van deze eerdere ervaringen.

Als je positieve, ervaringen in je leven hebt die je gelukkig maken ben je in harmonie.

Zo is ook een waterkristal een uitdrukking van de in-formatie die zich in haar bevindt. Als het water, waar jij onder andere uit bestaat, in contact is gekomen met stoffen en bv. straling die schadelijk zijn, zal dit een disharmonieuze structuur opleveren. Als het water in aanraking komt met harmonieuze stoffen en trillingen zal zich een prachtig stralend kristal vormen.

Vitaal water

De foto's op deze pagina zijn een neerslag van de mineralen in water, aan de structuur waarin de mineralen neerslaan kun je de vitaliteit van het water aflezen. meer foto's

Uw leidingwater heeft waarschijnlijk al ongeveer 70 keer de cyclus van zuivering ondergaan. Daarbij is de oorspronkelijke structuur van het water aangetast. Water heeft een geheugen en houdt informatie vast opgeslagen als clusters - aan elkaar geklitte groepen moleculen. Deze informatie kan zowel gunstig als ongunstige zijn voor een organisme. In het geval van bv. homeopathische geneesmiddelen is het positief, in ons normale kraanwater echter is veel negatieve informatie aanwezig. De verontreinigen (bv zware metalen, geneesmiddelen, prozac, bestrijdingsmiddelen) zijn er weliswaar in de waterzuivering uitgehaald, maar de informatie van deze stoffen is nog gewoon aanwezig in het water. Deze wordt er niet uitgehaald door de drinkwaterzuiveringsinstallaties.

Dat resulteert in water met een lage kwaliteit die eerder het lichaam ziek maakt dan ondersteunt. We houden met het water in ons lichaam ook schadelijke straling vast van bv. Dect telefoon, draadloos internet en zendmasten. Het water krijgt door chemische verontreininging en straling, haakse disharmonieuze structuren. De vitale kracht van natuurlijk water mist.

Organismen reageren niet alleen op de daadwerkelijk aanwezige stoffen, maar zeker ook op deze informatie. Dus net als dat we reageren op homeopathische geneesmiddelen reageren we ook op informatie van zware metalen in ons kraanwater.

Werking vitaliser

Water wordt vitaal en zuiver wanneer het stroomt door een vitaliser.

De vitaliser vervangt ahw. de natuurlijke functie van de aarde om het water te vitaliseren.

De vitaliser is gemaakt van hoogwaardig roestvast staal met een centrale binnenbuis.

De kristalstructuur (chemische structuur, uitleg) van water die gewijzigd is door allerlei stoffen die er op inwerken wordt door de vitaliser opnieuw in formatie gebracht. Daarbij wordt schadelijke disharmonieuze informatie omgezet. Het water stemt zich als het ware af op de hogere vibratie waar het doorheen stroomt. Het water wordt dus van binnenuit weer vitaal.

Door de vitaliser wordt deze kristalstructuur ahw. gereset waardoor de structuur zich vervolgens kan aanpassen aan de daadwerkelijk in het water aanwezige verontreinigingen. Hierdoor krijgt het organisme die het water inneemt geen disinformatie binnen en kan het metabolisme (de stofwisseling) zich richten op de werkelijk aanwezige stoffen. Daarnaast wordt er door de vitaliser energetische informatie meegegeven aan het water waardoor de vitaliserende werking van het water ontstaat.

Alle materie, verdichting bestaat eigenlijk voor 99,9% uit ruimte maar die ruimte is niet leeg! Het feit dat we met onze fysieke zintuigen materie waarnemen wil niet zeggen dat dit de enige werkelijkheid is. Een emotie is ook niet fysiek maar bepaalt wel op een veel dieper niveau hoe je deze wereld ervaart dan dat fysieke dingen (bv. het bezit van een auto) dat doen.

Ga een willekeurige ruimte binnen en je voelt de sfeer. Het voelt prettig, rustig, energiek of het voelt onprettig, onrustig, zwaar. In het klein is het net zo, elk voorwerp heeft een sfeer, en die sfeer is op een bepaalde manier geformeerd, bestaat als een bepaalde formatie. De ruimte tussen de moleculen van het staal van de vitaliser zijn op energetisch niveau geïnformeerd met informatie die overeen komt met de blauwdruk(ontwerp) van een gezond lichaam met goed functionerende organen.

Zoals de zonnestralen een mens warmte, gezondheid en rust geven terwijl er geen kleur verschijnt, zo geeft de vitaliser informatie af aan het water waardoor het water zachter, gezonder en harmonieuzer wordt.

Door straling, stress, gifstoffen etc. bevat de subatomaire ruimte van het menselijk lichaam veelal schadelijke informatie die ons ziek maat of anderszins negatief beïnvloed. Doordat het lichaam de positieve informatie in het water opneemt, komt een proces op gang waarbij het zelfherstellend vermogen van het lichaam weer geactiveerd kan worden.

Hoe kan het werken?

In de kwantumfysica is men erachter gekomen dat alles aanwezig is als een veld van mogelijkheden. Als ik denk aan een beeld van prachtige natuur kan ik daar een vredig gevoel van krijgen zonder dat die natuur fysiek aanwezig is. De informatie, herinnering, roept een ervaring op.

Mensen, planten, dieren hebben allemaal hun specifieke functie in ons soortensysteem, ze bezitten unieke kwaliteiten, dat komt omdat ze tot bestaan komen volgens een uniek ontwerp ofwel blauwdruk. Ze zijn afgestemd op een veld van bewustzijn waar die kwaliteiten aanwezig zijn. Samen maken we elkaar compleet.

Informatie kan aanwezig zijn in mensen, maar ook in dingen, denk maar aan genezende informatie in homeopathie.

Zo is het bewustzijnsveld dat het goed functioneren van een menselijk lichaam ondersteund gekoppeld aan de internmoleculaire ruimte van de vitaliser.

|

 
Ok dank je!

Ja ik ben ook al af en toe aan het kijken want je hebt er zoveel tegenwoordig. En dart maakt het eigenlijk alleen maar heel verwarrend!

KIjk maar eens hier..(en hij heeft ze niet eens allemaal).

http://www.waverecycler.com/uwwaterman/

Dan heb je nog deze

http://www.zuiverschoonwater.nl/montage-aqua-optimizer Hierover zijn verhalen te vinden over een zwembad in Amstelveen die hem gebruikt.

En op deze pagina zie je een test met verschillende waterverbeteraars.

Je ziet bv dat de Lambda-Uno (in Duitsland te verkrijgen) en Vita Vortex goed uit deze test komen.

 
Debsy dank je voor de links, ga het meteen uitzoeken.Moet toch wel zo iets aan gaan schaffen. Wat ik ook nog moet gaan aanschaffen is een bank met veel geld erop zodat ik nog veel meer aan kan gaan schaffen en een boerderij thuis krijg waar ik alles zelf kan gaan maken.

 
Als je die bank hebt gevonden Haluk, zet dan even het adres op het forum.

Kunnen we meedoen. :lol:

 
Je hebt ook zoiets als de PiMag Optimiser. Die wervelt ook enorm je water door elkaar.

 
Poekie, ik zoek al mijn hele leven naar deze bank maar tevergeefs.

Trouwens als je zo'n omgekeerde osmose filter aanschaft zie ik dat het o.a. ook koper, aluminium, zilver en magnesium, calcium voor 99 % eruit filtert maar dat zijn toch juist gezonde elementen maar het filtert ook dus mineralen eruit als ik de hele lijst bekijk.Als je zo'n osmose filter en een wervelaar laat installeren vraag ik me af of je nog wel zuurstof aan je water moet toevoegen. Hoogstens wat sole.

Soms ga ik te diep op de materie in.

Je moet het gewoon waar het water binnenkomt installeren en dan het hele huis van dit water voorzien, voor het douchen, drinken, koken etc. maar het zal het nooit halen bij de water die zo uit de bergen komt en zijn voeding van alle stenen die het onderweg raakt, grond en klei, zonlicht etc. maar toch het zal wel meer in de buurt komen.

 
Haluk,

Wij houden ook enorm van het water in de bergen. Zo heerlijk, fris en licht om te drinken.

Je krijgt er echt energie van. Je drink dan natuurlijk ook energie, natuurlijke energie.

 
Ons waterfilter heeft een laagje steentjes uit een river op de bodem, vlak voor het kraantje om te tappen. De eerste paar dagen merkte ik gelijk dat de smaak anders was. Na verloop van tijd proef je het niet meer, maar de steentjes voegen dus mineralen terug in het water.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.813
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan