Wat kun je nog wel kopen bij de supermarkt?

Ik lust graag de Griekse yoghurt van de Lidl, maar of de kwaliteit goed is..?

 
hoi lekkerromig, iemand anders die ik sprak was ook al lyrisch over die griekse yoghurt van de lidl... Het moet wel iets speciaals zijn.

 
Ja Lievergezond, het smaakt echt wel! Op de pot staat dat hij gemaakt wordt in Duitsland, Privatmolkerei Bechtel.

Ik heb in het Duits een filmpje kunnen vinden over die melkerij, maar de koeien staan natuurlijk op stal, ik weet niet of dat hooi of graan is dat ze te eten krijgen..

 
Ik vind die emmers Griekse yoghurt van de Lidl ook heerlijk! Lekker 10% vet. Ik at ook wel de yoghurt Griekse stijl van Albert Heijn, die had voorheen ook 10% vet, maar sinds kort bevat hij nog maar 5% vet :cry:

Allemaal natuurlijk niet biologisch, maar als de supermarkt waar ik op dat moment m'n boodschappen haal geen biologisch alternatief heeft maal ik daar niet zo om hoor. Biologisch zal best wel beter zijn voor de gezondheid en het dierenwelzijn, maar dan eet ik maar suboptimaal :wink: Mijn leef- en eetstijl is al zó veranderd sinds ik dit forum heb ontdekt, mijn lichaam weet gewoon niet wat het overkomt. Ik ben al dik tevreden met wat ik tot nu toe heb bereikt.

 
Ik vind die yoghurt ook lekker, 10% vet. Heb net een mailtje gestuurd naar een van de boeren om te vragen of de koeien ook in de wei staan en wat ze te eten krijgen. Wordt vervolgd...

 
Ik ben benieuwd Tanja..indien ze niet op de wei staan of te weinig, kun je misschien zeggen dat je superveel reclame wilt maken bv op dit forum indien ze voor grasgevoerd gaan :wink:

 
Valt het jullie ook op dat ze bijna geen Volle melk meer verkopen in de supermarkten

niet dat ik dat nog koop gepasteuriseerde melk maar het viel me gewoon op.

 
Wij hebben in Zuid-Spanje ook de griekse yoghurt gehaald bij de Lidl.

Daar stond een eko keurmerk op, zegt niet alles maar de yoghurt is inderdaad heeeeeeeerlijk.

Lia

 
Als ik die mensen magere of halfvolle melk of en becel zie kopen kan ik me haast niet inhouden.wil graag zeggen dat ze die troep niet moeten kopen.tegen bekenden in de supetmarkt heb ik het ook wel eens gezegd,sommige halen hun schouders op,maar sommige zijn erg geinteresseerd.gelukkig.

 
Nee, nog steeds niet.

Er lopen in dit deel best wel veel koeien maar die zijn allemaal voor het vlees. Marokkanen eten geen varkensvlees dus is er veel koeien/schapen vlees nodig.

Lia

 
Is dus niks gewordem met de 10 l melk,jammer

Marokkanen zijn ook geen melkdrinkers,ze gebruiken de melk wel voor ( witte) kaas en yoghurt.

 
Vandaag bij de Jumbo de clotted Cream gevonden. Bij de dagverse afbakproducten, naast het gebak. Nu nog verzinnen wat ik ermee ga maken :)

 
Quote:
Ik lust graag de Griekse yoghurt van de Lidl, maar of de kwaliteit goed is..?


Dit is het enige product dat ik bij Lidl koop. Echt verrukkelijk. Mijn moeder staat er altijd versteld van dat ik zo'n hele emmer yoghurt in minder dan een kwartier opkrijg :p

 
Griekse yoghurt van de Lidl, wat is daar zo goed aan dan of waar moet je op letten?

Heb wel de kruidenboter meegenomen met heel veel room...

 
Maar Zotteke,

1 liter yoghurt in een kwartier,wauww!;)

Zou daar wel buikpijn van krijgen

Doe je dat iedere dag?

Hij is inderdaad heerlijk,maar ik denk niet biologisch

 
Hier in Marokko verheugen we ons al weer op Spanje, want die yoghurt van de Lidl is inderdaad heerlijk romig.

Maar hier in Marokko is er geen Lidl, voor zover ik weet.

Lia

 
Quote:
Doe je dat iedere dag?

Hij is inderdaad heerlijk,maar ik denk niet biologisch


Nee, ongeveer 1 keer per week. Het is volgens mij niet biologisch. Ook jammer dat het in plastic verpakt is.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan