WAPS vs Atkins

@mike

dan heb je daar ook de rauwe eieren in?

Ik kreeg het deze week door ziek zijn steeds niet op en heb de restanten smoothie steeds de volgende dag weggegooid, hoeft dus niet, ik dacht er zit rauw ei in,maar niet te lang laten staan.

 
Ja, daar zit rauw ei in en het is zonde en onnodig om iets de volgende dag weg te gooien. Ik leef nog steeds! :wink:

Mike

 
Ik heb ook wel vaker mayonaise of een andere saus van rauwe eieren gemaakt en die na enkele weken nog gewoon opgegeten. Nergens last van gehad.

 
ach ja tuurlijk de mayo, die maakten wij eerder ook wel met rauw ei en idd niet na 1 dag weggegooid *callmeblond*

ik kreeg hem wederom niet op de liter smoothie en neem hem morgen mee naar mijn werk, scheelt weer :)

 
rauw ei ?

niemand last van Salmonella gehad

schijnt tegenwoordig zowat in alle eieren en kippen te zitten

 
In 1 woord: BULLSHIT! Onnodige bangmakerij. Zoals gezegd, ik leef nog steeds en ik neem rauw ei, drink rauwe melk en wild water uit een beek in het bos.

Mike

 
Ik wou net zeggen ik leef al maanden op rauwe eieren, rauwe melk en nu ook nog rauwe lever en het gaat beter dan ooit. :mrgreen:

 
ik wil geen advocaat van de duivel spelen

maar het schijnt dat alle bijna kippen en eieren salmonella bevatten

ik eet altijd alles biologisch als het mogelijk is

maar voor salmonella , om gevaarlijk te zijn , schijnt het moet je al van zwakke constitutie zijn

verder ben ik ook echt geen deskundige anders had ik hier natuurlijk niet zoveel vragen

leer elke dag weer bij

 
Quote:
ik wil geen advocaat van de duivel spelen

maar het schijnt dat alle bijna kippen en eieren salmonella bevatten


'Het schijnt dat' is geen krachtige argumentatie. Er wordt heel veel disinformatie de wereld in gestrooid. Allemaal onbewezen aannames die vooral gebaseerd zijn op angst. En wij zitten dit elkaar nog eens aan te praten ook. Don't believe the hype!

Mike

 
Ja en dan mikken ze voorl op scharrelkippen die echt buiten scharrelen, deze zouden ook iets bevatten (ik weet ff niet meer wat). MAW je kan beter legbaterijkippen-eieren eten.

 
Water is een informatiedrager. Puur water (H2O) is gedestilleerd, oftewel: gedemineraliseerd, water. Dit water zal in jouw lichaam op zoek gaan minerale en enzymatische informatie. Tegelijkertijd wil het lichaam van het water af en dus zul je via de blaas en nieren mineralen en enzymen afvoeren uit het lichaam. Dit is niet wat je wilt!

Mike

Sommige zeggen dat gedestilleerd water alleen bint aan inorganische mineralen in je lichaam (gruis) en je deze dus uitscheidt. Het zou de organische mineralen in je lichaam met rust laten. Wat is hiervan waar?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.462
Berichten
491.800
Leden
8.625
Nieuwste lid
Muriëlle
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan