Waar kan ik rundergelatinepoeder in NL kopen?

Quote:
Voor m'n darmen kon ik het effect niet merken en voor de collageen productie ( inderdaad ook afname ws door bijnieruitputting), dacht ik ook niet


Wil het wat voor de bijnieren doen is het waarschijnlijk een combinatie van andere factoren en denk ik grotere hoeveelheden.

Quote:
Maak nog even die van now op en dan die van Great lakes kopen


Bij die van Great Lakes weet je zeker dat het van goede kwaliteit is

Als je iets merkt van je inname laat het dan weten :)

 
Tot nu toe merk ik dat mijn nagels sneller groeien en mijn huid ziet er gaver uit. Neem ik een grote dosis in één keer dan moet ik meer naar het toilet :)

Verder nog resultaten?

 
Bij mij zijn mijn nagels ook verbeterd. Maar dat kan natuurlijk ook aan de WAP voeding liggen. Verder heb ik het idee dat er een kleine verbetering is in de volheid/collageen in m'n gezicht. Ik neem in ieder geval 2 keer 10 gram per dag. Hoeveel jij Cham? Ik krijg het niet goed weg.

 
Hi Cowgirl,

Zit elke keer tussen de 80 en 100 gram, als kuurtje. Hierna wil ik op een lagere dosis overgaan aangezien mijn eerste bus bijna op is en het anders niet te betalen is. Krijg je het ook niet goed weg als je het ergens in verwerkt?

Ik gooi zo 4 eetlepels in een glas heet water, lekker is het nou ook weer niet maar heb er geen moeite mee :mrgreen:

Fijn dat je trouwens ook verbetering ziet.

Ik denk dat het bij mij toch echt aan de gelatine ligt, de resultaten aangezien ik al langere tijd aan de wapf voeding zit.

 
Wow Cham! 80 tot 100 gram, baas :D !

Lukt beter als het in de bouillon zit inderdaad. Zal eens proberen op te hogen . Het is inderdaad een dure hobby maar als het helpt, heel fijn!

 
Misschien een idee voor als je de gelatine niet goed wegkrijgt: flink veel in een yoghurtsmoothie doen en dan in de blender.

 
Hoi San, ja zit nu weer op ongeveer 3 eetlepels per dag en ben ook weer bottenbouillon gaan eten. Niet echt mijn favoriet maar doe zo bij het vlees flink ingekookt vind ik het goed te doen.

De resultaten na een kuurtje zijn dat mijn huid haar en nagels er beter uitzien, verder kan ik beter naar de wc dus zal het ook iets voor mijn darmen hebben gedaan en de rest van mijn binnenkant maar dat is een beetje lastig te zeggen.

Ben benieuwd of je resultaat gaat zien San, succes met het opvoeren.

 
Thanks! Ik ben iig positief over de groene Great Lakes. Ik doe het nu ook in de thee, en in de smoothie, en proef er praktisch niks van.

Je resultaten klinken voor nu in ieder geval goed. Ik hoop dat mijn huid ook gaat opknappen. Ik heb helaas behoorlijk last van terugtrekkend tandvlees, vind ik echt zonde :-( Vandaag weer een tand gezien waarbij het tandvlees verder is teruggetrokken… Hoop dat de gelatine daar ook wat voor gaat betekenen. BB-bouillon vind ik ronduit niet te eten, maar met de huidige staat van mijn tanden moet ik het misschien maar gewoon gaan wegdrinken….

 
Van terugtrekkend tandvlees heb ik ook last maar kan niet echt zeggen of het daar iets voor heeft gedaan. Hoop het wel maar misschien heeft dat langer de tijd nodig.

 
Balen he, dat tandvlees? Ik vind het echt heel erg, vooral omdat ik er behoorlijk last van heb :-( Laten we hopen dat het effect zal hebben. Het is nu uitverkocht bij Iherb zag ik, jammer.

 
Heb ik gezien, thanks :) Wel een stuk duurder, dus wacht nog even af bij Iherb.

@Cham: Great Lakes lost ook op in koude dranken. Wel heel goed schudden/roeren en misschien even laten staan.

 
Heb het besteld bij ergomax samen met, boterolie/ levertraan enLugols (die is veel goedkoper dan de Clarks) en had geen verzendkosten, dus dat compenseerde weer.

Ja dat is toch alleen de groene?, die oplost in koude dranken, met de oranje lukt het niet

 
Dat is dan weer voordeliger inderdaad.

Alleen die groene inderdaad, ik dacht dat jij die ook had, maar toch bang was dat het niet zou oplossen in koude dranken.

 
Vandaag voor het eerst gelatineflakes in een kopje thee gedaan, maar wat stinkt dat spul, zeg! Om het even oneerbiedig te zeggen, heb ik het idee dat ik met mijn neus een mesthoop in verdwijn zodra ik het kopje naar mijn mond breng. De smaak is oké (hoewel ik van de thee niets meer proef!). Morgen doe ik het toch met een rietje, want dit krijg ik echt nauwelijks weg.

Laat ik vooral hopen dat het mijn darmen helpt.

 
Ha ha heb geen moeite met de smaak, vind bitterzout echt goor.

Neem je het om je darmen te versterken Pinklady?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan