Er is een aantal keer eerder door verschillende mensen hier geopperd dat er een topic moet komen over de tot nu toe behaalde individuele resultaten op het WAPF-protocol. Ik zal daarom het voortouw nemen en mijn (voorlopige) resultaten vermelden:
- Stabiele bloedsuikerspiegel de hele dag door, geen neiging tot 'snaaien' of een gevoel van 'als ik nu niet iets eet, dan vermoord ik iemand', geen behoefte aan 'tussendoortjes'.
- Geen dip tussen 3 en 5 uur 's middags, waarbij ik me met koffie overeind moet houden.
- Beduidend betere stressafweer, waarbij ik meer in oplossingen kan denken dan in problemen.
- Meer helderheid en snelheid van geest.
- Meer rust, kalmte en ontspanning.
- Meer spiritualiteit, intuitie, inspiratie en andere hoge staten van mens-zijn.
- Tegelijk ook meer oer en 'primitief'.
- Diepe, ontspannen nachtrust.
- Uitgerust wakker worden, ook met minder slaapuurtjes.
- Verhoogde energie, de hele dag door.
- Aanzienlijk verminderd honger- en dorstgevoel.
- Evenwichtigere persoonlijkheid, die assertief is maar niet agressief.
- Snellere wondheling.
- Meer kleur op mijn gezicht, algehele gezondere uitstraling.
- Huid verbrandt niet meer in de zon, algehele betere en gezondere huid.
- Kan beter tegen heet weer, dit jaar voor het eerst (werd er voorheen passief en zelfs depressief van).
- Geen zonnebril meer nodig, kan aanzienlijk beter tegen fel zonlicht.
- Algeheel gevoel van stabiliteit en kracht, geaard zijn.
- Meer positiviteit en geluk, minder zelfdestructief (mijn lichaam is nu werkelijk mijn tempel).
- Actiever, motivatie om dingen te doen, minder passiviteit en uitstelgedrag.
- Betere doorbloeding.
- Betere koutolerantie.
- Nagenoeg geen gasvorming meer (boeren en winden).
- Meer spierkracht en uithoudingsvermogen, zonder enige vorm van lichaamsbeweging.
- Geen griep of verkoudheid meer, maar hang er heel soms nog wel een beetje tegenaan (zet echter nooit volledig door).
Zo, dat is het wel zo'n beetje, denk ik. Wie volgt?
Mike
- Stabiele bloedsuikerspiegel de hele dag door, geen neiging tot 'snaaien' of een gevoel van 'als ik nu niet iets eet, dan vermoord ik iemand', geen behoefte aan 'tussendoortjes'.
- Geen dip tussen 3 en 5 uur 's middags, waarbij ik me met koffie overeind moet houden.
- Beduidend betere stressafweer, waarbij ik meer in oplossingen kan denken dan in problemen.
- Meer helderheid en snelheid van geest.
- Meer rust, kalmte en ontspanning.
- Meer spiritualiteit, intuitie, inspiratie en andere hoge staten van mens-zijn.
- Tegelijk ook meer oer en 'primitief'.
- Diepe, ontspannen nachtrust.
- Uitgerust wakker worden, ook met minder slaapuurtjes.
- Verhoogde energie, de hele dag door.
- Aanzienlijk verminderd honger- en dorstgevoel.
- Evenwichtigere persoonlijkheid, die assertief is maar niet agressief.
- Snellere wondheling.
- Meer kleur op mijn gezicht, algehele gezondere uitstraling.
- Huid verbrandt niet meer in de zon, algehele betere en gezondere huid.
- Kan beter tegen heet weer, dit jaar voor het eerst (werd er voorheen passief en zelfs depressief van).
- Geen zonnebril meer nodig, kan aanzienlijk beter tegen fel zonlicht.
- Algeheel gevoel van stabiliteit en kracht, geaard zijn.
- Meer positiviteit en geluk, minder zelfdestructief (mijn lichaam is nu werkelijk mijn tempel).
- Actiever, motivatie om dingen te doen, minder passiviteit en uitstelgedrag.
- Betere doorbloeding.
- Betere koutolerantie.
- Nagenoeg geen gasvorming meer (boeren en winden).
- Meer spierkracht en uithoudingsvermogen, zonder enige vorm van lichaamsbeweging.
- Geen griep of verkoudheid meer, maar hang er heel soms nog wel een beetje tegenaan (zet echter nooit volledig door).
Zo, dat is het wel zo'n beetje, denk ik. Wie volgt?
Mike