Voeding en fysieke degeneratie

Waarom is er weinig onderzoek gedaan naar effecten van een carniforisch dieet?
Wetenschap is een verzameling van anekdotisch bewijs.

Ik doe er al anderhalf jaar onderzoek naar, dwz ik ben al anderhalf jaar carnivoor, raw carnivoor om precies te zijn, sommigen noemen het ook wel raw primal. Ik kan het echt iedereen aanraden maar ik kan me ook voorstellen dat het niet voor iedereen is weggelegd omdat je heel veel dingen uit je dieet gooit en in sociale omstandigheden echt alles wat je wordt aangeboden afslaat, maar je krijgt er ook ontzettend veel voor terug kwa gezondheid.
Verder is er toch wat anekdotisch bewijs, kijk maar naar de inuit, de masai.
 
Laatst bewerkt:
Weet even niet precies waar te plaatsen, dan maar hier.
Filmpje duurt +/- een half uur.

Breaking News voor jouw gezondheid! In mijn interview met Weltschmerz Next vertel ik o.a. Over de Detox die werd ingezet voor brandweerlieden na 9/11 om zware metalen uit het lichaam te krijgen. Het werd ingezet voor soldaten die waren blootgesteld aan ‘Agent Orange’.
Het is de enige Detox op aarde die effectief zware metalen uit je vetcellen kan verwijderen. Verder meer informatie over inzet van natuurlijke geneesmiddelen. Check het hele interview via:


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mike Verest van Leefbewust in gesprek met Duncan Robles

Mike heeft het onder andere over Vitamine C in de vorm van Ascorbinezuur poeder.
Dit bijvoorbeeld inzetten als je je niet goed voelt.
Het gesprek gaat verder over gifstoffen in zowel het eten als in de lucht en over biologisch eten en goed voor je lichaam zorgen.
Over vasten, ontgiften en ijsbaden/koude douche nemen.
 
Iemand hier bekent met het oersterk principe van Richard de Leth. Ik wil mijzelf hier is in gaan verdiepen tops natuurlijk altijd welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Zit deze net te kijken.
Het probleem met al die filmpjes is dat als je alles moet kijken je per dag een week aan tijd nodig hebt, ik kijk omschrijving als het wat lijkt bewaar ik of kijk erna.
Nu 1 per dag geen tijd voor rest
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Iemand hier bekent met het oersterk principe van Richard de Leth. Ik wil mijzelf hier is in gaan verdiepen tops natuurlijk altijd welkom.
Ik heb het boek OERsterk 4 jaar geleden gelezen en vond het niet echt boeiend. Hij is anti melk (hij maakt geen onderscheid tussen rauw en niet rauw, grasgevoerd en graangevoerd. Vet vlees vind ie ook geen goed plan en verder gaat ie best wel veel de vega hoek in. Wat ie wel goed benoemd zijn de antinutriënten.
Ik heb alleen het boek gelezen, ben er niet verder in gedoken en ben de afgelopen jaren steeds meer richting carnivoor gegaan, dat bevalt me veel beter.
 
Dus, eigenlijk ben je net als ik... Zie vega staan next 🤣🤣🤣
Ik heb het boek OERsterk 4 jaar geleden gelezen en vond het niet echt boeiend. Hij is anti melk (hij maakt geen onderscheid tussen rauw en niet rauw, grasgevoerd en graangevoerd. Vet vlees vind ie ook geen goed plan en verder gaat ie best wel veel de vega hoek in. Wat ie wel goed benoemd zijn de antinutriënten.
Ik heb alleen het boek gelezen, ben er niet verder in gedoken en ben de afgelopen jaren steeds meer richting carnivoor gegaan, dat bevalt me veel beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Ik heb het boek OERsterk 4 jaar geleden gelezen en vond het niet echt boeiend. Hij is anti melk (hij maakt geen onderscheid tussen rauw en niet rauw, grasgevoerd en graangevoerd. Vet vlees vind ie ook geen goed plan en verder gaat ie best wel veel de vega hoek in. Wat ie wel goed benoemd zijn de antinutriënten.
Ik heb alleen het boek gelezen, ben er niet verder in gedoken en ben de afgelopen jaren steeds meer richting carnivoor gegaan, dat bevalt me veel beter.
Dank je wel, hier heb ik wat aan. ik kan de humor van de anderen heus warderen maar daar ging het mijn niet om, en kan daar ook niets mee. Het wekte gewoon mijn interesse. En ga gan ook zeker het boek lezen. En doe er mee wat ik wil.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan