Voeding en fysieke degeneratie

  • Koeien worden ruim 300 dagen per jaar gemolken, de meeste tijd zijn ze ook nog zwanger waardoor de melk vrouwelijke hormonen bevat. De hoeveelheid loopt op tijdens de zwangerschap en tegen het eind van de zwangerschap is dat wel 33 keer meer van het oestrogeen estronsulfaat dan bij een niet zwangere koe. Deze hormonen bevinden zich in het melkvet. Hormonen in de voeding zijn voor het menselijk lichaam wel vele malen gevaarlijker dan allerlei chemicaliën die hormoonachtige werking hebben en vergroten zo de kans op prostaatkanker, borstkanker en zaadbalkanker. Zo is er een groot verschil tussen rauwe melk van koeien die niet zwanger zijn en de huidige fabrieksmelk.
Wat is de bron van dit bericht?
 
Hormonen in het melkvet? Dus roomboter zit vol hormonen?
Melk drink ik niet.
Jammer, ik raad je van harte aan om er gelijk mee te beginnen. Er gaan niets boven rauwe melk van grasgevoerde koeien.
 
LARS SYNDROOM
Het LAR Syndroom is een verzamelnaam voor klachten die kunnen ontstaan na een endeldarmoperatie.

Dus ze hebben iets uit en van je lichaam verwijderd en daarna ontstaat een syndroom.
Goed bezig toch weer die medici :rolleyes:

Toch als ik zo lees wat dit syndroom inhoudt zie ik niet in waarom melk niet zou kunnen. Je kan mij niet vertellen dat een gezonde voeding slecht voor je zou zijn. Wat is je alternatief, wat dan beter voor je zou zijn?

Edit: citaat van bovenstaande link
Gebruik 1 liter isotone dranken. Dit zijn dranken met dezelfde concentratie suikers en zouten als de vloeistoffen in het lichaam. Dat bevordert de opname van suikers en zouten via de darm. Voorbeelden van isotone dranken: bouillon, melk, karnemelk, isotone sportdranken (met 6-8 g koolhydraten per 100 ml, bijvoorbeeld Aquarius, AA drink iso, AH sportdrink isotoon), groenten- en tomatensap.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie dat dit verhaal komt van het Catharina ziekenhuis.
Ik heb altijd mijn eigen keuzes gemaakt, los van welke arts of ziekenhuis ook.
zie Poliepen.
Wat het ziekenhuis schrijft klopt wel, mensen zitten 10 of 20x per dag op de WC, allemaal hebben ze diaree, ontlasting kan NIET worden ingehouden. en velen gaan darmspoelen of kiezen ervoor om dan maar weer een stoma te nemen.
Ook kan er een implantaat in de rug worden genomen.
Er zijn ook mensen die uiteindelijk toch weer redelijk tevreden zijn met hun stoelgang. Hangt ook van het soort operatie af.
Er is een forum voor LAR. Ik heb ze allemaal gelezen en daar wordt je echt niet vrolijk van.

Mijn klachten zijn voor 99% onder kontrole, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.
Nooit de adviezen van dit soort ziekenhuis-berichten gevolgd.
Voor diaree beginnen ze met roffel roffel ---- darmen stil te leggen.
 
Het ging niet om het ziekenhuisbericht @Romagi . Niet iedereen weet wat LAR syndroom is [ik ook niet] dus vond ik het wel zaak om die info èn de bron erbij te zetten.

Nu weet ik nog niet waarom je geen melk zou mogen. Bouillon en melk zijn immers dé meest gezonde voedingsmiddelen [WAPF]. Als je die niet neemt, wat dan wel? Supplementen met water? Goh, als dat zo is dan heeft de satanistische zorg echt hun zin met hun amputatie van lichaamsdelen.

Ik geloof niet in etiketten met syndromen, niet in ziekenhuizen, niet in medici en niet in medicijnen, dus dat verhaal sla ik sowieso al over.
 
Goede voeding is de oplossing.
Ziekten hebben een oorzaak.
Die oorzaak wordt weg genomen met goede en ontgiftende voeding zoals melk.

Als ik het goed begrijp verwijs je naar je draadje 'Poliepen' hier op het forum. Had ik al eens gelezen.
Ik heb echter het idee dat je denkt in ziekten en niet in oorzaken icm oplossingen.

Misschien je [nogmaals] eens inlezen over rauwe melk en bouillon? Voedt een stuk beter dan supplementen 😁
 
Ik zie in dit stuk 'wetenschappelijke' informatie voorbijkomen over botbreuken bij vrouwen door zuivelconsumptie. Dit is gebaseerd op EPIDEMIOLOGISCH onderzoek (bevolkingsonderzoek) in ik dacht Finland. Wat heeft men gedaan? Men heeft geconstateerd dat de zuivelconsumptie in Finland hoog is en dat er eveneens een hoge incidentie bestaat in Finland van osteoporose onder vrouwen. Conclusie: zuivelconsumptie leidt tot botontkalking. Dat is hetzelfde als constateren dat in westerse landen veel mensen televisie kijken of auto rijden en er tegelijkertijd veel kanker en hart- en vaatziekte is. Conclusie: TV kijken en auto rijden veroorzaken kanker en hart- en vaatziekte.

Correlatie is geen causatie. Dit is fopwetenschap van de eerste orde! Ik ben ook benieuwd naar de vermeende link tussen melkconsumptie en Parkinson's. Is dit eenzelfde truc? In een land ergens ter wereld waar men veel melk drinkt komt ook relatief veel Parkinson's voor en dus veroorzaakt melkconsumptie Parkinson's, zoiets? Overigens is er wel causatie tussen TV kijken en geloven in een pandemie. Voor hen die dit niet niet doen is het vandaag een gewone zaterdag in 2021.

Mike
 
Ik zag ook al dingen staan die elkaar tegenspreken in artikel over melk. Zowiezo lees ik meerdere artikelen over een onderwerp alvorens ik er iets mee doe.
Zelf kan ik gewoon niet tegen melk. punt. Heeft niets te maken met welk artikel of met welke mening dan ook.
Misschien ga ik het later nog eens proberen (geitenyoghurt/kwark.).
Mijn klachten (bekend/WC) zijn momenteel helemaal weg, hoe vind je dat. Blijkbaar heb ik het toch allemaal goed gedaan met goede voeding en goede vetten..
Hoop dat het zo blijft.
moet wel blijven spoelen, dat verandert niet maar is geen probleem.
 
Ik zag ook al dingen staan die elkaar tegenspreken in artikel over melk. Zowiezo lees ik meerdere artikelen over een onderwerp alvorens ik er iets mee doe.
Zelf kan ik gewoon niet tegen melk. punt. Heeft niets te maken met welk artikel of met welke mening dan ook.
Misschien ga ik het later nog eens proberen (geitenyoghurt/kwark.).
Mijn klachten (bekend/WC) zijn momenteel helemaal weg, hoe vind je dat. Blijkbaar heb ik het toch allemaal goed gedaan met goede voeding en goede vetten..
Hoop dat het zo blijft.
moet wel blijven spoelen, dat verandert niet maar is geen probleem.
Je kunt niet tegen melk ? Mss dat je het niet lekker vindt of het vindt stinken of dergelijke, maar volgens mij kan elk lichaam tegen een gezond (zoniet het gezondste) voedingsmiddel. Slokje bij slokje is de oplossing, todat je uiteindelijk een glaasje kan drinken enzoverder. Maar ja, je moet het dan wel uit je hoofd krijgen dat je er niet tegen kan en doorbijten bij de ONTGIFTINGSverschijnselen.
Zo kende ik ook hier iemand die allergisch was voor olijfbloesems, oplossing een thee getrokken van nieuwe olijfscheuten en drinken en opgelost na verloop van tijd.
Maar het is soms blijkbaar makkelijker om negatief te denken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan