Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb laag ferritine en wil de ijzer van huisarts niet gaan slikken, extra vit c helpt de opname van ijzer in het bloed en aangezien jullie er zo positief over zijn lijkt me een mooie combinatie. Mijn moeder raadde me appelstroop op de nuchtere maag aan, wat vinden jullie van appelstroop? En wat zijn producten volgens deze site die ijzer rijk zijn? Behalve lever aub ik neem al 3 keer per dag de levertraan..
wat vinden jullie van appelstroop?
Quote:
Appelstroop is bijna pure suiker, dus hier moet je wel mee oppassen. Lever is zeer goed, verder moet je vooral denken aan rood vlees.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb pas eens ascorbinezuur gekocht om eens te testen, maar eigenlijk had ik hier liever acerolapoeder of iets anders voor gekocht.
Ik maak de pot wel leeg, maar hierna stap kies ik alleen nog maar voor puur natuur.
En ik ben als weinigen die de vetoplosbare variant neemt, Ascorbyl Palmitate. Tot nu toe positieve resultaten... qua tandvlees/verkoudheid/keelpijn etc... hier had ik wel last van toen ik nog de 'normale' nam. Ik neem nu 1.5 gram en eerst 3 gram.
Ik weet niet welke Ron nu precies verkoopt want Ron heeft diverse websites. Op een van zijn websites zie ik een afbeelding van precies hetzelfde merk Acerola poeder. Glucosestroop in poedervorm wordt ook wel maltodextrine genoemd.
Ik heb Ron vanmiddag ook gesproken want ik wilde dezelfde bestellen. De 500gr. pot is biologisch en bevat geen maltodextrine. De niet biologische bevat dit wel.