Viruswaanzin/Viruswaarheid

In het laatste weekoverzicht spreekt Jeroen over Annalena Baerbock. Zij zou gezegd hebben:


Wir können alleine durch den Wegfall der Hunde in Deutschland ca. 19 Millionen Tonnen Kolenstoffdioxid einsparen. Das entspricht fast so viel CO2 wie man mit einem Auto bei 10000 Erdumrundungen feisetzen würde – fast 10% des Straßenverkehrs. Dazu kommen noch Katzen, Pferde und viele weitere Tiere. Die private Tierhaltung muss daher ein Ende haben und wenn es durch eine CO2 Steuer auf Haustiere erfolgt.“, sagt Annalena Baerbock (39).

Dit is natuurlijk vreselijk en ik heb dit al eens gehoord. Weliswaar niet van deze dame, maar van iemand anders, dus ik vrees dat dit toch waarheid zal gaan worden als we niets ondernemen. Ze zullen niet meteen onze huisdieren afvoeren, maar ik denk dat invoer van CO2 belasting niet ondenkbaar is.
Op internet wordt dit natuurlijk overal neergezet als fake, maar ik weet nog niet zo net of het fake is. Ze zijn tot alles in staat.

Dorothé
 
Die oude man die op zijn hoofd,is geslagen door een poitieruiter is hier te gast bij Rico Brouwer, samen met Willem en Jeroen van VW:



Mike
 
Jeroen sprak er al over in het weekoverzicht.
Volgens jurist Jeroen Pols opereert de regering al meer dan een jaar in een rechtsvrije ruimte. Aanvankelijk beperkte het kort geding zich tot de beëindiging van de avondklok, maar de regering trok die afgelopen week terug. De Staat verzocht daarom tot intrekking van het kort geding. Viruswaarheid weigert dit en breidt haar vordering juist uit tot alle maatregelen. “De bezwaren tegen de avondklok gelden voor alle coronaregels die grondrechten en vrijheden inperken”, aldus de jurist.
 
Mordechaï Krispijn, 30 april 2021 (kon hem niet op YT vinden dus maar even Bitchute):
 
En weer staat ook de rechtbank terecht naast de politiek. Trias politica, de rechtbank heeft de PLICHT te toetsen aan grondrechten en internationale rechtsverdragen en heeft deze verzaakt!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.746
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan