Viruswaanzin/Viruswaarheid

Onderstaand het weekoverzicht van ons komische duo.

Dingen die ik er uit vond springen:

±02:00 Hier wordt kort gesproken over de grondwetswijziging.

±26:00 Ze gaan nu proberen om trombose om te katten tot een symptoom van covid.

±29:35 Over de te verwachten kankergevallen na de prik.

±54:50 Een inkijkje in het wob-verzoek aangaande de bruiloft van Ferd G.

https://www.bitchute.com/video/mVra3q2WVTAR/

 
Bovenstaande aflevering over politiegeweld gezien. Voor wie minder tijd heeft, luister vanaf 25 minuten. Super dat er ook wordt ingegaan op ongewenst gedrag van demonstranten zelf, die hiermee zelf aanleiding geven tot geweldsmisbruik van de politie. Er zijn heus niet altijd al dan niet betaalde relschoppers onder de demonstranten, we hebben ook te maken met ongeleide projectielen die zelf een geschiedenis van misbruik hebben en hun boosheid ventileren en projecteren op de daar aanwezige politiemensen. Met name die dame met het Belgische accent, Wendy, heeft hierover zeer zinvolle dingen te melden. Het doet me denken aan het eigen aandeel dat je in stap 4 van de 12 stappen van AA moet erkennen, anders kom je niet verder en blijf je in hetzelfde egokringetje draaien. Zeer de moeite waard, een aanrader, ga dit beluisteren!

Mike

 
Overigens had ik het alleen over de uitspraken van de Belgische Wendy, die andere vrouw met haar bereidheid om haar gezondheid en welzijn op te offeren voor anderen door als proefpersoon mee te doen aan experimenten met vaccins is volgens mij helemaal de weg kwijt!

Mike

 
Ik vind die weekoverzichten van Jeroen en Willem elke week een verademing om mee te maken. Ik kan iedereen aanraden om dit wekelijks te volgen!

Mike

 
Viruswaarheid Live Special met Willem Engel en Dennis Spaanstra over de mars in Baarn van Police for Freedom. Een geheel vreedzame mars, waarbij de politie goed faciliteerde (zoals het hoort).



 
Hier het bijbehorende beeld:



(Kennelijk duurt het even voordat een livestream als normale video ok YT komt te staan. De YT-link in het bericht hierboven is de link van de livestream, die kun je wel gewoon bekijken, maar deze link wordt dus niet ge-embed als video op het forum.)

 
Viruswaarheid, 12 april 2021


Willem Engel met de gasten Winna en Petra "Kikkervrouw" over de aanhouding van afgelopen zondag.

 
Fantastisch, Pols waarschuwt de rechter dat als zij aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat, zoals ook het geval was in '40-'45, zij zich zal moeten verantwoorden voor een tribunaal!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan