Viruswaanzin/Viruswaarheid

Deze maar even hier, zelf nog niet bekeken:
Deze week praat ik met mede-oprichter van Viruswaarheid Mordechaï Krispijn over een nieuw initiatief: Army of Love. Samen met Anna Zeven bouwt hij aan een online community met voorlichting en workshops. In de podcast vertelt Mordechaï over de vredesdemonstratie van 6 november en hoe hij bouwt aan de nieuwe wereld.
 
Hier via VW:


Mike
Willem Engel, viruswaarheid, de rol van virussen, ik zal daar binnenkort een artikel over schrijven zegt hij in het weekjournaal op 1.25 uur (Hé het is al eind 2022, mosterd na de maaltijd) Hij zaait weer een BERG verwarring
 
Uit de nieuwsbrief van VW:

DAVID ICKE SLEEPT HET IND VOOR DE RECHTER

Door Mordechai Krispijn

Het zal je niet zijn ontgaan dat er de afgelopen weken flink wat ophef is ontstaan rondom de komst van David Icke.
Met mijn Joodse familieverleden schrok ik van de berichten in de media
waar werd beweerd dat hij een Holocaustontkenner zou zijn.
Omdat David Icke zou komen spreken op de demonstratie van 6 november 2022 en ik daar een actieve bijdrage aan leverde, bleef er voor mij maar één oplossing over; Ik moest het David Icke persoonlijk vragen.
En dat deed ik.

Wat volgde werd een interessant gesprek en tot mijn verbazing erkent David Icke de Holocaust en blijkt hij allerminst een antisemiet.

Maar waarom dan al die heisa?
David heeft hier een simpele verklaring voor: "Zolang je mij uitmaakt voor een Holocaust Ontkenner hoef je het gesprek niet met mij aan te gaan".

Op donderdag 3 november 2022, laat in de middag, ontvangt David Icke een brief van het IND. Daarin wordt hem medegedeeld dat hij de komende twee jaar niet meer welkom is in het Schengengebied.

Voor de duidelijkheid: David Icke heeft geen strafblad, David Icke is geen Holocaust ontkenner en David Icke is geen antisemiet. Ondertussen praat niemand met maar wel over David Icke. Uiteindelijk is het gelukt om drie bevlogen juristen te vinden die zich dag en nacht hebben ingezet om tot een bezwaarschrift te komen tegen het besluit van de IND.
Dat bezwaarschrift kan je HIER vinden.

Dat bezwaarschrift is vandaag door Jeroen Pols (één van de drie juristen), namens David Icke, dinsdag 15 november 2022, bij het IND ingediend.

Om David Icke te ondersteunen en het IND te laten zien dat hij niet
alleen staat wil ik je vragen om de petitie 'Free David Icke' te
ondersteunen met jouw handtekening.

Dit om te laten zien dat wij gezamenlijk een streep in het zand trekken;

Tot hier en niet verder!
 
Spike-eiwitten door de COVID-19-injecties vernietigen hersenweefsel, aldus Professor Bhakdi tijdens de Better Way conferentie in Wenen van 15 – 18 september 2022. Tijdens zijn presentatie toont Professor Bhakdi de bevindingen van een patholoog naar aanleiding van de obductie van een man die na zijn 3e vaccinatie is overleden.

Kort fragment van ruim 2 minuten:

De hele toespraak (niet ondertiteld) kun je hier bekijken.
 

Toelatingsprocedure van de gentherapie​

17-11-2022

Gentherapie op de markt​

Door wetten aan te passen, te herdefiniëren en gewoon fraude te plegen duwt het European Medicines Agency (EMA) de gentherapie de markt op. We zijn er nog lang niet van verlost.




 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.546
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan