Viruswaanzin/Viruswaarheid

Mattias Desmet over totalitarisme en controlled opposition​

9-10-2022



In dit gesprek bespreken Mattias Desmet en Willem Engel de mechanismen van totalitarisme.​

Waar komt het vandaan? Wat zijn de voorwaarden? Hoe nieuw is het? Wat kunnen we er aan doen. Daarnaast gaan we in op controlled opposition, tribalisme, polarisatie en schuld door associatie. Door te blijven spreken wordt totalitarisme ontwricht en verliest het kracht.
 

Willem Engel in gesprek met Gabriel Shipton​

Gabriel vertelt over zijn Europese Tour, het proces tegen Julian Assange, de opinie in Australië en het gebrek aan actie en aandacht hiervoor in de oude media. Gabriel heeft een documentaire gemaakt over het leven van zijn broer die binnenkort in première zal gaan op nationale televisie.
 

Willem Engel in gesprek met Gabriel Shipton​

Gabriel vertelt over zijn Europese Tour, het proces tegen Julian Assange, de opinie in Australië en het gebrek aan actie en aandacht hiervoor in de oude media. Gabriel heeft een documentaire gemaakt over het leven van zijn broer die binnenkort in première zal gaan op nationale televisie.

De site waar Gabriel het over heeft
 
2 keer kort en krachtig!

 
Weekoverzicht 41 ... explosie syphillis & opmerking Willem 'kwam syfilis niet bij schapenneuken vandaan'
:LOL:Dit moet beter geduid worden in week 42... ik vind het wat verwarrend: schapen of schaapjes? Of is beastiality ineens trending...

Wel een van de 1200 bijwerkingen is herpes zoster.... maar dat verklaart nog niets, zowel mensjes als schaaps worden gefuksineerd. Gelukkig maar weer... je kan er een zostervaccin voor halen.
 

In Duitsland zijn de eerste rechtszaken tegen farmaceutische bedrijven wegens vaccinatieschade aangespannen.​

Momenteel is bij de regionale rechtbank van Keulen een zaak tegen de producent AstraZeneca aanhangig gemaakt. Dit is de eerste rechtszaak. Er volgen er meer.
De gedupeerden en hun advocaten doen hun verhaal in deze video.
https://videowaarheid.nl/video/eerste-rechtszaken-vaccinatieschade-duitsland/
Lijkt mij toch duidelijk een gevalletje van bijsluiter niet gelezen waar het risico in stond vermeld.
PSGWSP
 
Ik kan niet zo goed nagaan of het nu nederlandse, duitse of engelse tekst betreft die niet goed is gelezen
🧐
 
Ik kan niet zo goed nagaan of het nu nederlandse, duitse of engelse tekst betreft die niet goed is gelezen
🧐
Is volgens mij al ongeveer een jaartje oud.
 
;) Ik kan niet zo goed nagaan of het nu een jaar oude nederlandse, duitse of engelse blanco tekst betreft die niet goed is te lezen 🧐
 
  • Leuk
Waarderingen: JVG
Ik heb de filmpjes van Willem en Jeroen over Fort Oranje allemaal met veel belangstelling gezien. ...En ook die van de MSM. Ik vind die Cees Engel toch ook wel een rare snuiter. Ik weet niet zeker of alles wel op het handelen van de overheid kan worden afgeschoven.
 
Had hem elders al geplaatst maar hoort hier eigenlijk ook thuis:


Mordechaï Krispijn in gesprek met David Icke​

21-10-2022



CIDI wil de komst van David Icke voorkomen vanwege antisemitische uitspraken die hij zou hebben gedaan.​

Mordechaï geeft aan dat hij dit soort uitspraken niet heeft kunnen vinden en spreekt hierover met David.
Conclusies van dit gesprek;
  1. Niemand van de Main Stream Media heeft David ook maar iets gevraagd, noch hebben ze contact met hem gezocht.
  2. David erkent de Holocaust
  3. David erkent ook dat Joden en meer groepen zijn vermoord door de Nazi’s
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.930
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan