Viruswaanzin/Viruswaarheid

DZN plaatste op 8 november een column op deze website, waarin het geluidsfragment waarin Dikkeboom schuimbekkend losging, ten gehore werd gebracht. Het bericht werd door de advocaat van Engel tijdens de rechtszaak gedeeld en door o.a. de website Geen Stijl opgepikt. Intussen is het fragment alleen al vandaag op DZN meer dan 50.000 keer beluisterd. Tel daarbij de kijkers op die de zaak live via een livestream volgden. Ook in het AD werden zijn uitspraken gedeeld. Voor de liefhebbers delen we hier nogmaals het geluidsfragment.
 
Ik heb de uitzending grotendeels geluisterd. Niet het allereerste begin. Toen ik mee ging luisteren nam de rechter alle tijd om zijn antwoorden en vragen te stellen. Later zei hij een paar keer dat er op de tijd gelet moest worden en het niet te laat moest worden want hij wilde VOETballen zien. Dat heeft hij een paar keer gezegd.
In de middag zag ik dat hij er verveeld bij zat toen Willem aan het woord was en uiteindelijk wilde hij Willem korten in zijn spreektijd. Die zat stomverbaasd te kijken en zei dat hij 45 min de tijd had i.p.v. 1 uur en zijn 45 min. waren nog lang niet om. Toen gebeurde het incident. Ik hoorde niet wat Willem zei maar Rechter werd witheet. En Engel wilde graag zijn tijd volmaken. was nog lang niet klaar.
Zelf denk ik dat hij zo kwaad was omdat hij de wedstrijd niet kon volgen.
Er werd best wel lang geschorst en zullen ze hem uit hebben laten razen. (denk ik). Het geeft geen pas om zo te handelen tijdens een rechtzaak.
Intuitie? het was de voetbalwestrijd.
 
Rechter-voorzitter in de zaak #willemengel geeft aan dat hij er een einde aan wil maken, maar “Misschien niet op de manier die u voor ogen heeft”.

Wat kan die rechter hiermee hebben bedoeld?
In de reacties wordt die rechter ook afgekraakt en gesuggereerd dat hij zijn oordeel al klaar heeft.

Willem was fenominaal. Beter dan de rechter.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.639
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan