Viruswaanzin/Viruswaarheid

In deel vier van de serie over Fort Oranje spreken Jeroen en Willem over de eerste poging van het RIEC om Fort Oranje buiten de wet te ontnemen. Zij zoomen in op de poging om dat via de brandweer te doen, die de blusinstallatie keer op keer afkeurde. De brandweer is betrapt op fraude en sabotage bij de metingen, daarna wilde de brandweer niet meer meewerken met de gemeente .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb even snel gekeken. Reiner Fuelmich licht in dit interview vertrek toe. Hij denkt meer te kunnen bereiken in de VS, waar hij denk ik gelijk in heeft. Viviane kon zijn vertrek blijkbaar niet goed verwerken en “snapped” lijkt zijn verklaring te zijn.
 
Ik heb het interview bekeken. Wat irritant dat David telkens de boel op pauze zet om bepaalde ternen te verklaren! Afgezien daarvan blijkt uit de ietwat verhulde manier van communiceren die Reiner hanteert dat Fischer een complete basket case is, een hysterische vrouw die 'snapped' in juni en 'mental.issues' heeft. Waarom kijk ik hier niet van op? 🐘

Mike
 

Willem Engel in gesprek met Max van den Berg​

Willem en Max bespreken hoe Max het afgelopen jaar heeft beleefd. De arrestaties, de rechtszaak. De ophef over zijn fakkelactie en vooral wie Max eigenlijk is en zijn motivaties om actie te ondernemen en zich uit te spreken.

 
Nog niet op hun eigen kanaal op dit moment, maar mooi interview met Chris Sky
 
Ik heb hier naar gekeken. Ik ben zeer, zeer onder de indruk van Mordechai Krispijn.
Ik heb hem ook gekeken deze week. Zeer de moeite waard ondanks dat er niets nieuws naar voren komt. Maar inderdaad Morchedai en ook Pols komen zeer beheerst en krachtig over. Morchedai is nog wat minder bitter dan Pols, dat maakt hem nog krachtiger.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.808
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan