Viruswaanzin/Viruswaarheid

Jeroen Pols & Wybren van Haga, 4 november 2021

De grote groep mensen, die door de ziekte te hebben doorlopen beter beschermd zijn dan alle gevaccineerde bij elkaar, wordt gediscrimineerd. De logica van alle maatregelen is ver te zoeken en geen enkele maatregel heeft een significante invloed op de curve gehad.

Soms moet een groep zich verweren tegen de meerderheid, onze fundamentele rechten worden ons ontnomen. Dan moet je de ballen hebben om te zeggen: "Hugo, tot hier en niet verder!"

 
Zo langzamerhand begint bij mij de volgende theorie te ontstaan:

Thierry en Wybren zijn nog steeds bondgenoten. Wybren fungeerde als stemmentrekker voor FvD voorafgaand aan de verkiezingen in maart, maar ruimde daarna snel het veld, zogenaamd vanwege 'ophef' over een poster. Thierry wist dat er gefraudeerd zou worden, maar hield rekening met een verdubbeling van de zetels voor FvD. Hierdoor konden Gideon en Pepijn worden geactiveerd en, in mindere mate, Freek en Simone. Wybren splitste zich af en vormt zogenaamd het 'fatsoenlijke' rechts, maar is het op principiele punten verrassend vaak eens met FvD.

Dit in tegenstelling tot de Judas Alliantie. Samen met Wybren is een 'fog of war' gecreeerd, waarbij ineens talloze mensen min of meer tegelijk FvD de rug toekeerden. Van Haga kon op deze manier de schijn ophouden dat hij een soortgelijke judasmentaliteit heeft als Eerdmans, Eppink, Nanninga en co., maar in werkelijkheid heeft hij gewoon een stap naar achteren gedaan voor het grotere goed, net als Hiddema dat eerder deed voor Van Haga.

JA21 zijn de echte verraders, het feit dat Jeroen Pols aan tafel zit met Van Haga zegt mij dat de Nederlandse Q-operatie nog steeds bestaat uit FvD en Viruswaarheid, met aan de zijkant Van Haga. Irregular warfare, het ging er om dat bloedhonden als Gideon en Pepijn geactiveerd konden worden, terwijl Van Haga de heersende macht de illusie gaf dat hij 1 van hen is. Geniaal gespeeld!

Mike
 
Uit de nieuwsbrief van VW:

Jeroen Pols en Willem Engel geven op 5 november 2021 om 16.00 uur een persconferentie. Hierin komen onder meer de volgende onderwerpen aan de orde:


  • Kort geding leden Gezondheidsraad
    Maandag 8 november 2021 om 11.00 uur vindt de behandeling van het kort geding tegen negen leden van de Gezondheidsraad en het College Beoordeling Geneesmiddelen plaats. Een vooruitblik.
  • Pfizer vervalste onderzoekgegevens
  • Een werknemer van Pfizer pakt uit.
  • WOB-verzoek NCT/LIMC
    Viruswaarheid ontving ruim 700 pagina’s documenten op een WOB-verzoek over de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en de Land Information Manoeuvre Centre (LIMC).
  • Politiegeweld
    Er zal ingegaan worden op het politiegeweld tegen demonstranten tijdens de persconferentie in Den Haag afgelopen dinsdag 2 november.
  • Aangifte de Jonge


Viruswaarheid deed strafrechtelijk aangifte tegen Hugo de Jonge. Uit een terugmelding volgt dat een onderzoek gestart wordt.
 

Interessant punt vlak na de 23e minuut: Willem zegt dat de LIMC en de MIVD hun rug recht houden. Dat zijn de militaire afdelingen van de inlichtingendiensten. Ik zoek het even op:
MIVD = Militaire Inlichtingen- en Veiligheidsdienst
LIMC - Land Information Manoeuvre Centre (opgericht in maart 2020)

Dus in tegenstelling tot andere overheidsdiensten, zoals de politie, zijn de MIVD en het LIMC wel ok. Gedachte die bij mij opkwam: zouden deze afdelingen al onder controle van de white hats staan?
 
Willem en Jeroen hadden het gisteren over de Anton Mussert prijs. Dit is de link:
Ik dacht dat het een grapje was (wist niet van het initiatief van de website!)
Dank Medusa!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.073
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan