Viruswaanzin/Viruswaarheid

We leven in een bananenrepubliek. De rechtstaat is begraven, na zorgvuldig gesloopt te zijn door de meeste volksvertegenwoordigers en een afhankelijke rechterlijke macht, die alleen maar de overheid gelijk geeft. De tijd van een echte trias politica ligt ver achter ons.
 

Verhelderende video, zeker wat betreft het geboortetrust verhaal, waar ik gewoon ingestonken ben. Ik ben nooit lid geweest van die bossmaker groep maar ben wel druk geweest met documenten uitprinten en verzenden enzo. Met een beetje logisch nadenken had ik er niet zoveel moeite ingestopt.
 
Je had ook meteen naar mij kunnen luisteren, ik had het jaren geleden al door met de 'soevereine mens'.

Mike
 
Verhelderende video, zeker wat betreft het geboortetrust verhaal, waar ik gewoon ingestonken ben. Ik ben nooit lid geweest van die bossmaker groep maar ben wel druk geweest met documenten uitprinten en verzenden enzo. Met een beetje logisch nadenken had ik er niet zoveel moeite ingestopt.
Ik heb ze zelf ook wel eens uitgeprint, maar uiteindelijk niet opgestuurd, omdat ik het snapte.
 
Tips van Willem:



Lieve mensen. Elke dag zal ik feiten blootleggen en het regime ontmaskeren. Ik hoop dat iedereen daar mee door blijft gaan.

Nog een paar tips. Als je bronnen deelt probeer dan een alinea toe te voegen waarin je beschrijft waar het over gaat. Doe ook eerst onderzoek. Kan je de wat je doorstuurt verifieren met onafhankelijke bronnen?

Vanwaar deze opmerking? Ik merk dat er heel veel al bekend is. Het is duidelijk dat het narratief al ontmanteld is, er is geen behoefte meer naar een smoking gun, toch willen veel mensen die nog vinden.
Waar nu behoefte aan is is het monnikenwerk, elk detail van het verhaal moeten ontmanteld worden, want zoals je ziet gaat het regime vrolijk verder en zitten we nu in het derde griepseizoen nog steeds met hetzelfde slechte verhaal.

Een voorbeeld: je ziet een filmpje waarin wordt beweerd dat in Canada alle maatregelen er af zijn.
wat is de datum?
zitten er officiele documenten bij
zijn er onafhankelijk bronnen die het bevestigen
zit er logica in het betoog.

Zeker deze winter is verenigen en dossier vormen het meest belangrijk. De mensen die het zien zien het al en de mensen die het niet zien willen het niet zien, dat gaat niet om feiten maar over veiligheid en autonomie.

Vanaf 8 november start er een nieuwe fase ook voor ons in de rechtszaken, ze worden persoonlijker, zoals met de leden van de gezondheidsraad.

Mijn inschatting is dat Nederland als architect land van deze plandemie zeker 1000 mensen herbergt die zich zeer bewust hebben bezig gehouden met plannen van deze terreurdaad. Het is van belang dat van al deze mensen een volledig dossier wordt gemaakt. Aan mijn uitingen en aangiftes is denk ik wel duidelijk wie dit zijn.

voorzitters veiligheidsregio's
OMT
BAO
kabinet
coalitie leden 1ste en 2de kamer
gezondheidsraad
eindredacteuren kranten en TV
rector magnifici universiteiten
IGJ
OM
rechterlijke macht
RIVM
SWAB
FMS
NVMM
NHG
KNMG
CBG
Let op in al deze gremia zitten ook integere mensen, het gaat dus om monitoren en kijken wie de rotte appels zijn.

Ook als je denkt een rotte appel gevonden te hebben, bedenk dan goed dat onze rol is, aanklagen, wat daar voor nodig is, in tegenstelling tot wat offcicieren v Justitie doen, objectieve informatie en complete informatie. Degene die het dossier aanlegt is niet degene die oordeelt of de strafmaat bepaalt. Blijf geloven in de wet zoals hij bedoelt is ondanks dat het op dit moment niet werkt.

Ik hoop dat velen van jullie de handschoen oppakken en gericht dossiers gaan aanleggen en niet lukraak mensen gaan beschuldigen of angst filmpjes blijven rondsturen, nogmaals die fase is voorbij.
blijf in liefde en houd de focus.
 
⬆️ niets nieuws, voor mensen met weinig tijd: deze kun je gerust overslaan.
Als je niet in slaap kunt vallen, zet hem dan aan 😴💤🛏️
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.072
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan