vaccinaties

MAZELEN MMR-VACCIN...Geïnformeerde Toestemming Rechtstreeks Uit De Bijsluiter.

Het 2e genoemde bijwerking is vaccin-geïnduceerde MAZELEN.

'Safety Tested' voor slechts 42 dagen vóór FDA-goedkeuring.

Dit levende virusvaccin 'shedt' gedurende 30 dagen, waardoor mazelen worden overgedragen op andere mensen.

Verboden In Japan Vanwege Het Veroorzaken Van Hersenvliesontsteking & Dood.

--Ingrediënten & Allergiewaarschuwingen--
Kippenembryo celcultuur (levende bevruchte kip)
Gehydrolyseerd Varkensgelatine (varken oorsprong)
Menselijke WI-38 Long (3 maanden oude vrouw)
Wistar RA 27/3 (27e menselijke foetus, 3e geoogste nier)
Recombinante GMO Menselijk Albumine (gist oorsprong)
Foetaal Runder Serumm (bloed verzameld foetaal drachtige koe)
Neomycine (FDA verboden in 2019 als onveilig)
*⃣ Het gebruik van Foetaal Runder Serumm brengt contaminatierisico met zich mee van endotoxinen, mycoplasma-virus & prionziekte.

--CONTRA-INDICATIES--
Anafylactische Reacties bij degenen met allergieën voor de volgende ingrediënten:
Ei, Kip, Varken, Neomycine & Gist.

Degenen met lage immuniteit kunnen vaccin-geïnduceerde mazelen, bof & rodehond, koortsstuipen, hersenontsteking, longontsteking & dood ervaren.

Geef het MMR levende vaccin niet toe aan individuen die zwanger zijn of zwanger willen worden.

Geef het MMR levende vaccin niet toe aan individuen met temperaturen boven 38,3 graden of aan iemand met TBC Tuberculose.

--Bijwerkingen--
Panniculitis (pijnlijke inflammatoire bulten in de huid)
Mazelen (levend vaccin-geïnduceerd)
Vasculitis (auto-immuunziekte)
Pancreatitis (acute alvleesklierschade)
Trombocytopenie (gevaarlijk lage trombocytentelling)
Anafylaxie (fatale reacties)
Chronische Bronchiale Spasme (astma)
Artritis (auto-immuunziekte)
Encephalitis (fatale hersenontsteking)
GBS Guillain Barré Syndroom (auto-immuun verlamming)
Transverse Myelitis (ruggenmergontsteking)
Longontsteking & Stevens Johnson Syndroom
Infantiele Hemorragische Oedeem (hersenbloeding beroerte)
Oor Zenuw Doofheid & Optische Oogziekte
Ernstige Neurologische Misvormingen

--ZWAANGDRISICO'S--
Het MMR levende vaccin is gecontra-indiceerd voor zwangerschap omdat de levende virussen worden overgedragen op de foetus, wat leidt tot nadelige uitkomsten zoals spontane abortus, doodgeboorte, vroegtijdige bevalling, aangeboren misvormingen & schade aan de moeder.

In 1993 verbood Japan het MMR levende vaccin nadat veel letsels waren opgetreden in hun kinderbevolking. Ernstige letsels van hersenvliesontsteking & plotselinge doden spoorden de Japanse gezondheidsautoriteiten aan om snel het MMR-vaccin uit hun kinder vaccinatieschema te halen.

Acties spreken luider dan woorden. Vandaag heeft president Trump een Executive Order ondertekend die de richtlijnen voor kinder-vaccinaties herstructureert tot 11 kernvaccinaties. Gezien het feit dat de gezondheid van onze kinderen in de verkeerde richting is gegaan terwijl ons vaccinatieschema maar bleef toenemen, ben ik heel blij te zien dat onze president dit prioriteit heeft gegeven en gezond verstand heeft toegepast om ons uit deze puinhoop te halen.

Is het alles wat ik wil? Nee. Is het een stap in de goede richting? Absoluut ja. Heeft een andere president voor hem ooit ook maar één moment van zijn tijd aan dit onderwerp besteed? Je kent het antwoord daarop.

Verandering is hier, en er komt meer aan.

Acties spreken luider dan woorden. Vandaag heeft president Trump een Executive Order ondertekend die de richtlijnen voor kinder-vaccinaties herstructureert tot 11 kernvaccinaties. Gezien het feit dat de gezondheid van onze kinderen in de verkeerde richting is gegaan terwijl ons vaccinatieschema maar bleef toenemen, ben ik heel blij te zien dat onze president dit prioriteit heeft gegeven en gezond verstand heeft toegepast om ons uit deze puinhoop te halen.

Is het alles wat ik wil? Nee. Is het een stap in de goede richting? Absoluut ja. Heeft een andere president voor hem ooit ook maar één moment van zijn tijd aan dit onderwerp besteed? Je kent het antwoord daarop.

Mike

toch weer een plusje voor Trump?

Het heeft niets met on-topic of off-topic te maken, maar met eindeloos geneuzel over LED-lampen in koelkasten, jodium, mobiele telefoons, rontgenfoto's en andere (ingebeelde) fixaties. Dat is dodelijk vermoeiend en je bent niet gevoelig voor de GOED BEDOELDE raad van velen van ons dat dit grotendeels tussen je oren zit.

Mike

Het heeft niets met on-topic of off-topic te maken, maar met eindeloos geneuzel over LED-lampen in koelkasten, jodium, mobiele telefoons, rontgenfoto's en andere (ingebeelde) fixaties. Dat is dodelijk vermoeiend en je bent niet gevoelig voor de GOED BEDOELDE raad van velen van ons dat dit grotendeels tussen je oren zit.

Mike
ik zie wel dat ik veel dezelfde onderwerpen heb geplaatst, hoor, dat maakt het er niet overzichtelijker op. Misschien mijn gebrek dan. Let it be.

een vriend van mij heeft bijholte/voorhoofdsholte ontsteking. Hij is trouwens ook gevaccineerd.
Wat kan hij het beste nemen om hier zsm vanaf te komen? Ik gok ivermectine en zink? Ik weet niet of hij openstaat voor die middelen uiteraard, hij zal wel naar de huisarts gaan voor antibiotica gok ik...

DIT IS WAARZINNYG.

De regering behandelt nu twijfel over vaccins als een psychiatrische aandoening.

Er zijn 20 wetenschappelijke enquête-instrumenten ontworpen om je “vaccintwijfel” te scoren. Scoor je boven een bepaalde drempel... en plotseling heb je een psychische aandoening. Een psychiatrische toestand. Gepathologiseerd voor de misdaad om “nee” te zeggen.

Dit is geen volksgezondheid.
Dit is medische tirannie.

Ze willen geen geïnformeerde toestemming.
Ze willen geen lichamelijke autonomie.
Ze willen gehoorzaamheid — en als je aarzelt, zullen ze je diagnosticeren als geestesziek.

Geen vaccinmandaten meer.
Geen dwang meer.
Keuze over vaccins is een fundamenteel mensenrecht.

Jouw lichaam. Jouw beslissing. Niet hun diagnose.

RFK Jr: “CDC GOOIDE DE STUDIE WEG DIE AANTOONT DAT DTP-VACCIN AUTISME VEROORZAAKT.”

“GEEN van de vaccins is ooit getest op autisme. De enige die getest werd, was DTP... DIE studie VOND de link... CDC gooide het weg.”

Ze WISTEN het. Ze begroeven het bewijs. En bleven onze baby's toch injecteren.

Dit zou elke ouder moeten doen schrikken...

Moeders van 2 Meisjes Die Overleden Na Gardasil HPV-Vaccin Dingen Merck

Twee moeders hebben rechtszaak aangespannen wegens onrechtmatige dood tegen Merck, de fabrikant van het Gardasil HPV-vaccin dat de dood van hun jonge dochters veroorzaakte.

Isabella Zuggi, slechts 10 jaar oud en voorheen gezond, kreeg één dosis in augustus 2022. Binnen enkele weken ontwikkelde ze ernstige hoofdpijn, koorts en neurologische symptomen. Artsen stelden MOG-antilichaamziekte vast. Ze overleed minder dan drie maanden later aan acute encefalitis. Haar moeder zegt dat niemand haar had gewaarschuwd dat dit mogelijk was.

Sydney Figueroa kreeg twee doses vanaf haar 11e. Ze ging van actieve studente-atlete naar rolstoelgebonden met POTS, zenuwpijn, sondevoeding en behoefte aan fulltime zorg. Ze overleed op 14-jarige leeftijd aan een longembolie, gekoppeld aan haar langdurige immobiliteit en auto-immuunziekten. Haar moeder zegt: “Gardasil heeft het leven van mijn dochter verwoest.”

De rechtszaken stellen dat Merck niet heeft gewaarschuwd voor risico’s op ernstige auto-immuun- en neurologische letsels terwijl het vaccin werd gepromoot. Beide zaken sluiten aan bij meer dan 150 vergelijkbare lopende onrechtmatige doden in een multidistrict-litigatie.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.714
Leden
8.712
Nieuwste lid
PriyaSymphony
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan