vaccinaties

MAZELEN MMR-VACCIN...Geïnformeerde Toestemming Rechtstreeks Uit De Bijsluiter.

Het 2e genoemde bijwerking is vaccin-geïnduceerde MAZELEN.

'Safety Tested' voor slechts 42 dagen vóór FDA-goedkeuring.

Dit levende virusvaccin 'shedt' gedurende 30 dagen, waardoor mazelen worden overgedragen op andere mensen.

Verboden In Japan Vanwege Het Veroorzaken Van Hersenvliesontsteking & Dood.

--Ingrediënten & Allergiewaarschuwingen--
Kippenembryo celcultuur (levende bevruchte kip)
Gehydrolyseerd Varkensgelatine (varken oorsprong)
Menselijke WI-38 Long (3 maanden oude vrouw)
Wistar RA 27/3 (27e menselijke foetus, 3e geoogste nier)
Recombinante GMO Menselijk Albumine (gist oorsprong)
Foetaal Runder Serumm (bloed verzameld foetaal drachtige koe)
Neomycine (FDA verboden in 2019 als onveilig)
*⃣ Het gebruik van Foetaal Runder Serumm brengt contaminatierisico met zich mee van endotoxinen, mycoplasma-virus & prionziekte.

--CONTRA-INDICATIES--
Anafylactische Reacties bij degenen met allergieën voor de volgende ingrediënten:
Ei, Kip, Varken, Neomycine & Gist.

Degenen met lage immuniteit kunnen vaccin-geïnduceerde mazelen, bof & rodehond, koortsstuipen, hersenontsteking, longontsteking & dood ervaren.

Geef het MMR levende vaccin niet toe aan individuen die zwanger zijn of zwanger willen worden.

Geef het MMR levende vaccin niet toe aan individuen met temperaturen boven 38,3 graden of aan iemand met TBC Tuberculose.

--Bijwerkingen--
Panniculitis (pijnlijke inflammatoire bulten in de huid)
Mazelen (levend vaccin-geïnduceerd)
Vasculitis (auto-immuunziekte)
Pancreatitis (acute alvleesklierschade)
Trombocytopenie (gevaarlijk lage trombocytentelling)
Anafylaxie (fatale reacties)
Chronische Bronchiale Spasme (astma)
Artritis (auto-immuunziekte)
Encephalitis (fatale hersenontsteking)
GBS Guillain Barré Syndroom (auto-immuun verlamming)
Transverse Myelitis (ruggenmergontsteking)
Longontsteking & Stevens Johnson Syndroom
Infantiele Hemorragische Oedeem (hersenbloeding beroerte)
Oor Zenuw Doofheid & Optische Oogziekte
Ernstige Neurologische Misvormingen

--ZWAANGDRISICO'S--
Het MMR levende vaccin is gecontra-indiceerd voor zwangerschap omdat de levende virussen worden overgedragen op de foetus, wat leidt tot nadelige uitkomsten zoals spontane abortus, doodgeboorte, vroegtijdige bevalling, aangeboren misvormingen & schade aan de moeder.

In 1993 verbood Japan het MMR levende vaccin nadat veel letsels waren opgetreden in hun kinderbevolking. Ernstige letsels van hersenvliesontsteking & plotselinge doden spoorden de Japanse gezondheidsautoriteiten aan om snel het MMR-vaccin uit hun kinder vaccinatieschema te halen.

Acties spreken luider dan woorden. Vandaag heeft president Trump een Executive Order ondertekend die de richtlijnen voor kinder-vaccinaties herstructureert tot 11 kernvaccinaties. Gezien het feit dat de gezondheid van onze kinderen in de verkeerde richting is gegaan terwijl ons vaccinatieschema maar bleef toenemen, ben ik heel blij te zien dat onze president dit prioriteit heeft gegeven en gezond verstand heeft toegepast om ons uit deze puinhoop te halen.

Is het alles wat ik wil? Nee. Is het een stap in de goede richting? Absoluut ja. Heeft een andere president voor hem ooit ook maar één moment van zijn tijd aan dit onderwerp besteed? Je kent het antwoord daarop.

Verandering is hier, en er komt meer aan.

Acties spreken luider dan woorden. Vandaag heeft president Trump een Executive Order ondertekend die de richtlijnen voor kinder-vaccinaties herstructureert tot 11 kernvaccinaties. Gezien het feit dat de gezondheid van onze kinderen in de verkeerde richting is gegaan terwijl ons vaccinatieschema maar bleef toenemen, ben ik heel blij te zien dat onze president dit prioriteit heeft gegeven en gezond verstand heeft toegepast om ons uit deze puinhoop te halen.

Is het alles wat ik wil? Nee. Is het een stap in de goede richting? Absoluut ja. Heeft een andere president voor hem ooit ook maar één moment van zijn tijd aan dit onderwerp besteed? Je kent het antwoord daarop.

Mike

toch weer een plusje voor Trump?

Het heeft niets met on-topic of off-topic te maken, maar met eindeloos geneuzel over LED-lampen in koelkasten, jodium, mobiele telefoons, rontgenfoto's en andere (ingebeelde) fixaties. Dat is dodelijk vermoeiend en je bent niet gevoelig voor de GOED BEDOELDE raad van velen van ons dat dit grotendeels tussen je oren zit.

Mike

Het heeft niets met on-topic of off-topic te maken, maar met eindeloos geneuzel over LED-lampen in koelkasten, jodium, mobiele telefoons, rontgenfoto's en andere (ingebeelde) fixaties. Dat is dodelijk vermoeiend en je bent niet gevoelig voor de GOED BEDOELDE raad van velen van ons dat dit grotendeels tussen je oren zit.

Mike
ik zie wel dat ik veel dezelfde onderwerpen heb geplaatst, hoor, dat maakt het er niet overzichtelijker op. Misschien mijn gebrek dan. Let it be.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.715
Leden
8.708
Nieuwste lid
KevinArgus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan