vaccinaties

Ik woon in Duitsland in de NRW. En we hebben nu de Duitse kinderbescherming achter ons aan. Echt geen leuke mensen. Omdat we niet enten en niet naar een Duitse kinderarts gaan voor standaard ontwikkelings onderzoeken (U5).

Dat is niet verplicht in het bunders land waar we wonen maar daar heb je niet zo veel aan. Ze kunnen je kind zo met een kut smoes uit huis laten plaatsen. De dame die aan de deur had gestaan. (Ik was niet thuis). Deed het overkomen of het verplicht was en eiste die onderzoeken. Ik heb haar gevraagd of ze op papier kon toe sturen wat ik dan precies voor een bewijs van mijn Nederlandse huisarts voor mijn dochter moet vragen.

eigelijk ben ik heel boos. Maar die lui kunnen mijn leven echt verzieken als ze willen.

complotdenker
 
Complotdenker,
Klopt
Klopt, ambtenaar zijn is n keuze en dat moet je ‘kunnen’ ....
Ik wens je sterkte met eea en sla ze om de oren met dat waar ze mee schermen nl de wet die mogelijk je n uitweg biedt in deze.

Van een kennis het volgende.
Hij woonde met z’n gezin en kleine kinderen in een huis en wilde off grid leven en was goed bezig tot mn en ging dreigen mbt zn kinderen dat je niet gezond zo kon leven ...
Uiteindelijk de kinderbescherming op ze af gestuurd en bakzeil gehaald.

Steeds meer wordt (hopelijk) duidelijk waarom ambtenaren van die arbeidsvoorwaarden hebben ...
 
Het kabinet wil dat internetwinkel Bol.com stopt met de prominente verkoop van niet-wetenschappelijke boeken die pleiten tégen vaccinatie van kinderen.

https://www.ad.nl/politiek/kabinet-bol-com-moet-boeken-antivaxxers-uit-de-etalage-halen~a3e131935/?referrer=http://m.facebook.com/
 
https://vaccineimpact.com/2018/did-military-experimental-vaccine-in-1918-kill-50-100-million-people-blamed-as-spanish-flu/

Kan even geen datum van t artikel vinden maar is met deze “pandemie” weer actueel.

Complotdenker
 
Haal de prik tegen hersenvliesontsteking.
En krijg hersenvliesontsteking?

T4e1rzksblhneaipdkrdiasiqv6slrjf1.jpg
 
Wij hebben vandaag onze kitten gekregen, vaccinaties is dat ook af te raden voor katten of niet? Onze poes blijft in de tuin.
 
Hoi Henry, voor katten geldt hetzelfde als voor mensen. Niet vaccineren dus.

Joost
 
Vandaag heb ik onder druk van het Jugendamt een U6 onderzoek laten doen bij een kinderarts in de buurt.

Ging super, mijn dochter ontwikkeld zich goed. (Dat wist ik al ). En ik ben niet meer welkom bij die arts tenzij ik mijn dochter laat inenten. Ook super want ik vond het toch al onzin. Nu heb ik bewijs dat ik naar die muts van t Jugendamt kan sturen dat ze gezond is.

Ik mocht ook niet met mijn oningeënten dochter in de wachtkamer zitten. De arts was niet vervelend, hij vertelde dat hij in de 30 jaar die hij als arts werkte nog nooit bijwerkingen had mee gemaakt, wel dode kinderen uit het pre inent tijdperk aan mazelen enzo en dat ik mee lift op de groepsimunitijd van wel gevaccineerde etc. Ik heb het aangehoord. Hij zij dat als mijn oningeënte kind in zijn praktijk wat oploopt hij juridisch verantwoordelijk is en daarom ben ik niet meer welkom tenzij ik mij bedenk.

Dit wilde ik even delen mocht een andere moeder in de zelfde situatie zitten  en ervarings verhalen zoeken.

Complotdenker.

p.s. mijn dochter is een jaar en super gezond. Heeft nooit een snotneus, oorontsteking, luieruitslag, spuuw en slechte zin. Ze is vrolijk, makkelijk, alert en ondernemend. En ze heeft super heldere ogen.
 
Ja goede Mike, kende de video al maar blijft shocking. En dan zou ik aso zijn omdat ik gebruik maak van de zogenaamde groeps immuniteit.

Het is dat het Jugendamt met één kutsmoes mijn kleine meisje uit huis kan laten plaatsen anders had ik die video zeker door gestuurd!

Complotdenker
 
Mike,
Heb de vid gedownload en op n sticky staan die ik bij me draag en kan het nu aan diverse mensen geven om te bekijken.
Ik was hiervan op de hoogte, maar het was goed om het weer te zien.
 
NOOIT EEN TETANUS INJECTIE AAN LATEN PRATEN.
Heleen Snowdon.
Het verhaal van een moeder die haar vaccinvrije kind naar de eerste hulp bracht, vanwege een snee:
Arts: "We gaan haar een tetanusvaccin geven".
Moeder: "Serieus? Welk merk en welke samenstelling had u in gedachten"?
Arts: "Gewoon het tetanusvaccin".
Moeder: "U bedoelt de DKTP?"
Arts: "Nou, ja".
Moeder: "Dus u wilt mijn kind een vaccin geven voor 4 ziektes, terwijl u bezorgd bent over 1"?
Arts: "Dat is de enige manier waarop ik het kan toedienen". (hij liegt, of weet niet beter. Daar kom ik niet achter)
Moeder: "Hoe lang zal het duren voor het vaccin haar helpt antilichamen aan te maken tegen tetanus"?
Arts: "ongeveer 3 weken".
Moeder: "Als deze wond tetanussporen bevat en de omgeving juist is, hoe lang duurt het dan voordat de bacterie toxines gaan uitscheiden die kunnen leiden tot kaakklem en zelfs overlijden?"
Arts: "Dat proces zal meteen starten".
Moeder: " Dus u wilt haar een vaccin geven dat pas antilichamen zal gaan produceren ongeveer een week nadat ze al overleden zou zijn? U heeft medicijnen gestudeerd toch?!"
Ze verlaat zonder tetanusprik of tetanusantilichamen het ziekenhuis. Het jaagt haar angst aan dat ze meer informatie had dan de arts.
Dank aan Annemique Nie Bor
 
Laten we niet liegen over de gevaren van vaccinaties, Frank Ruesink en Ramon Bril
8.334 weergaven•20 jun. 2020
Cafe Weltschmerz

23 December, 2005. Twee dagen na een inenting moest het zoontje van Frank Ruesink naar het ziekenhuis met rillingen en hoge koorts. Zijn ogen doods en niemand wist wat er met hem aan de hand was. Maar dat het met een inenting te maken had, dat was niet mogelijk. Alle experts weigerde er over te denken. Frank kon dit niet laten zitten, en ging zelf op onderzoek, en stelt nu dagelijks de lastige vragen aan onze politici die de vaccinatie waarheid verzwijgen.


 
Vaccinaties van geaborteerde babies nu toegegeven EN gesubsidieerd van ons hard verdiende geld.

Wanneer gaat de werkende massa nu eens wakker worden waar de roverheid ons geld zonder onze toestemming aan uit geeft ...

www.naturalhealth365.com/vaccine-from-aborted-babies-3447.html
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan