vaccinaties

At your service. Ik raad nmensen zeer sterk aan de kinderen NIET te injecteren voor de mazelen.

In deze video nu al uit 2021 leg ik uit waarom

Mazelen zijn het middel om selfspreading 'vaccines' te maken.

Stel nu dat die kinderen verplicht worden, dan zouden zij potentieel superspreaders worden en zonder toestemming of informed consent mensen in hun omgeving 'vaccineren'


Het staat er echt! In de Duitse wet.
 
Ze zitten weer te zeuren inderdaad ook op TV en Radio.
Willen bepaalde vaccins verplicht stellen.
Want wat is de volgende verplichting? Vrouwen en/of mannen onvruchtbaar maken?
Operaties uitproberen?.
 
Als minder mensen hun kinderen willen laten vaccineren dan helpt zo'n dwangmiddel ook niet meer en dan worden de kinderen niet meer naar de opvang gestuurd en verdienen die mensen geen geld meer. Er ontstaan vanzelf initiatieven voort kinderopvang waar ongevaccineerden wel welkom zijn.
 
Nee Jeroen, daarmee is het probleem niet opgelost.
Helemaal NIEMAND mag ooit gedwongen worden.
Niemand mag gedwongen worden, maar mensen moeten zich ook niet laten dwingen. Laat ze maar allerlei maatregelen verzinnen, als je daar geen zin in hebt doe je er gewoon niet aan mee. Ik kan me echt niet meer druk maken wat ze daar allemaal in Den Haag verzinnen.
 
Niemand mag gedwongen worden, maar mensen moeten zich ook niet laten dwingen. Laat ze maar allerlei maatregelen verzinnen, als je daar geen zin in hebt doe je er gewoon niet aan mee. Ik kan me echt niet meer druk maken wat ze daar allemaal in Den Haag verzinnen.
die mensen op tv zijn geflipt.
 
Die mensen op tv worden betaald om dit soort dingen te zeggen.
ja, dat dacht ik ook, (refererend aan het programma gisterenavond waarin het ging over kindervaccinaties wat jullie misschien ook gezien hebben--- shocking!!!!!) Het werd steeds erger. Eerst illumininatie-sukkeltje Lubach (die kan ik echt niet meer zien) en daarna dat andere programma. Het ging maar door.
 
ja, dat dacht ik ook, (refererend aan het programma gisterenavond waarin het ging over kindervaccinaties wat jullie misschien ook gezien hebben--- shocking!!!!!) Het werd steeds erger. Eerst illumininatie-sukkeltje Lubach (die kan ik echt niet meer zien) en daarna dat andere programma. Het ging maar door.
Ik ben blij dat ik mijn tv 7 jaar geleden heb weggedaan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.818
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan