tumor op de lever

G

Guest

Guest
En persoonlijk zou ik niet gaan voor opereren/chemo/bestraling. Het gaat om kwaliteit van leven, niet de kwantiteit.

Heel veel sterkte, en ik hoop dat hij zich goed blijft voelen. En dat de vermoeidheid wat beter zal gaan, en anders gewoon aan toegeven. Veel rusten en genieten van het voorjaar en iedereen om hem heen.

 
Helaas bij mijn vader(88 jaar) een tumor 10cm op de lever. Wat zou ik nog voor hem kunnen doen? Hij heeft verder nergens last van maar is alleen veel moe.

Alvast bedankt voor jullie advies.

 
Zelf thuis orale waterstofperoxidetherapie toepassen of intraveneuze ozontherapie bij een kliniek, bij voorkeur in Duitsland.

Mike

 
Dagelijkse zuiveringszoutbaden (een half uur in water van 37 graden celsius met 100 gram zuiveringszout, ofwel natriumbicarbonaat, erin) om het linksdraaiend melkzuur uit het lichaam te halen: zie hier meer info en achtergronden: https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=445&page=2#post-8251

Zie ook de rubriek "kanker natuurlijk genezen": https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=96 (voor meer tips)

En die van het "budwigpapje" https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=109#post-1370

 
Vitamine D gehalte ophogen (bijv. met uvb-lamp of denk aan de combi levertraan/boterolie green pastures http://www.vitavie.nl/webshop/Alle_producten/categorie/Immuniteit_en_weerstand.html ) http://www.news4all.org/mijn-uvb-lamp

Koolhydraat- / suikerinname beperken/stoppen (kanker voedt zich met koolhydraten/suiker).

Pancreasenzymen (stoppen kanker);

Mariadistelzaad (stimuleert de ontgiftiging lever - ong lepel per dag malen - bijv. in koffiemolen en in yoghurt doen http://www.kenkkruidenshop.nl/c-1298785/mariadistelzaad/ )

Koffieklysma's https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=20#post-90

Abrikozenpitten: http://www.morgenster.org/kanker.htm

 
Alle adviezen zijn al gegeven.

Kan me er bij aansluiten maar aan de andere kant heeft jouw vader de gezegende leeftijd van 88 jaar.

Leeftijd maakt niet uit hoor, begrijp me niet verkeerd, het is net hoe hij zich voelt. (moe, lees ik)

Maar het is de vraag of hij op zijn leeftijd dit allemaal nog aan de hand wil halen.

Kan me eigenlijk bij Dirtsa aansluiten en zou niet de reguliere weg in gaan.

Als hij zijn voeding wat aan kan passen, zuurstof toe gaat dienen en rust gaat nemen heb je misschien wel kans dat hij er gewoon heel goed door heen gaat komen.

Sterkte, allebei, jij ook Naatje. Hij is en blijft je vader tenslotte. Dat is heel dichtbij.

 
Bedankt voor jullie steun en advies. Ik zat zelf te denken aan H2O2 maar ik weet niet eens waar ik het kan kopen in de stad en hoe het werkt, aantal druppels, verhouding etc.

Ook heel veel vitamine C dacht ik, vit D wat doet dat?

Pancreasenzymen? Hoe kom ik daaraan en hoeveel?

 
Zie hier de handige adressen in het alleen lezen forum.

Voor de H2O2 (Unlimited Health) en de levertraan voor de vitamine D (vitavie)

Vitamine C kun je kopen bij Ron Fonteine.

Vitamine D is het beste om in te nemen via levertraan, te bestellen bij vitavie, zie ook de handige adressen.

Pancreasenzymen, daar heb ik geen idee van.

Wat betreft de H2O2, lees dit topic eens door.

 
Hoi Naatje, van de pancreasenzymen ken ik ook de exacte doseringen niet.

Ik weet dat een vooraanstaande arts in de VS, Nicholas Gonzalez, deze enzymen standaard gebruikt in zijn antikankerprotocol.

En veel andere alternatieve kankerartsen in de VS doen dit ook (zij volgen zijn voorbeeld).

Dit https://www.derooderoos.com/catalog...id=4693&osCsid=rvpuj2euc55b99at2589e2j390 is een goed product.

Vitamine D is een antikankervitamine.

Als je vitamine D in je lichaam weet op te hogen, vermindert het de kankerkans met 50%.

Zie ook de rubriek over synergie van voedingsstoffen: daar staan veel antikankermiddelen bij.

Bijv. ook wat een antikankerarts zegt -Christine Horner- in de rubriek synergie van voedingsstoffen: vitamine d en curcuma zijn samen de belangrijkste antikankermiddelen volgens haar.

Ze zegt ook dat alles wat je tegen kanker doet dat dat niet optelt maar elkaar versterkt (om je een hart onder de riem te steken!).

Zie https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=440#post-10140

Bij de rubriek over synergie van voedingsstoffen staat bijv dat curcuma gecombineerd met peper (ik geloof zwarte) dat dat de werkzaamheid ook weer vergroot.

En zo bijv. ook: rundsvlees met groene groente samen.

Of: vitamine c met vitamine K3 (bijv. levertraan met vitamine c).

Hier nog een hart onder de riem van een VS-arts "Every Cancer Can be Cured in Weeks explains Dr. Leonard Coldwell":

Hij zegt: zorg dat je lichaam de goede PH waarde krijgt: 7.5 - beetje meer basisch dan normaal - als het lichaam in die staat is: dan stopt de kanker gelijk;

hij zegt: zwart bloed vervangen door nieuw bloed met zuurstof: ozontherapie

vitamine c injecties 100 cc per dag 3x per week: dan tumor in een paar dagen weg

water met keltisch zout (we hebben electriciteit nodig in het lichaam).

 
Zorg wel Naatje dat je geen vitamine D in tablet, druppels of capsule vorm neemt, maar neem de gefermenteerde levertraan van Green Pasture . Hierin zit vitamine D en vitamine A om de opname van vitamine D te ondersteunen.

 
@Bosche

Om een korte boost te geven aan je lichaam is het helemaal niet erg om voor een maand of 2 vitamine d3 te nemen in vorm van capsules.... ik ken tot nu toe niemand waarbij hun vitamine d3 waarde niet van omhoog is gegaan. Deze discussie is al uitgebreid geweest. Zolang je maar niet een jaar lang elke dag 10.000 IU naar binnen werkt in de vorm van vitamine d3. Zelf neem ik ook gefermenteerde levertraan van Green Pasture ;-) Maar ik adviseer altijd iedereen om de eerste maanden jezelf een boost te geven... ff een vitamine d3 test en daarna bijhouden met levertraan. Maar iedereen moet lekker voor zichzelf beslissen ;)

 
Waar basseer je dit op Caveman?, om iedereen te adviseren eerst een boost te nemen van vitD3.

Waarom niet gewoon meteen beginnen met het meest natuurlijke, de levertraan met de boterolie. Dit kan ook in capsulevorm, als je vader dit prettiger vindt.

 
Bovendien is het belangrijk dat je bij supplementatie van vitamine D ook de juiste verhouding vitamine A tot je neemt.

En die juiste verhouding zit in levertraan, de juiste levertraan wel te verstaan.

Nu met dit zonnige weer, waar wij dan veel in verblijven, eten we vaker lever, wordt ook geadviseerd door WAPF Sally Fallon.

Dit i.v.m. met vitamine A, die rijkelijk aanwezig is in lever.

 
@Dirtsa

ik ga niet weer in de discussie hierover.... heb ik al eerder uitgebreid belicht. Ik weet dat hier het niet wordt aangeraden... Daarnaast is het voor VEEL mensen een hele stap om levertraan te gaan slikken waar maar echt heel weinig vitamine d in zit (of heel veel van nemen) en ook nog behoorlijk prijzig is. Als ik iemand (die totaal niet gezond leeft) kan overhalen om eindelijk is 1 pilletje te nemen van iets 'gezonds' dan adviseer ik: koop voor 15 euro een potje van 360 pillen vitamine d3 in de vorm van lanolin (5.000 IU). Neem het voor een maand of 2 en doe een test. boven de 50 ng/ml en het is prima.

Beter IETS... dan niets. Echt super veel mensen die het verschil ENORM vinden.... sinds ze het nemen. Maar daarnaast vertel ik mensen ook uitgebreid over de symbiose van vit. a-d-e-k en dat boterolie + levertraan het beste is. en het gevaar van het uitputten van vitamine a (bij een inname boven de 10.000 iu). Het is een opstapje naar iets beters....

ik heb nog geen voorbeeld gezien van mensen waarbij hun vitamine a zo extreem is uitgeput DOOR alleen supplement (5000iu) vitamine d3.... echt nog nooit gelezen in al die publicaties en vitamine d3-experts(zover die er zijn). En al helemaaaaaal niet door het 2 maanden te nemen.... het is eerder beter dan helemaal niks.

elke keer lijkt het er net op alsof het zeer gevaarlijk is om vitamine d3 te slikken.... ik snap dit echt niet want zo maak je mensen ook weer 'bang' voor vitamine d3 terwijl mensen het eerder MASSAAL te kort hebben dan te veel. Laten we wel reeel wezen, hoeveel schade kan je iemand hiermee aanbrengen? Er is namelijk altijd een kans....

 
Nu heb ik al 2 keer gereageerd, maar op de een of andere manier lukt het niet dit geplaatst te krijgen.

Caveman, je plaatst een advies op een forum en verteld daarna dat je niet de discussie aan wilt gaan, vreemd.

Ik ben het niet met je eens, dat een pilletje/synthetisch vit D/ geisoleerde vitD geen kwaad kan. Ook denk ik niet dat jij kunt weten of dit werkelijk geen kwaad kan, en of dit uberhaupt nut heeft. En dan is goedkoop gewoon duurkoop.

Levertraan kan ogenschijnlijk een veel lagere dosering hebben, maar beter werkzaam vanwege de synergie.

De smaak kun je aan wennen, je kunt dit innemen met honing of de capsules nemen.

Ik denk dat je mensen juist moet laten lezen over de levertraan, waarom dit werkzaam is, zodat ze zelf een afgewogen keus kunnen maken. ipv ze vanwege de prijs pillen te adviseren.

 
Je hebt gelijk dat er veel vit D tekort is bij de mensen, maar vreemd genoeg moeten wij al vanaf jongs af aan de kinderen vit D geven, slikken hele volksstammen multi vitaminen/ vit d supplementen en dit helpt dus niet. Anders had niet iedereen zo'n enorm tekort.

 
Weten jullie wat je kunt doen als je ontekingen hebt ipv een kuurtje antibiotica van de dokter?

Knoflook, H2O2, Kaneel, Kurkuma, Vit C?

 
Dirtsa

sorry voor de late reactie maar ik wacht eerst op jouw aanname dat het wel zo enorm kwaad kan. Want dat is de boodschap namelijk. Daarnaast leg ik toch ook uit dat levertraan eigenlijk mijn voorkeur heeft?! Ik geef aan welke risico's ze lopen. Volgens mij leg ik het in het algemeen behoorlijk goed uit, ik heb namelijk nog helemaal niks kunnen vinden over die vitamine a voorraad uitputting?! Alleen dat weston a price foundation het hier over heeft. Weston price foundation is maar 1 bron, ik pak meerdere bronnen. Ik neem het wel series over die vitamine a uitputting, kan er best wat bij voorstellen.

Mijn advies heb ik al eerder belicht, en ik kan nu wel weer 5-6 links plaatsen over vitamine d3 en de onderzoeken daarnaar maar daar heb ik niet altijd trek in. Daarnaast kan je op youtube genoeg presentaties vinden van doktoren en onderzoekers die al 10-15 jaar in dit vak gebied zitten en hier uren over kunnen praten. Heb jij zulke presentaties al is gekeken? Waar maak je je druk om eigenlijk? Ik denk dat een low fat dieet advies van een erkende dieetiste, echt HEEL wat schadelijker is (bewezen) dan een vitamine d3 pilletje van 5000 IU per dag.

Ik denk dat mijn uitleg aan mensen gemiddeld wat uitgebreider is dan de huisarts.... die schrijft ze namelijk chemische 200-400 iu vitamine d2 voor.

Zo heeft iedereen een andere mening over wat gezond is of niet.... ik probeer een beetje te schipperen tussen die 2. Het betekend dus niet dat ik of jij de absolute waarheid in pacht heeft en weet je dus nooit zeker of jouw goed bedoelde adviezen ook echt goed zijn.... des ondanks adviseert iedereen toch elkaar.... het is dan altijd nog aan de persoon die het advies ontvangt om dat aan te nemen. Misschien adviseer jij ook wel dingen aan mensen dat misschien wel heel ongezond kan zijn voor die persoon.... tja dat weet je nooit.

Dat mensen massaal een vitamine d3 te kort heeft komt omdat we tegenwoordig nooit meer buiten komen en alleen maar binnen leven achter glas dat UV-B stralen blokkeert (huis, auto, kantoren). Men neemt helemaal niet zoveel vitamine d3... waar haal je dit vandaan dat men massaal aan de vitamine d3 supplementen zit?!?! Mensen die aan vitamine d3 supplementen zit (voornamelijk vitamine d3) hebben zeker geen te kort aan vitamine d3 hoor.... waar zijn jouw statistieken die dit aantonen?! Volksstammen aan multi-vitamine, welke?! Ik loste mijn tekort op met vitamine d3 binnen 2 maanden (75 ng/l) <30 is een te kort.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan